Bekijk bijlage 4189
Grappige foto...
Ik heb zin om een half jaar van het tandem Sangaré - Veerman te gaan genieten.
Sterspeler van Ivoorkust, de spits mag daarentegen zijn schoenen nog niet strikken![]()
Weten we ook wat mevrouw Sangaré iedere avondzietdenkt
En zo vermaak ik me uren op het internetIk heb zin om een half jaar van het tandem Sangaré - Veerman te gaan genieten.
Volgende wedstrijd tegen Egypte, dus die zien we voorlopig nog niet terug.Nou wat mij betreft scoort ie niet en gaat Ivoorkust niet verder in dat toernooi.
Alleen die witte streep?Weten we ook wat mevrouw Sangaré iedere avond ziet
Ik hoop eigenlijk op wat beters voor Sangaré dan de grauwe uitstralingsloze k*tclub Newcastle Utd, maar bij een bidding war zijn ze natuurlijk wel welkom..Ik ga Newcastle volgen tijdens hun degradatiestrijd. Mochten ze het reden dan grote kans op biddingwar voor Sangare![]()
Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fansIk hoop eigenlijk op wat beters voor Sangaré dan de grauwe uitstralingsloze k*tclub Newcastle Utd, maar bij een bidding war zijn ze natuurlijk wel welkom..
Ik heb het altijd al een grauwe uitstralingsloze club gevonden. De cultuur aldaar verandert daar niks aan.Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fans
En toch had ik het hem gegund. Ibi is eindelijk weer zo een speler waarbij je daadwerkelijk fan bent van de speler en dat je wil dat hij blij is. Zeker na het missen van het WK gunde ik hem het allerbeste. Mooi team ook, dat Ivoorkust.Egypte schakelt Ivoorkust uit: Kom maar snel terug Ibrahim!
Ik ben er geweest met psv. De afscheidswedstrijd van petrovic (0-2). Het is een mooi stadion. Fijne pubs en mooi publiekIk heb het altijd al een grauwe uitstralingsloze club gevonden. De cultuur aldaar verandert daar niks aan.
Tegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.Ach echte volksclub waar tenminste geen plastic fans op de tribune zitten. Prachtige club met tenminste nog de echte Engelse voetbalcultuur onder de fans
Ik vind het maar ongeloofwaardig klinken, die politieke correctheid.En toch had ik het hem gegund. Ibi is eindelijk weer zo een speler waarbij je daadwerkelijk fan bent van de speler en dat je wil dat hij blij is. Zeker na het missen van het WK gunde ik hem het allerbeste. Mooi team ook, dat Ivoorkust.
Dat hij nu terug komt en Egypte doorgaat ben ik erg blij om, begrijp me niet verkeerd, maar ik had hem zoveel meer gegund. Ik voelde ook blijheid toen hij z'n pingel net scoorde. Best raar...
Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getyptTegenwoordig is alles in de winkels en webshops City en PSG. Dat waren niet lang geleden nog matige clubs totdat sjeiks met geld kwamen. City was geloof ik zelfs nog een hele zwakke middenmotor.
Inderdaad een stukje weggelaten, je had het over plastic fans. Tegenwoordig zie je veel PSG en City fans die je voordat de olie dollars kwamen niet zag, daar deed het me aan denken.Geen idee hoe dit bij mij uitkomt maar ik heb dat nooit getypt![]()