Mikasa
Internationale Legende
Lijkt me ook een prima argument.Denk dat het precies is wat Schmidt zoekt. Wat meer zekerheid en body op het middenveldveld zodat de spitsen kunnen blijven jagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Lijkt me ook een prima argument.Denk dat het precies is wat Schmidt zoekt. Wat meer zekerheid en body op het middenveldveld zodat de spitsen kunnen blijven jagen.
Beer van een vent, in ieder geval. Idealiter zou je daar een speler hebben met iets meer scorend vermogen (Rosario heeft dat ook niet), maar goed. Ziet er goed uit.
Nu nog die CV en de fokking platte kar kan echt uit de mottenballen. Niet te vroeg kampioen worden, overigens - er moet eerst nog een vaccin komen.
Poeh. Ik weet niet of ik een 2e compliment aan kan hoor.Ik heb wat filmpjes met hoogtepunten zitten kijken, maar als deze jongen echt zó goed is, dan denk ik dat we JdJ zomaar een tweede schouderklopje moeten gaan geven. Ibrahim moet niet op doel schieten, maar is een prima balafpakker en heeft een geweldige pass in de benen. Een flink stukje beter dan Hendrix, lijkt het.
Ik denk dat het hele universum in onbalans raakt... We gaan het zien.Poeh. Ik weet niet of ik een 2e compliment aan kan hoor.![]()
Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.Ik denk ook dat dit meer een betere vervanger voor Hendrix is. Alhoewel ik liever Sadilek zie gaan dan Hendrix.
Spreekt iemand in onze staff of huidige selectie een woordje Frans eigenlijk? (Zahavi wellicht, Boscagli, ...?
Wie? Ik bedoel ouiZe mogen me inhuren als vertaler.
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.
Ach overdrijven is ook een vak. Wie had het hier over niet goed genoeg?Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.
Was meer een algemene opmerking over de scouting. Overdrijven is zeker een vak, en al helemaal als het over voetbal gaat. HeerlijkAch overdrijven is ook een vak. Wie had het hier over niet goed genoeg?
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.
Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.
Dit zijn nu eenmaal de prijzen. Zelfs PSV uit de Mickey Mouse cometitie krijgt 10 miljoen voor een eenjarig contract en nog niks gepresteerde Lammers. Ajax vangt 9 miljoen voor Botman die 0 keer heeft gespeeld voor Ajax. Dan lijkt dit ineens een koopje.Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.
Ik denk dat we hem juist halen om de bal af te pakken op het middenveld. Vervolgens naar voren inpassen of inleveren bij Rosario of de opkomende Max. Ik zie het eigenlijk wel zitten. (Op basis van een beetje hoop en verder eigenlijk niks)