Hirving Lozano (A)

Ik lees het net op ad.nl. Er is al jaren ophef over die gozer. De verwachtingen zijn dan hoog. Ook een echte buitenspeler, toch? Geen type Pereiro?
 
Geen idee wie het is. Ik hoop dat het dé verrassing (in positieve zin, voordat iedereen weer cynisch wordt) van het komende seizoen wordt.
 
Tsja... het zou juist geenn verrassing moeten zijn: Lozano wordt al zóóó lang genoemd en geroemd dat de verwachtingen enorm zijn. Hij kan bijna alleen nog maar tegenvallen, zelfs als het 'gewoon' een goede speler is, dan is dat mogelijk niet genoeg. Ik hoop voor Lozano en PSV dat hij de verwachtingen gaat waarmaken.

Hopelijk is onderdeel van de constructie dat PSV z'n aandeel in de transfersom terug kan verdienen (% transfersom) als Lozano het goed doet en overstapt naar of verkocht wordt door City.
 
Nog even afwachten ...

Brands reageert nu wél op Lozano-gerucht en spreekt Mexicaanse berichtgeving tegen
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...n-spreekt-mexicaanse-berichtgeving-tegen.html

Technisch manager van PSV Marcel Brands heeft ontkend dat er een akkoord is met Manchester City en Pachuca over Hirving Lozano. Daarmee reageert de beleidsman van de Eindhovenaren op berichtgeving uit Mexico.

:unsure:
Als Marcel Brands ontkent komt Lozano zeker naar PSV. :re: :shifty:
 
Tsja... het zou juist geenn verrassing moeten zijn: Lozano wordt al zóóó lang genoemd en geroemd dat de verwachtingen enorm zijn. Hij kan bijna alleen nog maar tegenvallen, zelfs als het 'gewoon' een goede speler is, dan is dat mogelijk niet genoeg. Ik hoop voor Lozano en PSV dat hij de verwachtingen gaat waarmaken.

Hopelijk is onderdeel van de constructie dat PSV z'n aandeel in de transfersom terug kan verdienen (% transfersom) als Lozano het goed doet en overstapt naar of verkocht wordt door City.

Eens. We hebben gezien hoe het is afgelopen met die andere twee dure hypes: Maher en Pereiro.... Ik houd vooralsnog een slag om de arm
 
Zou toch geweldig zijn, die jongen kan echt voetballen en weer een Mexicaan vind ik ook niet verkeerd.
Meestal is daar de mentaliteit wel goed.
 
Wat zijn de voor en nadelen van zo'n constructie met een tweede (rijke) club wanneer..
1) de speler het volledig waarmaakt?
2) de speler een miskoop blijkt?

Worden winst en verlies gedeeld of koopt de rijkere club een belang in de speler om hem tegen gerudceerde prijs van PSV over te nemen bij succes?

Lozano zou ik opzich wel graag zien komen maar als de financiële situatie echt slecht is dan wil ik wel weten wat de fianciële gevolgen van zo'n samenwerking dan zijn..
 
Wat zijn de voor en nadelen van zo'n constructie met een tweede (rijke) club wanneer..
1) de speler het volledig waarmaakt?
2) de speler een miskoop blijkt?

Worden winst en verlies gedeeld of koopt de rijkere club een belang in de speler om hem tegen gerudceerde prijs van PSV over te nemen bij succes?

Lozano zou ik opzich wel graag zien komen maar als de financiële situatie echt slecht is dan wil ik wel weten wat de fianciële gevolgen van zo'n samenwerking dan zijn..

Stel dat PSV 5 miiljoen euro betaalt van de 20: ik las elders dat het zou gaan om 40% van de transferrechten en twee jaar laten rijpen. Dat is echt geen verkeerde deal voor PSV.
 
Dus n kwart inleggen en dan 40÷ eigenaar..? If a deal sounds to good to be true...
 
Voorlopig blijft het allemaal onduidelijk. Maar waar rook is... is vuur. Wel bijzonder als dit verhaal klopt en MC ziet in hem geen versterking maar als handel..
 
Tjah dit is op dit moment de enige manier om zulk soort spelers in de Eredivisie te krijgen. Ik vind het helemaal mooi als hij komt, laat het maar eindelijk een keer raak zijn!
 
Hij is een rechtsbuiten. We hebben geen echte rechtsbuiten en volgens mij loopt er ook niemand in de jeugd die op dit moment meteen er kan staan op die plek. Dit zou fantastisch zijn.
 
Hij is een rechtsbuiten. We hebben geen echte rechtsbuiten en volgens mij loopt er ook niemand in de jeugd die op dit moment meteen er kan staan op die plek. Dit zou fantastisch zijn.

Al zouden we iemand in de jeugd hebben lopen.... PSV is geen speeltuin. Dat is Ajax met jochies van 17 jaar die in de basis staan. "Wij zijn PSV".
 
Al zouden we iemand in de jeugd hebben lopen.... PSV is geen speeltuin. Dat is Ajax met jochies van 17 jaar die in de basis staan. "Wij zijn PSV".

Je hebt je punt wel gemaakt, toch?

Edit: er is al zo vaak over deze speler bericht. De verwachtingen zijn bij mij daardoor hooggespannen en lijkt het me een geweldige aanvulling.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt je punt wel gemaakt, toch?

Edit: er is al zo vaak over deze speler bericht. De verwachtingen zijn bij mij daardoor hooggespannen en lijkt het me een geweldige aanvulling.

Ik wil mijn punt blijven maken en deze belachelijke uitspraak van een laffe coach herhaaldelijk te grazen nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan