Ibrahim Sangaré (M)

Meerdere sites melden dat t al rond is... wachten op de rood-witte ook aan de Frederiklaan
 
Ik heb wat filmpjes met hoogtepunten zitten kijken, maar als deze jongen echt zó goed is, dan denk ik dat we JdJ zomaar een tweede schouderklopje moeten gaan geven. Ibrahim moet niet op doel schieten, maar is een prima balafpakker en heeft een geweldige pass in de benen. Een flink stukje beter dan Hendrix, lijkt het.
 
Na wat filmpjes te hebben gekeken denk ik dat dit wel echt een speler is die we goed kunnen gebruiken. Dat doelpunt van Mura afgelopen donderdag waar het hele middenveld zo over kon worden gestoken zal niet gebeuren met deze speler in het middenveld. Hij lijkt ook aardige crosspasses te kunnen geven en dit is een speler met restwaarde. Als je Southampton hier aftroeft dan doe je het gewoon goed.

Ik vind het erg goed dat PSV kijkt in de Ligue 1/2 waar daar zit echt groot talent waar je nog een kans maakt.
 
Beer van een vent, in ieder geval. Idealiter zou je daar een speler hebben met iets meer scorend vermogen (Rosario heeft dat ook niet), maar goed. Ziet er goed uit.

Nu nog die CV en de fokking platte kar kan echt uit de mottenballen. Niet te vroeg kampioen worden, overigens - er moet eerst nog een vaccin komen.
 
Beer van een vent, in ieder geval. Idealiter zou je daar een speler hebben met iets meer scorend vermogen (Rosario heeft dat ook niet), maar goed. Ziet er goed uit.

Nu nog die CV en de fokking platte kar kan echt uit de mottenballen. Niet te vroeg kampioen worden, overigens - er moet eerst nog een vaccin komen.

Als Zahavi, Malen, Gakpo hun scorend vermogen laten zien en benutten heb je aan middenvelders die de tegenstander beletten om aan te vallen en de eigen aanvallers voorzien van aanvoer van de bal met juiste passes genoeg. Tel daarbij de voorzetten van Max en de rushes van Dumfries. Dan is het plaatje redelijk in orde. Het enige dat dan nog ontbreekt is een sterk centraal verdedigers duo.
 
nooit zien spelen maar een fysiek sterke speler met veel loopvermogen is In het hedendaagse voetbal nodig. Nu nog een LcV dan gaan we gewoon meedoen om de titel.
 
Ik heb wat filmpjes met hoogtepunten zitten kijken, maar als deze jongen echt zó goed is, dan denk ik dat we JdJ zomaar een tweede schouderklopje moeten gaan geven. Ibrahim moet niet op doel schieten, maar is een prima balafpakker en heeft een geweldige pass in de benen. Een flink stukje beter dan Hendrix, lijkt het.
Poeh. Ik weet niet of ik een 2e compliment aan kan hoor. ;)
 
Spreekt iemand in onze staff of huidige selectie een woordje Frans eigenlijk? (Zahavi wellicht, Boscagli, Mvogo..?
 
Laatst bewerkt:
Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.

Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.
 
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.

Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.
Ach overdrijven is ook een vak. Wie had het hier over niet goed genoeg?
 
Ach overdrijven is ook een vak. Wie had het hier over niet goed genoeg?
Was meer een algemene opmerking over de scouting. Overdrijven is zeker een vak, en al helemaal als het over voetbal gaat. Heerlijk :)

Maar we gaan het zien, niets anders dan de tijd zal het leren. Ik vind dit soort aankopen iig wel leuker dan de Koopmeinersen, Doans en Tillen van deze wereld.
 
Ach, als het een bekende naam of oud-PSV'er is, is het meteen "bord-op-schoot-scouting" en moet er eens een verassing komen. Als het een onbekende naam is, zal hij wel niet goed genoeg zijn.

Ik heb er wel vertrouwen in. Een type speler die wel nog niet hebben nu, veel ervaring op een hoger niveau en jong genoeg om doorverkoop waarde te hebben. Zeker als hij vaster international wordt, dan stijgt zijn prijs nog wel. Voor hetzelfde geld gaat hij naar Southampton en is hij volgende zomer lachend 40 miljoen waard. Naast Thomas en Rosario is er nog wel ruimte voor een klasbak, immers.

Nou, om Immers nou een klasbak te noemen gaat me wel een beetje ver.
 
Voor een “betere vervanger voor Hendrix” kost ie wel erg veel geld met een eenjarig contract en een club uit de L2.
Dit zijn nu eenmaal de prijzen. Zelfs PSV uit de Mickey Mouse cometitie krijgt 10 miljoen voor een eenjarig contract en nog niks gepresteerde Lammers. Ajax vangt 9 miljoen voor Botman die 0 keer heeft gespeeld voor Ajax. Dan lijkt dit ineens een koopje.
 
Ik denk dat we hem juist halen om de bal af te pakken op het middenveld. Vervolgens naar voren inpassen of inleveren bij Rosario of de opkomende Max. Ik zie het eigenlijk wel zitten. (Op basis van een beetje hoop en verder eigenlijk niks)

Zowel hij en Rosario zijn straks in staat om snel naar voren te passen; steekpasses te geven of lange ballen. Daarnaast wel lekker dat hij zoveel power heeft, dat kunnen we nog wel gebruiken
 
Terug
Bovenaan Onderaan