Ibrahim Sangaré (M)

Marco Timmer: PSV schaalt Sangare in voor minimaal 25 miljoen. Dus voor 30 miljoen kan Chelsea zijn koopje van volgend seizoen komen ophalen. Wordt het 31 miljoen? Dan brengt John hem zelf.
Er schijnt minimaal 40 miljoen afkoopsom in zijn contract te staan.

Dus vorig jaar overeengekomen….door de TD….door JdJ dus, ten tijde toen Sangaré hier en daar nog betwist werd.

Lijkt mij een prima bericht, vooral voor de supporters. Dan niet zo zeer over Sangare, maar meer over het functioneren van JdJ.
 
Laatst bewerkt:
40 miljoen voor Sangare pfoeee.... Ik zou hem graag willen houden, maar voor dit bedrag zou ik overstag gaan. Je weet nooit wat voor seizoen hierna komt en hoeveel hij na dat seizoen nog waard is. Ik weet niet of wel als PSV dat risico kunnen nemen.
Mocht je Sangare verkopen, dan verder geen 'grote' spelers meer verkopen. Alleen lekker Bruma, Zahavi, Vinicius, Luckassen, Thomas en optioneel Gotze, Doan verkopen. (en Van Ginkel)
 
Dat zou wel meer dan 16 miljoen meer zijn dan de hoogste uitgaande transfer van PSV tot nu toe (Depay - 34 miljoen).

Bekijk bijlage 4594
Verkoop van Memphis is alweer 6 jaar geleden? :eek:

Zou Sangaré als PSV zijnde wel verkopen voor 40m. Je ziet hoe het is gelopen bij jongens zoals Jörgensen en Neres en dan baal je achteraf wel echt enorm. Voor 40m kan je best veel posities voorzien van de nodige kwaliteit.
 
Verkoop van Memphis is alweer 6 jaar geleden? :eek:

Zou Sangaré als PSV zijnde wel verkopen voor 40m. Je ziet hoe het is gelopen bij jongens zoals Jörgensen en Neres en dan baal je achteraf wel echt enorm. Voor 40m kan je best veel posities voorzien van de nodige kwaliteit.
Voor 40 is die niet meer te houden idd. Kan je 5/6 spelers van het niveau Veerman voor halen en die hoeven dan niet eens allemaal te slagen.
 
Verkoop van Memphis is alweer 6 jaar geleden? :eek:

Zou Sangaré als PSV zijnde wel verkopen voor 40m. Je ziet hoe het is gelopen bij jongens zoals Jörgensen en Neres en dan baal je achteraf wel echt enorm. Voor 40m kan je best veel posities voorzien van de nodige kwaliteit.
Is zakelijk gezien inderdaad niet verstandig om dat te laten liggen.
 
40 miljoen voor Sangare pfoeee.... Ik zou hem graag willen houden, maar voor dit bedrag zou ik overstag gaan. Je weet nooit wat voor seizoen hierna komt en hoeveel hij na dat seizoen nog waard is. Ik weet niet of wel als PSV dat risico kunnen nemen.
Mocht je Sangare verkopen, dan verder geen 'grote' spelers meer verkopen. Alleen lekker Bruma, Zahavi, Vinicius, Luckassen, Thomas en optioneel Gotze, Doan verkopen. (en Van Ginkel)

PSV gaat dus voor dit bedrag overstag anders zouden ze het niet in het contract zetten.

Nu maar wachten op clubs die het willen bieden.
Armpjes over elkaar.
 
Er schijnt minimaal 40 miljoen afkoopsom in zijn contract te staan.

Dus vorig jaar overeengekomen….door de TD….door JdJ dus, ten tijde toen Sangaré hier en daar nog betwist werd.

Lijkt mij een prima bericht, vooral voor de supporters. Dan niet zo zeer over Sangare, maar meer over het functioneren van JdJ.
Nee hoor daarvoor heeft ie te veel missers gehad hier. Dus voorlopig blijven de minpunten de overhand hebben boven de af en toe goede zaken. Pas als dit een structureel verhaal wordt, krijgt JdJ de credits die hem toekomen.
 
Nee hoor daarvoor heeft ie te veel missers gehad hier. Dus voorlopig blijven de minpunten de overhand hebben boven de af en toe goede zaken. Pas als dit een structureel verhaal wordt, krijgt JdJ de credits die hem toekomen.
Qua contracten verlengen enz doet JdJ het sowieso al een tijdje erg goed. Aankoopbeleid is helaas niet geweldig.
 
Nee hoor daarvoor heeft ie te veel missers gehad hier. Dus voorlopig blijven de minpunten de overhand hebben boven de af en toe goede zaken. Pas als dit een structureel verhaal wordt, krijgt JdJ de credits die hem toekomen.
Nou, ik vind het een positief bericht.
 
40 miljoen meteen verkopen. Met als enige disclaimer dat onze zwakke scouting niet in staat is voor 8 miljoen een vergelijkbare Argentijn te halen.
 
Ik ben niet zo'n fan van afkoopsommen. Vind dat je daarmee meer de bovengrens aangeeft dan de prijs bepaalt.
Kan twee kanten op werken. Je hebt wel een makkelijkkere positie om je daarachter te verschuilen.

Verder is het steeds meer norm dan uitzondering, dat die dingen erin komen. Je leest het steeds meer, in Spanje is het zelfs verplicht. Als Sangare anders niet getekend had bij ons, dan kan het niet anders. 40 miljoen vind ik overigens nog steeds een prima bedrag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan