Ibrahim Sangaré (M)

BlackMamba

Routinier
“Hierom”…?

Maar om wat dan precies…mij is het nog steeds niet duidelijk…om een aantal posts van mij…of omdat je negativiteit of commentaar leest waar je het niet mee eens bent?
Je leest niets wat ik schrijf goed en dit was een voorbeeld.

Laatste keer:

Ik post alleen nog tweets en filmpjes! Dat is dus nog gewoon posten volgens mij:geek:

BlackMamba

Routinier

Sterspeler van Ivoorkust, de spits mag daarentegen zijn schoenen nog niet strikken 😜
En dan zijn er mensen die dit toernooi nutteloos noemen. Hij speelt straks geen WK dus dit is het laatste toernooi dat hij bij ons nog gaat spelen. Ben er zeker van dat dit toernooi twijfelende clubs over de streep gaat trekken. Zie hem wel naar Arsenal vertrekken komende zomer voor min €40mln. Dan hebben ze daar een nieuwe Yaya-Sanga

Laatst bewerkt:

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Nee, ik ken de loting niet maar dikke kans dat hij pas na een 10 februari terug is.
Dan moeten een aantal forummers alvast gaan roepen dat Ivoorkust geweldig, niet te stoppen en een de kampioenskandidaat nummer 1 is. Ik vertrouw op ze.

BlackMamba

Routinier
Dan hebben we gehad:

Groningen uit
Ajax thuis
AZ thuis
Vitesse uit

Geweldig...:cautious:
Als de ploeg uit Ivoorkust zich plaatst voor de achtste finales van het toernooi, dan worden die gespeeld tussen 23 en 26 januari. Strandt Ivoorkust in of voor de kwartfinales (op 29 en 30 januari), dan moet PSV hem drie wedstrijden missen. Haalt Ivoorkust de finale, dan worden het mogelijk vijf duels en mist Sangaré sowieso ook PSV-AZ op 5 februari en een mogelijke kwartfinale in het bekertoernooi, een paar dagen later.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Als de ploeg uit Ivoorkust zich plaatst voor de achtste finales van het toernooi, dan worden die gespeeld tussen 23 en 26 januari. Strandt Ivoorkust in of voor de kwartfinales (op 29 en 30 januari), dan moet PSV hem drie wedstrijden missen. Haalt Ivoorkust de finale, dan worden het mogelijk vijf duels en mist Sangaré sowieso ook PSV-AZ op 5 februari en een mogelijke kwartfinale in het bekertoernooi, een paar dagen later.
Het gaat hier om onze beste speler in die zin dat we geen gelijkwaardige vervanger voor hem hebben.
Mocht het de komende weken misgaan kon het gemis van Sangaré wel eens DE oorzaak zijn.
Het doet me teveel denken aan het enige seizoen tussen 1986 en 1993 dat PSV geen kampioen werd.
Toen Ajax eenmalig ertussen kon komen nadat Romario een gebroken been geschopt was door Gentile.
Hopelijk overleven we een paar weken want met deze motor straks weer terug op het middenveld wordt puntverlies
gelukkig even zeldzaam als in de periode voor Kerst.

J.B.

Assistent Coach
En dan zijn er mensen die dit toernooi nutteloos noemen. Hij speelt straks geen WK dus dit is het laatste toernooi dat hij bij ons nog gaat spelen. Ben er zeker van dat dit toernooi twijfelende clubs over de streep gaat trekken. Zie hem wel naar Arsenal vertrekken komende zomer voor min €40mln. Dan hebben ze daar een nieuwe Yaya-Sanga
Precies. Etalage voor potentiele cashcows.. Zo willen we het hebben... toch?

Bovenaan Onderaan