Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Denk ookwel goed dat hij zo een grote fout maakte na een periode dat hij goed opgehemeld werd (vragen of hij klaar was voor Oranje).Handelingssnelheid en tempo, dat is wat zowel Veerman als Sangare missen. Daarom heeft Sangare ook heel wat slechte potten op zijn naam staan sinds zijn komst. Echter verwacht ik die snelheid in het handelen veel meer van Veerman die aanvallend speelt en voor het tempo moet zorgen dan van een controleur als Sangare. We hebben Sangare ook een jaar de tijd gegeven om te wennen en dan nog is hij niet een constante speler. Die tijd moet Veerman ook krijgen.
Joey heeft al besteld inderdaad.
Een nieuw doelpunt viering, haring happen
Kan gewoon bij PSV
Sneu dat ie zo slecht verdiend dat ie gaat bijbeunen.Kan gewoon bij PSV
Hij noemt het zelf ‘passjes op de goal’. Weet heel goed wat hij kan en wat hij niet kan.Ik snap niet dat mensen die goal een fout van Unnerstal vonden. Was gewoon heel goed van Veerman. In de herhaling zag je hoe precies hij de bal om hem heen in de hoek plaatst. Heerlijke trap!
Ik denk niet dat ik heel erg overdrijf als ik stel dat Feyenoord dan een stuk grotere kans had op plek 2.Prima aankoop van JdJ. Mag ook weleens gezegd worden. Je zou er toch niet aan moeten denken dat 'ie nu in Rotterdam aan het schitteren zou zijn.
Hij scoorde ook zo'n soort doelpunt tegen Heracles, echt heerlijk zo'n bal. Glijdt net langs de paal.Hij noemt het zelf ‘passjes op de goal’. Weet heel goed wat hij kan en wat hij niet kan.
Tis een beetje een Pröpper mét goals, onze Joey. Hij zal ongetwijfeld nog te maken krijgen met dips en slechte wedstrijden, maar vooralsnog is het een 100% aanwinst.Hij scoorde ook zo'n soort doelpunt tegen Heracles, echt heerlijk zo'n bal. Glijdt net langs de paal.