Ibrahim Sangaré (M)

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik ga Newcastle volgen tijdens hun degradatiestrijd. Mochten ze het reden dan grote kans op biddingwar voor Sangare:love::money:
Ik hoop eigenlijk op wat beters voor Sangaré dan de grauwe uitstralingsloze k*tclub Newcastle Utd, maar bij een bidding war zijn ze natuurlijk wel welkom..

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fans
Ik heb het altijd al een grauwe uitstralingsloze club gevonden. De cultuur aldaar verandert daar niks aan.

• Leuk
Reactions: IPF

Kruspe

Administrator
Administrator
Egypte schakelt Ivoorkust uit: Kom maar snel terug Ibrahim!
En toch had ik het hem gegund. Ibi is eindelijk weer zo een speler waarbij je daadwerkelijk fan bent van de speler en dat je wil dat hij blij is. Zeker na het missen van het WK gunde ik hem het allerbeste. Mooi team ook, dat Ivoorkust.

Dat hij nu terug komt en Egypte doorgaat ben ik erg blij om, begrijp me niet verkeerd, maar ik had hem zoveel meer gegund. Ik voelde ook blijheid toen hij z'n pingel net scoorde. Best raar...

korfbaljack

Winnaar "Comeback van het jaar" 2021
Heb niks van het toernooi gezien, maar als ik de berichten mag geloven mogen we onze handjes dichtknijpen dat hij nu alweer terugkomt. En nu op jacht naar de koppositie!

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fans
Tegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.

Weltmeister

Bondscoach
En toch had ik het hem gegund. Ibi is eindelijk weer zo een speler waarbij je daadwerkelijk fan bent van de speler en dat je wil dat hij blij is. Zeker na het missen van het WK gunde ik hem het allerbeste. Mooi team ook, dat Ivoorkust.

Dat hij nu terug komt en Egypte doorgaat ben ik erg blij om, begrijp me niet verkeerd, maar ik had hem zoveel meer gegund. Ik voelde ook blijheid toen hij z'n pingel net scoorde. Best raar...
Ik vind het maar ongeloofwaardig klinken, die politieke correctheid. 😜

Maar het is je natuurlijk van harte gegund, zo’n ultieme win-win situatie. Had je er toevallig ook nog veel geld op gezet, dat ze zouden winnen na penalty’s? 😎

znq

Basisspeler
Tegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.
Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getypt😂😂

Phillip Cocu

Assistent Bondscoach
Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getypt😂😂
Inderdaad een stukje weggelaten, je had het over plastic fans. Tegenwoordig zie je veel PSG en City fans die je voordat de olie dollars kwamen niet zag, daar deed het me aan denken.

znq

Basisspeler
Inderdaad een stukje weggelaten, je had het over plastic fans. Tegenwoordig zie je veel PSG en City fans die je voordat de olie dollars kwamen niet zag, daar deed het me aan denken.
Als het goed is heb ik dat niet getypt of in een hele dronken bui maar dat lijkt me ook sterk😂 kon het ook niet terug vinden maar geen probleem haha!

Bovenaan Onderaan