Hirving Lozano (A)

Ajax begon pas punten te halen die leidde tot de titel toen Suarez halverwege het seizoen verkocht werd. Suarez heeft niks gewonnen bij Ajax, op misschien een beker na?
Een gifbeker...:adevil::devilish::devilish:
file_20140624152741.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is zo, maar daarna heeft hij internationaal niets meer laten zien. Met name in de Champions League was hij overwegend onzichtbaar. En op dat podium laat je je zien. Als clubs nu moeten kiezen tussen Ziyech of Lozano kiezen ze voor Ziyech. En ik ben er heilig van overtuigd dat Bergwijn over 5 jaar verder is dan Lozano.
Niets meer laten zien?! Wat kwats jij nou weer?! 2 doelpunten en 2 directe tegenstanders die rood tegen hem pakte omdat ze zn snelheid niet aankonden.. Wat een onzin ben jij hier steevast aan het verkondigen..
 
Totaal niet mee eens! Maar we zullen zien over 5 jaar. Het gedrag van Lozano zal ook nog eens altijd tegen hem blijven werken.
Ja net als het gedrag van die bijtende hond: hij heeft voor Ajax, Liverpool gespeeld en nu al jaren bij Barca. Misschien moet Lozano ook een paar keer iemand in zijn nek gaan bijten? Je komt er iig erg ver mee.
 
Dat denk ik niet, we zullen het zien. Ik denk dat Bergwijn veel meer talent heeft, en ook verder gaat komen. Alleen is Lozano nu wel toe aan een transfer, hopelijk voor een goed bedrag (35-40m), en we hebben met Gakpo een prima vervanger. Bergwijn moet nog zeker 1 en eigenlijk 2 jaar bij PSV blijven, en dan naar de top.
We gaan het zien. Als ik Bergwijn zijn werk op het veld zie en de kilo’s die er bij zijn gekomen, dan heb ik niet de goede hoop dat hij het veel hoger dan PSV niveau gaat schoppen. Memphis heeft 3 keer zoveel talent en ook nog eens werklust en doet niets anders dan trainen, maar je ziet dat je mentale gesteldheid en gedrag je doet stagneren. Lozano heeft minder technische vaardigheden maar er zit zoveel verbetenheid en drive in hem plus zijn grootste wapen, zijn snelheid, dat ie hiermee erg ver gaat komen in Europa.
 
Bewijzen kan ik het uiteraard niet, maar iets zegt me dat Ajacied1900 Bergwijn vooral zoveel beter vindt omdat hij een verleden in de Ajax-jeugd heeft. Als hij van kinds af aan voor PSV had gespeeld had Ajacied1900 hem niet zo opgehemeld.
Precies mijn gevoel.
 
Hier ben ik het wel mee eens. Maar ben je dan gelijk een smeerlap? Het blijft ongelukkig. Op de manier waarop Heerkens inkomt gebeurt in een speelronde wel 60 keer.
Dat laatste klopt. Hij deed het de hele tweede helft al. Vervelende kleine tikjes op de enkel en achillespees. Een smeerlap is een groot woord, maar een naar mannetje; zeker.
 
Is dit serieus nodig?

Het lijkt me nuttig als eenieder zich gewoon aan de forumregels houdt. Ik wijs daarbij in het bijzonder op het deel "When you go out of your way to be annoying, you can expect to be warned or banned."
Er hoeft dus niet op de man gespeeld te worden, er hoeft niet gescheld te worden, en anderman's mening hoeft niet belachelijk gemaakt te worden. Met name in Ajax vs. PSV-discussies komt dit nogal vaak voor. En voor de ajacieden onder ons (wie de schoen past, trekke hem aan): de kans dat je hier iemand met een "PSV-bril" op tegenkomt is groter dan op bijvoorbeeld VI.nl. Deal with it.

Hoe dan ook: hou 't beschaafd a.u.b.
Off topic-berichten zijn verwijderd.

En dan nu graag weer over Lozano. Goeie speler!
 
Is wel balen dat hij gebleseerd is. Maar als je ziet dat Bergwijn en Lozano elkaar het licht in de ogen niet lijken te gunnen en Lozano niet in vorm is, zou het probleem voor PSV kunnen tegenvallen. Spelen met Malen en Bergwijn op de flanken
 
Is wel balen dat hij gebleseerd is. Maar als je ziet dat Bergwijn en Lozano elkaar het licht in de ogen niet lijken te gunnen en Lozano niet in vorm is, zou het probleem voor PSV kunnen tegenvallen. Spelen met Malen en Bergwijn op de flanken
Malen verdient het zeker, maar ik zou ook 90 minuten met Keizer Cody aan de linkerkant en Luuk op 9 willen zien.
 
Starten met Aboukhlal, Gakpo en Malen in de voorhoede en daarachter Luuk, Ihattaren en Hendrix op het middenveld. Nu eens een keer Bergwijn en Rosario op de bank laten starten....:sneaky:
 
Bergwijn's flow is echt niet zo slecht als men denkt, ik gok dat die de mc-drive met zijn ogen dicht kan vinden..
 
Dat is zo, maar daarna heeft hij internationaal niets meer laten zien. Met name in de Champions League was hij overwegend onzichtbaar. En op dat podium laat je je zien. Als clubs nu moeten kiezen tussen Ziyech of Lozano kiezen ze voor Ziyech.
En ik ben er heilig van overtuigd dat Bergwijn over 5 jaar verder is dan Lozano.
Volgens mij was Lozano een van de spelers met de meeste overtredingen mee in de 1e ronde. Dus hij heeft zijn mannetje wel gestaan.
Ik wil eigenlijk wel winnen van AZ.
Hahaha, precies!
 
Als we Lozano of Bergwijn zouden moeten verkopen, welke van de 2 zouden jullie dan liever bij PSV zien blijven? Ik vind het een behoorlijke lastige dilemma.
 
Als we Lozano of Bergwijn zouden moeten verkopen, welke van de 2 zouden jullie dan liever bij PSV zien blijven? Ik vind het een behoorlijke lastige dilemma.


Is totaal geen dilemma. We moeten ze niet verkopen. Ze hebben nog een contract. Lozano tot 30.06.2023 en Bergwijn tot 30.06.2022. :D
 
Is totaal geen dilemma. We moeten ze niet verkopen. Ze hebben nog een contract. Lozano tot 30.06.2023 en Bergwijn tot 30.06.2022. :D
Staat Lozano nog zo lang onder contract, wow. Beide houden en investeren in de verdediging (en das dus niet een gratis jongentje uit Alkmaar halen).
 
Terug
Bovenaan Onderaan