Ihattaren aan de rechterkant? Voorlopig, en ik denk dat het de komende 3-4 weken nog zo zal blijven, staat Ihattaren aan de kant ipv aan de rechterkant binnen de lijnen.
Ihattaren zal best zijn minuten maken. Laat het hem maar waarmaken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ihattaren aan de rechterkant? Voorlopig, en ik denk dat het de komende 3-4 weken nog zo zal blijven, staat Ihattaren aan de kant ipv aan de rechterkant binnen de lijnen.
PSV heeft helemaal geen box-2-box nodig. Een balafpakker met een goede pass. Dat is wat nodig is. In de aanval speelt PSV min of meer 2-4-4. Met hoge backs en hoge middenvelders aan de zijkant (die ook nog vaak naar achter de spitsen trekken). Het is juist belangrijk dan die andere 4 (de 2 CV's en de centrale middenvelders) wat meer de balans bewaken.Ik moet bekennen dat ik ook een ander type speler verwacht had. We horen al maanden dat we een dynamische box to box middenvelder nodig hebben. Op basis van de wat ik zie en lees is deze jongen inderdaad een controlerende balafpakker. Wat natuurlijk niet betekent dat het niet goed kan uitpakken. Wat Sangare in de Ligue 1 minder lukte, kan hem in de eredivisie misschien beter lukken.
Oud nieuws. Stijn had dit al een pagina terug gepostDe officiële aankondiging van Ibrahim Sangaré bij PSV is een kwestie van tijd nadat de foto's van de medische keuring en presentatie zijn uitgelekt via Franse media.
De connectie met Schmidt zie ik hier even niet. Die heeft toch geen Franse club gecoacht?Schmidt is one hell of a drug
Oud nieuws. Stijn had dit al een pagina terug gepost
De connectie met Schmidt zie ik hier even niet. Die heeft toch geen Franse club gecoacht?
Dat is niet waar. Dat klopt niet. Hij had er geen tekst bij geplaatst.
Ik had het helemaal nog niet gezien.
Spelers uit de Franse competitie hebben het hier nog weinig waargemaakt. Behoudens Kieft dan
Memphis van Gogh.En Memphis Depay.
Bedoelde andersom van daar naar hier.En Memphis Depay.
Dat zou ook kunnen, maar ik ga er maar vanuit dat dit 100% door JDJ komt.Maar heeft wel dusdanig aanzien dat er spelers graag onder hem willen voetballen/ontwikkelen. Althans dat zijn aannames.
Dat zou ook kunnen, maar ik ga er maar vanuit dat dit 100% door JDJ komt.
Bedoelde andersom van daar naar hier.
Brechet, Isimat, Lestienne met in ieder geval een Franse naam. Boscagli nuttig maar tegen de top 8 gaat hij geheid voor gaas.
Maar heeft wel dusdanig aanzien dat er spelers graag onder hem willen voetballen/ontwikkelen. Althans dat zijn aannames.
Dus als we iemand aankopen krijgt Schmidt de credits en als iemand straks slecht voetbald is het de schuld van John de Jong