Ibrahim Sangaré (M)

Kronos

Assistent Bondscoach
De clausule is eruit tot volgend jaar (dus ook de winterstop), daarna treedt die weer in werking.
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.

Jeff

Aanvoerder
Ok, en dan weer voor hetzelfde bedrag? Snap dat het dan alsnog beter voor PSV is om hem langer te kunnen houden, maar met de bedragen die de PL tegenwoordig betaalt vind ik 37 miljoen alsnog aan de lage kant voor de speler die Sangaré is.
Volgens VI voor hetzelfde bedrag

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Na een goed WK kan er van alles plaatsvinden.

TechN9ne

Basisspeler
Waarschijnlijk wel. De zaakwaarnemer van Sangare was net bij dat programma van Ziggo. Komt er op neer dat hij alleen naar lagere ploegen in de PL kon. Hij had geen zin om te voetballen zonder uitzicht op prijzen. Voor het geld hoefde hij het niet te doen, PSv betaald hetzelde aan salaris als die PL clubs.

Schoutjes

Supporter
Geweldig nieuws dat hij dit seizoen blijft! Jammer dat de clausule volgend seizoen wel weer geldig is maar alles beter dan nu vertrekken. Onvervangbaar. Zou wel slim zijn om nu alvast door te selecteren met van ginkel en vervanger van Sangare te halen

Penalty

Internationale Legende
Lekker zo'n broer van een zaakwaarnemer die alles in een TV programma Goedemorgen Eredivisie op tafel gooit. :lmao:
De broers Musampa zullen nog e.e.a. te bespreken hebben.

Penalty

Internationale Legende
Wat zei ie dan?
Kiki Musampa "Hij (Jean Musampa) heeft me verteld: Het was of bijtekenen of verkopen en PSV wou hem eigenlijk helemaal niet verkopen, maar moest hij met een heel goed bod komen en vanuit Engeland was er wel interesse, maar hij vond het niet de juiste club voor Ibrahim om naartoe te gaan. Hans Kraay: "Welke was het?" Big smile van Kiki Musampa Hans: "Ja Kiki je zit hier nu toch" Kiki: "Southhamton nou ja dat vond hij niet de geschikte club. Everton wou hem ook wel hebben, maar daar heeft hij ook zijn twijfels over, want het zijn toch teams die niet helemaal zeker zijn in de Premier League en het gevaar om te degraderen en zie dan maar eens om daar nog weg te komen. Dus ja heeft hij bijgetekend en ik moet zeggen het is een heel goed bod van PSV geweest. Hij is een van de ... De best betaalde speler. Clausule zal ik niks over zeggen, want ik weet niet of de club dat naar buiten wil brengen Hans weet het."
Hans: "Dat kun jij toch wel doen." Kiki: "Ik moet dinsdag nog gaan kijken tegen Monaco. Straks kom ik niet binnen Hans." Hans: "Als ik tegen jou zeg ja die clausule is er uit dan zeg jij niet Nee." Kikki big smile en kijkt naar de presentator.

De Bouterbaas

Grappigste forummer 2021
Kiki Musampa "Hij (Jean Musampa) heeft me verteld: Het was of bijtekenen of verkopen en PSV wou hem eigenlijk helemaal niet verkopen, maar moest hij met een heel goed bod komen en vanuit Engeland was er wel interesse, maar hij vond het niet de juiste club voor Ibrahim om naartoe te gaan. Hans Kraay: "Welke was het?" Big smile van Kiki Musampa Hans: "Ja Kiki je zit hier nu toch" Kiki: "Southhamton nou ja dat vond hij niet de geschikte club. Everton wou hem ook wel hebben, maar daar heeft hij ook zijn twijfels over, want het zijn toch teams die niet helemaal zeker zijn in de Premier League en het gevaar om te degraderen en zie dan maar eens om daar nog weg te komen. Dus ja heeft hij bijgetekend en ik moet zeggen het is een heel goed bod van PSV geweest. Hij is een van de ... De best betaalde speler. Clausule zal ik niks over zeggen, want ik weet niet of de club dat naar buiten wil brengen Hans weet het."
Hans: "Dat kun jij toch wel doen." Kiki: "Ik moet dinsdag nog gaan kijken tegen Monaco. Straks kom ik niet binnen Hans." Hans: "Als ik tegen jou zeg ja die clausule is er uit dan zeg jij niet Nee." Kikki big smile en kijkt naar de presentator.

Als ik Ibi was zou ik m'n zaakwaarnemer verrot schelden. Details van een contract delen met broer Kiki is ongepast. En Kiki had niks mogen zeggen. Wat een amateurs.

Mikasa

Internationale Legende
Wij hebben hier thuis trouwens een terminologie, passend bij een Sangaré die net niet in topvorm is.

Junior hier is nogal lomp. Dus hij gaat hier best vaak de fout in en dan heeft mijn vrouw weer ergens pijn. Gaat dan toch weer per ongeluk en met een knuffel maakt hij het weer goed. Een Sangareetje is geboren in huize Mikasa.

Bovenaan Onderaan