Ibrahim Sangaré (M)

Mooi als Gakpo en Sangare blijven.
Dan nog een goede GK, RB, LB, CV en Spits. Dan begint het weer ergens op te lijken (toch wel een flink lijstje… Drommel, Max, Bruma, Thomas, Zahavi, Vinicius maar naar de exit…)
En Ginkel, Romero ook. Ben wel een beetje klaar met die blessuregevallen
 
Staat tot 2025 onder contract dus zie niet zozeer waarom we hem moeten laten gaan of verlengen?
Contract opwaarderen, zodat hij meer salaris kan krijgen. Dat heeft hij wel verdiend. Dan kan je meteen verlengen, zodat wij er ook meer voor kunnen vangen.
Geven en nemen zeg maar.
 
Als hij wil verlengen voor een verbeterd salaris, zodat hij zich ook voldoende erkend en gewaardeerd voelt, snap ik wel dat PSV dat kan en wil doen.

Maar aan de andere kant, als hij niet wil tekenen voor een langer verblijf hoeft hij ook weer niet de etalage in. Gewoon aan zijn contract houden, tenzij er een bod komt dat PSV echt niet kan afslaan. En ook hard zijn richting andere clubs, zonder toestemming van de club over een transfersom gewoon niet toestaan dat men hem met de in het buitenland nogal hoger liggende salarissen mag gekmaken?
Of is dit iets ouderwets en mogen zaakwaarnemers en speler praten met welke partij ze maar willen, zonder toestemming van de huidige werkgever?
 
Gakpo en Ibi behouden, Noni verkopen zodat we ook geld hebben voor een enkele versterking in de achterste linie en een spits
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Gakpo en Ibi behouden, Noni verkopen zodat we ook geld hebben voor een enkele versterking in de achterste linie en een spits
Wat is er aan de hand met jullie jongens? Noni verkopen? Moet ik ingrijpen?

Noni is een geweldig groot Engels talent en als hij volgend seizoen op top level speelt verkopen we ‘m voor 45+. Nooit verkopen die jongen maar van genieten.
 
Wat is er aan de hand met jullie jongens? Noni verkopen? Moet ik ingrijpen?

Noni is een geweldig groot Engels talent en als hij volgend seizoen op top level speelt verkopen we ‘m voor 45+. Nooit verkopen die jongen maar van genieten.
Denk dat je gelijk hebt.
Maar zolang hij hier is zie ik liever de effectieve Noni in de Arena in augustus dan de zich vaak vastlopende speler na zijn blessure.
Ik wil geen tierelantijnen of gemiste kansen zien maar goals of assists.
 
Wat is er aan de hand met jullie jongens? Noni verkopen? Moet ik ingrijpen?

Noni is een geweldig groot Engels talent en als hij volgend seizoen op top level speelt verkopen we ‘m voor 45+. Nooit verkopen die jongen maar van genieten.
De kans dat we echte versterking(en) kunnen halen zonder Gakpo, Sangare of Noni te verkopen acht ik klein. Sangare is lastig te vervangen, Cody een kind van de club (zonder duidelijke backup achter hem in de lagere elftallen. Noni, ik snap dat je m wil houden, heeft zeker potentie en ja, verkoopwaarde zal volgend jaar zeker hoger zijn. Mocht Cody en/of Sangare gaan, dan mag Noni zeker blijven.
 
De kans dat we echte versterking(en) kunnen halen zonder Gakpo, Sangare of Noni te verkopen acht ik klein. Sangare is lastig te vervangen, Cody een kind van de club (zonder duidelijke backup achter hem in de lagere elftallen. Noni, ik snap dat je m wil houden, heeft zeker potentie en ja, verkoopwaarde zal volgend jaar zeker hoger zijn. Mocht Cody en/of Sangare gaan, dan mag Noni zeker blijven.
Tenzij we jongens als Doan geweldig verkopen, moet er toch nog een grote klapper komen. Cashmoneyflow
 
Tenzij we jongens als Doan geweldig verkopen, moet er toch nog een grote klapper komen. Cashmoneyflow
Ja dat ja, maar wie weet kunnen we 3 van de 4 van Max, Doan, Guti en Götze voor een mooi bedrag slijten. Als dat genoeg is voor een keeper, ervaren (en goede) CV en spits dan ben ik er voor.
 
Ja dat ja, maar wie weet kunnen we 3 van de 4 van Max, Doan, Guti en Götze voor een mooi bedrag slijten. Als dat genoeg is voor een keeper, ervaren (en goede) CV en spits dan ben ik er voor.
Zou ideaal zijn natuurlijk, de opvulling / prima spelers mooi verkopen en de sterkhouders houden.
 
Zou ideaal zijn natuurlijk, de opvulling / prima spelers mooi verkopen en de sterkhouders houden.
Je versterkt een elftal het snelst door de positie die het zwakst is goed te versterken. Een speler die een 2 scoort inwisselen voor een speler die een 7 scoort levert veel meer op dan een speler die een 7 scoort inwisselen voor een speler die een 8 scoort.
 
Ik weet dat die in dit boekjaar vallen, maar vorig boekjaar hadden we een enorm tekort. Ik weet vrij zeker dat we niet zomaar het gehele bedrag van die jongens in kunnen zetten.
Dan zou ik eerder veel kleine verkopen doen (5-10 mil). Doan, Guti, Max, Bruma, Obispo, liever niet maar evt Götze. PSV hoeft niet te verkopen om te investeren, en met het geld dat daarvan vrij komt kun je ook mooie dingen doen.
 
Dan zou ik eerder veel kleine verkopen doen (5-10 mil). Doan, Guti, Max, Bruma, Obispo, liever niet maar evt Götze. PSV hoeft niet te verkopen om te investeren, en met het geld dat daarvan vrij komt kun je ook mooie dingen doen.
Als we het daarmee redden om echt goede investeringen op de zwakste plekken te doen mag Noni van mij ook blijven hoor. Maar vraag mij af of dat afdoende gaat zijn. Hoe dan ook, we gaan het zien komende maanden, over 2.5 maand moeten we aan de bak. Gelukkig zonder eindtoernooi dus met voldoende rust voor de spelers.
 
Terug
Bovenaan Onderaan