Penalty
Internationale Legende
Ja. Maar ik zou dan per ongeluk Alzhheimer met 2 h’s spellen enzo. Heb je alweer 3 opties.
Dat heft zich vanzelf op. Dat ben je binnen 5 minuten weer vergeten.
Ja. Maar ik zou dan per ongeluk Alzhheimer met 2 h’s spellen enzo. Heb je alweer 3 opties.
Heeft ie al kinderen? Dan zit t wel smurf denk ik.Maarreh, is Abraham de Zanger al vastgelegd?
Ik geef mezelf graag een klopje op de schouder![]()
Heeft ie al kinderen? Dan zit t wel smurf denk ik.
Is die echt 22?.......
Mijn wateren twijfelen
![]()
Zodra je wateren gaan twijfelen, moet je aan de incontinentieluiers.Is die echt 22?.......
Mijn wateren twijfelen
![]()
En of het bij die drie spelers om League 1 gaat. Of dat alle Europese competities hierin zijn meegenomen ?Ben ook wel benieuwd wie die andere 3 dan zijn
Ook met dat eerste zou ik al heel tevreden zijn!En of het bij die drie spelers om League 1 gaat. Of dat alle Europese competities hierin zijn meegenomen ?
Als ik het zo lees gaat het alleen om de ligue 1En of het bij die drie spelers om League 1 gaat. Of dat alle Europese competities hierin zijn meegenomen ?
Haha wel al het zo lang duurtHehe. Komt het heel knullig over als ik gewoon voor de zoveelste keer mijn wachtwoord kwijt was?
Mijn wachtwoord is sinds mocro hier niet meer verschijnt, Minderminder.Daarom switch ik altijd tussen de wachtwoorden:"Alzheimer" en "NietVergeten".
![]()
Mocro! Moest vaak om hem lachen. Ook afgehaakt? Zag laatst ook Retro weer ergens opduiken. Ook zo’n mooi figuur.Mijn wachtwoord is sinds mocro hier niet meer verschijnt, Minderminder.
Heeft JDJ speed genomen?
In ieder geval z’n allerbeste aankoop tot nu toe. Wat een positieve topsportwind waait er bij PSV. Voetballen met een idee erachter ipv hopen op een bevlieging van Lozano, Bergwijn of een last minute lucky van Luuk of Denzel. Ook al is het nog niet vlekkeloos, ik ben er vooralsnog blij mee.Schmidt is one hell of a drug