Royhaarsteeg
Supporter
Daar gaan mijn eerste gedachten ook naar! Wat een geweldenaar was datHoop meer een type Edison Mendez.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daar gaan mijn eerste gedachten ook naar! Wat een geweldenaar was datHoop meer een type Edison Mendez.
Een geweldenaar? Ja alleen in de grote wedstrijdenDaar gaan mijn eerste gedachten ook naar! Wat een geweldenaar was dat
Daar gaan mijn eerste gedachten ook naar! Wat een geweldenaar was dat
Je zit verkeerd.Goede redding Pasveer
Goede redding Pasveer
Je zit verkeerd.
Ik zie altijd voor me hoe Huub op n regenachtige ochtend zijn weggevreten tomatenplantjes ziet en "vuile klootslak!" roept.
Ihattaren aan de rechterkant? Voorlopig, en ik denk dat het de komende 3-4 weken nog zo zal blijven, staat Ihattaren aan de kant ipv aan de rechterkant binnen de lijnen.Sangare en Rosario centraal, Gakpo op links en Ihattaren aan de rechterkant. Mooie mix van kracht, voetballend en scorend vermogen vanuit het middenveld.
Is het nog bekend wanneer hij wordt gepresenteerd?
Ik moet bekennen dat ik ook een ander type speler verwacht had. We horen al maanden dat we een dynamische box to box middenvelder nodig hebben. Op basis van de wat ik zie en lees is deze jongen inderdaad een controlerende balafpakker. Wat natuurlijk niet betekent dat het niet goed kan uitpakken. Wat Sangare in de Ligue 1 minder lukte, kan hem in de eredivisie misschien beter lukken.Ik ben.heel nieuwsgierig wat dit betekent voor de rol van Rosario. Een van de problemen van de laatste seizoenen was dat er op het middenveld geen 'verbindende' speler was - hetzij een speler met diepgang a la Van Ginkel, hetzij een regisseur met passing a la Guardado. Guti werd natuurlijk gehaald voor zijn passing, maar heeft de verwachting nooit. waar gemaakt. Gevolg: team.viel uiteen in twee delen, met veel ruimte op het middenveld. Naar wat ik nu begrijp van deze Sangare, is hij óók niet die verbindende man. Eerder een soort betere Hendrix. Betekent dit meer vrijheid en diepgang voor Rosario? (eerste wedstrijden lijken daar op te wijzen). Of kiest Schmidt voor een sterk controlerend duo? Maar hoe brengen we dan onze beste linie - aanvallers - in stelling? Of komt Thomas - waar ik persoonlijk best wel fan van ben - nog in beeld?