Ook PSV maakt jacht op Veerman
Tja. Leuke voetballer, maar hebben wij hem nodig? Moet er eerst misschien wat vertrekken?
Tja. Leuke voetballer, maar hebben wij hem nodig? Moet er eerst misschien wat vertrekken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het is hier op het forum der orakels al eerder geopperd.Ook PSV maakt jacht op Veerman
Voor 6 miljoen is dit een goede aanvulling volgend seizoen naast Sangare. Het lijkt mij dat Tomas en Guti na dit jaar wel zullen vertrekken.Ook PSV maakt jacht op Veerman
Leuke voetballer voor AZ of Feyenoord, maar niet het niveau wat PSV wilt nastreven.Ook PSV maakt jacht op Veerman
Ligt aan de prijs. Wat AZ er voor bood (5 mil plus doorverkoop) dan zou ik het zeker toejuichen. Zeker omdat van Ginkel en Propper momenteel erg tegenvallen en hij wellicht wel de kwaliteit kan brengen.Ook PSV maakt jacht op Veerman
Ruiltje met van Ginkel? Die gaat t bij PSV echt niet redden maar kan voor Heerenveen best n fijne speler zijn? (Plus zijn achternichtje speelt er ook al )Van mij mag hij komen. Creatieve speler die wat kan forceren. Vraag mij alleen wel af of PSV het geld ervoor gaat neerleggen. Voor 5m prima, alles daarboven niet.
we hebben maar 6,5 mln geinvesteerd van alle transferopbrengsten; dus er is zeker nog geld. Maar ben het met je eens dat 5 a 6 mln de max is. Maar daar zal het ook wel op uitdraaien, Heerenveen zit minder strak in de wedstrijd dan dat ze dat van de zomer zaten gek genoeg.Van mij mag hij komen. Creatieve speler die wat kan forceren. Vraag mij alleen wel af of PSV het geld ervoor gaat neerleggen. Voor 5m prima, alles daarboven niet.
Doan is het (na een opstapje) ook gelukt om vanuit Groningen toch hier te slagen. En het lukt ook geregeld om uit eigen jeugd spelers aan te laten haken bij het niveau PSV 1, terwijl die spelers van het niveau KKD komen. Buitenlanders zijn daarnaast ook geen garantie voor succes. Je kunt zo'n Evander van Midtjylland halen of een Mexicaanse of Argentijnse speler, maar die komen ook stuk voor stuk uit competities die niet beter, dan wel minder zijn als de Eredivisie. Ajax heeft vorige zomer nog zoveel betaald voor Daramy, die zelfs al Deens international is, maar het niveau ook (nog) niet lijkt te hebben.Pfoe lastig, hopen dat ie de stap kan maken en niet de zoveelste blijkt te zijn waarvan het plafond de subtop van eredivisie is.
Sterker nog een bedrag boven de 5 miljoen is gewoon weggegooid geld: zulke spelers raken namelijk later nooit voor meer dan 8-9 miljoen kwijt aan de competities waar hij zou passen, Italië of Duitsland. Het is geen groot talent oid waarvan je zou zeggen dat er nog veel rek in zit. Ik vind hem dan ook meer een AZ speler, lees: goed in de Eredivisie maar bij een stap hoger gelijk een mislukking. Maar voor 5-6 miljoen zou ik dat gokje wel wagen. Overigens vind ik zijn mentaliteit niet altijd oke: hij heeft keer op keer zijn club openlijk bekritiseerd om het bedrag wat ze voor hem vragen. Dat doe je niet als speler. Zelfs de Ajax spelers roepen altijd dat de club aan hen mag verdienen enz. Bovendien was hij na het mislukken van een transfer maanden lang niet te benijden kwa spel en liet hij zien geen vechter te zijn die zich er over heen kan zetten.Ligt aan de prijs. Wat AZ er voor bood (5 mil plus doorverkoop) dan zou ik het zeker toejuichen. Zeker omdat van Ginkel en Propper momenteel erg tegenvallen en hij wellicht wel de kwaliteit kan brengen.
Maar boven de 9-10 miljoen lijkt me dan toch wat teveel voor de jongen. Dus ligt enorm aan het bedrag of ik er enthousiast van word.
Wel positief is dat PSV zich tenminste mengt. Dan krijgt Feyenoord hem tenminste niet voor een laag bedrag.
Concurrentie voor Mauro is het niet lijkt, aangezien die vooralsnog blijkbaar met Max om de LB-positie moet strijden.Heeft absoluut mooie dingen laten zien. Zie hem liever dan Guti of Mauro.... voor de breedte wel een aanwinst en dan mag hij het laten zien op het veld. Voetballen kan hij wel...maar kan hij de druk en de vele wedstrijden aan. Moet mijn inziens wel sterker in fysiek worden. Maar nogmaals.... zie hem liever dan een Guti of Mauro.
Sterker nog een bedrag boven de 5 miljoen is gewoon weggegooid geld: zulke spelers raken namelijk later nooit voor meer dan 8-9 miljoen kwijt aan de competities waar hij zou passen, Italië of Duitsland. Het is geen groot talent oid waarvan je zou zeggen dat er nog veel rek in zit. Ik vind hem dan ook meer een AZ speler, lees: goed in de Eredivisie maar bij een stap hoger gelijk een mislukking. Maar voor 5-6 miljoen zou ik dat gokje wel wagen. Overigens vind ik zijn mentaliteit niet altijd oke: hij heeft keer op keer zijn club openlijk bekritiseerd om het bedrag wat ze voor hem vragen. Dat doe je niet als speler. Zelfs de Ajax spelers roepen altijd dat de club aan hen mag verdienen enz. Bovendien was hij na het mislukken van een transfer maanden lang niet te benijden kwa spel en liet hij zien geen vechter te zijn die zich er over heen kan zetten.
Concurrentie voor Mauro is het niet lijkt, aangezien die vooralsnog blijkbaar met Max om de LB-positie moet strijden.
Van mij mogen Van Ginkel en Propper ook wel vertrekken eigenlijk...hebben niet gebracht wat je er van hoopt. Daarbij heeft Van Ginkel dan wel meer de kans gehad om het te laten zien.
Ik ben niet tegen Veerman, maar zoals gezegd zou ik dan eerst wat anderen laten gaan.