Israël & Palestina

Mikasa

Internationale Legende
Die complotten maken, of verder kijken.

Check anders ff deze

Bijzondere mensen. Maar of dit dan stijgend antisemitisme bewijst?

Teamspirit

Assistent Coach
Ging hier over aantoonbare toename Jodenhaat, wijzen naar andere zaken is een zwaktebod.

Ik word er nogal moe van dat ze elke keer in het nieuws komen en al het andere haat weinig tot nooit genoemd wordt. Is alles behalve een zwaktebod, dat is ook duidelijk niet wat ik geschreven heb in mijn eerste post.

Der Jaufe

Internationale Legende
Bijzondere mensen. Maar of dit dan stijgend antisemitisme bewijst?
Dat op een zweef-event even losjes antisemitische verhalen worden opgedist en bezoekers lauw reageren met een 'ach, daar ben ik minder van'. Geeft aan dat a. degene die de theoriën aanhangen dit gewoon open en bloot uitspreken. b. het publiek daar weinig problemen mee heeft.

Lijkt mij persoonlijk een wat zorgelijke ontwikkeling.

Mikasa

Internationale Legende
Dat op een zweef-event even losjes antisemitische verhalen worden opgedist en bezoekers lauw reageren met een 'ach, daar ben ik minder van'. Geeft aan dat a. degene die de theoriën aanhangen dit gewoon open en bloot uitspreken. b. het publiek daar weinig problemen mee heeft.

Lijkt mij persoonlijk een wat zorgelijke ontwikkeling.
Dat is een klein groepje mensen, die wellicht al licht antisemitisch waren. Ik zie het in het dagelijks nieuws toch weinig terugkomen. Alleen de gebruikelijke overdreven klaagverhalen, zoals kritiek op Israel is antisemitisme.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Dat is een klein groepje mensen, die wellicht al licht antisemitisch waren. Ik zie het in het dagelijks nieuws toch weinig terugkomen. Alleen de gebruikelijke overdreven klaagverhalen, zoals kritiek op Israel is antisemitisme.
En we zien helaas ook niet veel terugkomen van wat er in de bezette gebieden gebeurt.
Via Avaaz zag ik dat er geprobeerd wordt te komen tot een EU boycott van goederen die geproduceerd zijn in die gebieden waar bulldozers Palestijnse huizen met de grond gelijk gemaakt hebben.
Een goed zaak, lijkt me.

Bovenaan Onderaan