Ibrahim Sangaré (M)

Het forum is niet maatgevend: die mensen vonden 13 miljoen voor Denzel ook ruim voldoende, de Oranje international met een meerjarig contract. Die vinden nu ook dat Sangare met een meerjarig contract net zoveel waard is als Gravenberch met een eenjarig contract..
Gravenberch draagt een Ajax shirt, heeft CL ervaring en is 5 jaar jonger dan ben je automatisch gewoon meer waard. 35 miljoen voor Sangare vind ik voor een middenvelder van PSV al echt heel veel. Gewoon onderhandelen tot 40 miljoen en dan hebben we echt niks te klagen.
 
25-30 miljoen schijnt de inzet te zijn.

Da's echt te weinig. Zeker als hij naar Engeland gaat.
Dat zou belachelijk zijn! Een international van Ivoorkust en sterkhouder bij PSV met nog eens een meerjarig contract. En waarom eigenlijk zo laag gaan zitten als je met de Engelse clubs te maken hebt? Die lachen zich rot om JdJ en zijn onderhandelingenstechnieken, mocht hij die überhaupt hebben.
 
Dat zou belachelijk zijn! Een international van Ivoorkust en sterkhouder bij PSV met nog eens een meerjarig contract. En waarom eigenlijk zo laag gaan zitten als je met de Engelse clubs te maken hebt? Die lachen zich rot om JdJ en zijn onderhandelingenstechnieken, mocht hij die überhaupt hebben.
Hopelijk ligt hij dusdanig goed in de markt dat er meerdere clubs gaan bieden. En dan hopen dat PSV ze tegen elkaar uitspeelt, en niet ze gewoon allemaal accepteert.

En hopen dat Marcel meekijkt. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij kon wel prima verkopen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hopelijk ligt hij dusdanig goed in de markt dat er meerdere clubs gaan bieden. En dan hopen dat PSV ze tegen elkaar uitspeelt, en niet ze gewoon allemaal accepteert.

En hopen dat Marcel meekijkt. Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij kon wel prima verkopen.
Ik denk wel dat Marcel nu al betrokken is met dit soort zaken. En daar ook zeker een bepaalde zeggenschap in heeft.
Weet eigenlijk niet hoe dat 'normaliter' wordt gedaan, heeft JDJ de vrije hand om spelers te kopen, en bepaald de technisch directeur alleen het totaal te besteden transferbudget?
Of heeft Toon de laatste jaren ook zeggenschap gehad in transfer prijzen per speler?
 
Ik denk wel dat Marcel nu al betrokken is met dit soort zaken. En daar ook zeker een bepaalde zeggenschap in heeft.
Weet eigenlijk niet hoe dat 'normaliter' wordt gedaan, heeft JDJ de vrije hand om spelers te kopen, en bepaald de technisch directeur alleen het totaal te besteden transferbudget?
Of heeft Toon de laatste jaren ook zeggenschap gehad in transfer prijzen per speler?
Ik neem aan van wel. Toon zal niet direct betrokken zijn bij alle onderhandelingen, maar bij de grotere aankopen en verkopen zal hij wel meegenomen worden in het overleg en de beslissing daarin. Inmiddels zit Marcel daar dus ook in.
 
Ik neem aan van wel. Toon zal niet direct betrokken zijn bij alle onderhandelingen, maar bij de grotere aankopen en verkopen zal hij wel meegenomen worden in het overleg en de beslissing daarin. Inmiddels zit Marcel daar dus ook in.
Dat geeft mij dan vertrouwen :)
 
Ik denk wel dat Marcel nu al betrokken is met dit soort zaken. En daar ook zeker een bepaalde zeggenschap in heeft.
Weet eigenlijk niet hoe dat 'normaliter' wordt gedaan, heeft JDJ de vrije hand om spelers te kopen, en bepaald de technisch directeur alleen het totaal te besteden transferbudget?
Of heeft Toon de laatste jaren ook zeggenschap gehad in transfer prijzen per speler?

Marcel zit er echt wel al tussen anders had JdJ gewoon 15-20 miljoen gezegd 😂
 
Zou zelf dan we graag bv Vestergard overnemen in zo'n deal, een Type dat wij wel kunnen gebruiken. Maar ja, als ze m al zouden gaan is salaris vermoedelijk n te grote horde.
 
30/35 miljoen zou opzich reeel zijn toch? Bedoel, prima voetballer natuurlijk, maar niet de nieuwe Pogba ofzo.
Nou, als je kijkt wat PL clubs neerleggen voor spelers. Bij Sangaré zag je tegen Leicester dat hij heel goed in dat spelletje mee kan en hij is 80% van dit seizoen de beste geweest. Als JDJ maar 25mln voor hem vraagt gaat dat voor mij de druppel zijn. Bij deze jongen moet je gewoon een grote bek hebben en zeggen dat ze 40 mogen lappen en dat hij anders gewoon blijft.
 
Nou, als je kijkt wat PL clubs neerleggen voor spelers. Bij Sangaré zag je tegen Leicester dat hij heel goed in dat spelletje mee kan en hij is 80% van dit seizoen de beste geweest. Als JDJ maar 25mln voor hem vraagt gaat dat voor mij de druppel zijn. Bij deze jongen moet je gewoon een grote bek hebben en zeggen dat ze 40 mogen lappen en dat hij anders gewoon blijft.
Daarbij kan ik me er niks bij voorstellen dat niemand 40 miljoen wil neerleggen voor hem.
 

Hem en Gakpo behouden zouden echt de grootste transfers van de zomer zijn.
Met Zahavi weg en evt. Bruma kan je de salarissen van deze 2 flink opwaarderen.
 

Hem en Gakpo behouden zouden echt de grootste transfers van de zomer zijn.
Het is dat ik al een shirtje met zijn naam heb, anders zou ik er zeker een kopen als hij blijft.
 

Hem en Gakpo behouden zouden echt de grootste transfers van de zomer zijn.
Wow erg goed nieuws zou dat zijn…de belangrijkste “transfers” van deze zomer, een stuk belangrijker nog dan wat er evt bij komt…

Het zou geweldig zijn als we die spelers kunnen behouden zodat we van de verdediging top prio kunnen maken als het gaat om het renoveren van de selectie…
 
Mooi als Gakpo en Sangare blijven.
Dan nog een goede GK, RB, LB, CV en Spits. Dan begint het weer ergens op te lijken (toch wel een flink lijstje… Drommel, Max, Bruma, Thomas, Zahavi, Vinicius maar naar de exit…)
 
Terug
Bovenaan Onderaan