Joey Veerman (M)

Alleen heeft hij de gave om zich daar meest uit te draaien. Misschien wel een ingeslepen verdedigingsmechanisme die hij heeft ontwikkeld om trage handelingssnelheid te compenseren. Maar Frenkie loopt echt mijlenver voor qua handelingssnelheid tov Veerman.
Juist niet. Die verliest een bal zelden. Is een van de meest press-resistant spelers die er is.
 
Wat betreft Veerman: geef het tijd. Jongen komt van Heerenveen en Volendam. Natuurlijk heeft hij nog stappen te zetten. De Pröpper die 4 seizoenen lang basis stond in de PL was ook nog geen voltooid product toen hij net hier was.

Veerman heeft nog geen half seizoen hier gespeeld. Over een jaar kun je er meer over zeggen. Zie ook Dumfries. Daar zagen we in het begin ook niet veel in. Te harde voeten, zou nooit in de top meekunnen. En is nu basisspeler bij Inter.
 
Veerman kan over een jaar al makkelijk mee bij een Atalanta zoals Koopmeiners dat doet nu…ben ik van overtuigd…

Ben er net zo van overtuigd dat dat soort clubs zijn plafon zijn en daar is niets mis mee want dan ben je voor ons normaal gesproken een meer dan uitstekende speler…

Fantastische aankoop 😎
 
Ik vind het vrij bijzonder dat Veerman bij redelijk wat mede supporters niet in de ideale 11 staat. Wat mij betreft toch 1 van de lichtpuntjes vorig seizoen. Wat een heerlijke speler met een waanzinnige steekpass. Neemt risico, verliest wel eens een bal maar who cares. Daar hebben we Sangare voor. Het oog wil ook wat; en zijn passing is een lust voor het oog.
 
Ik vind het vrij bijzonder dat Veerman bij redelijk wat mede supporters niet in de ideale 11 staat. Wat mij betreft toch 1 van de lichtpuntjes vorig seizoen. Wat een heerlijke speler met een waanzinnige steekpass. Neemt risico, verliest wel eens een bal maar who cares. Daar hebben we Sangare voor. Het oog wil ook wat; en zijn passing is een lust voor het oog.
Nog wel wat foutjes, toch een paar keer de bal verspelen onnodig op een gevaarlijke plek, maargoed, hij is er net.. ruimte voor verbetering
 
Ik vind het vrij bijzonder dat Veerman bij redelijk wat mede supporters niet in de ideale 11 staat. Wat mij betreft toch 1 van de lichtpuntjes vorig seizoen. Wat een heerlijke speler met een waanzinnige steekpass. Neemt risico, verliest wel eens een bal maar who cares. Daar hebben we Sangare voor. Het oog wil ook wat; en zijn passing is een lust voor het oog.

Komt wel, gedurende het seizoen gaan mensen ineens claimen dat ze eigenaar zijn van de fanclub. Nooit toe laten dat soort gasten :maniac:
 

Twijfels die ik al had over zijn mentaliteit worden alleen maar versterkt door dit soort teksten van hem…dat hij dat echt vind is 1 maar het dan ook zo in de media brengen is extra dom…

Kun je miereneuken noemen maar die gasten zijn prof en spelen in de top van Nederland waar ze bakken verdienen…beetje professioneel opstellen is dan niet te veel gevraagd lijkt me?
 

Twijfels die ik al had over zijn mentaliteit worden alleen maar versterkt door dit soort teksten van hem…dat hij dat echt vind is 1 maar het dan ook zo in de media brengen is extra dom…

Kun je miereneuken noemen maar die gasten zijn prof en spelen in de top van Nederland waar ze bakken verdienen…beetje professioneel opstellen is dan niet te veel gevraagd lijkt me?

Jij vindt alles aan je werk geweldig om te doen dus? ;P

Volgens mij is het een knap stukje knip en plakwerk van VP voor de clicks. Hem werd gevraagd wat hij nou van zo'n voorbereiding vond. Als je dan fysiek afgebeuld wordt en eigenlijk nergens voor speelt (waar je het uiteindelijk voor doet), snap ik wel dat zoiets niet het leukste aan je vak is. Zolang hij gewoon zijn werk doet is er natuurlijk ook niks aan de hand. En geloof me, als er een ding is waar iedereen in mijn voetbal jeugd een hekel aan had, was het wel die voorbereiding. Joey zal ook op dit podium niet de enige zijn :maniac:
 

Twijfels die ik al had over zijn mentaliteit worden alleen maar versterkt door dit soort teksten van hem…dat hij dat echt vind is 1 maar het dan ook zo in de media brengen is extra dom…

Kun je miereneuken noemen maar die gasten zijn prof en spelen in de top van Nederland waar ze bakken verdienen…beetje professioneel opstellen is dan niet te veel gevraagd lijkt me?
Zegt toch niks raars? Geen fan van de voorbereiding. Ben ik ook niet, laat het echte werk maar beginnen.
 
Algehele indruk die ik al kreeg van hem tijdens zijn Heerenveen tijd…beetje van der vaart vibes krijg ik er wel eens bij, hele mooie sierlijke voetballer die niet altijd even gemotiveerd overkomt…

Bij Heerenveen vond ik bv ook dat hij vaak van die “baal” momentjes had in het veld, soms ook richting teamgenoten…gelukkig minder terug gezien bij ons…dan sommige interviews (heeft vaker dit soort teksten) en dan dat soort nonchalante teksten in combinatie met een nonchalante houding die ik ook wel eens in het veld zie (met name verdedigend) maken voor mij dat beeld…het zou me bv verbazen als Joey van deze groep één van de spelers zou zijn die het hardst traint, hij zou voor mij typisch een speler zijn waarvan uiteindelijk blijkt dat hij een stuk meer uit zijn carrière had kunnen halen laat ik het zo zeggen…

Nogmaals is puur mijn perceptie en hoop dat ik er helemaal naast zit…verder eens met robpsv zijn eerdere reactie op mij, moet misschien ook niet op alle slakken zout leggen…

Ik ben allang blij dat een voetballer eens een keer iets zegt dat neigt naar een ontboezeming. Natuurlijk is zo'n voorbereiding niet leuk. Als daar al commentaar op komt, ben ik bang dat voetballers helemaal van die sprekende paspoppen worden.
 
Algehele indruk die ik al kreeg van hem tijdens zijn Heerenveen tijd…beetje van der vaart vibes krijg ik er wel eens bij, hele mooie sierlijke voetballer die niet altijd even gemotiveerd overkomt…

Bij Heerenveen vond ik bv ook dat hij vaak van die “baal” momentjes had in het veld, soms ook richting teamgenoten…gelukkig minder terug gezien bij ons…dan sommige interviews (heeft vaker dit soort teksten) en dan dat soort nonchalante teksten in combinatie met een nonchalante houding die ik ook wel eens in het veld zie (met name verdedigend) maken voor mij dat beeld…het zou me bv verbazen als Joey van deze groep één van de spelers zou zijn die het hardst traint, hij zou voor mij typisch een speler zijn waarvan uiteindelijk blijkt dat hij een stuk meer uit zijn carrière had kunnen halen laat ik het zo zeggen…

Nogmaals is puur mijn perceptie en hoop dat ik er helemaal naast zit…verder eens met robpsv zijn eerdere reactie op mij, moet misschien ook niet op alle slakken zout leggen…

Kan wel begrijpen wat je bedoelt. Joey kan zich een beetje gedragen als de eikel van de groep. Dat zeurderige hoofd erbij en daarnaast zijn botte gedrag. Dat botte kan ik best wel waarderen, want hij zegt gewoon waar het op staat. Maar ik denk dat dat een beetje zijn karakter is en het gevolg van voetballen in een team waarin hij eigenlijk de beste was. Want Heerenveen is gewoon troep, al een paar seizoenen. Het lijkt me daarom ook goed voor hem dat hij de stap eindelijk heeft gemaakt en hij nu gaat leren dat hij ook moet gaan werken om nog meer stappen te zetten. Voetballen kan hij geweldig, want hoe hij die balletjes soms klaarlegt is perfect. Maar hij moet zijn handelingssnelheid gaan verhogen en eventueel ook zijn arbeidsethos. Wanneer hij dat onder de knie krijgt kan hij echt uitgroeien tot een hele nuttige speler voor de (sub)top in Italië of Duitsland.
 
Terug
Bovenaan Onderaan