Hirving Lozano (A)

Ik wil echt niet de Calimero uithangen - maar over cruciale blessures, vormverlies, slechte seizoenen et cetera bij de concurrentie - zowel in de Champions League als in de competitie - heeft Ajax toch écht niet te klagen. Ja, prachtige selectie, goed voetbal - helemaal zelf afgedwongen. Maar dit is toch een aardig duwtje.

Denk dat wij blij mogen zijn dat achterin nauwelijks blessures zijn geweest...dan hadden we Behich en Sainsbury als vervanging gehad....I rest my case
 
Ik vind Lozano maar een zeer beperkte voetballer. Mag niet eens de veters strikken van Suarez. Bergwijn heeft veel meer toekomst en daar mogen jullie me over 5 jaar aan helpen herinneren. Buiten dat Lozano alleen maar op de grond ligt vind ik hem qua talent ook zeer beperkt. Bergwijn heeft in zijn linkerteen wat mij betreft meer talent dan Lozano in zijn hele lichaam.
Hahaha grapjas. We zullen zien waar beide over 2 jaar spelen. Lozano heeft in zijn rechter teen meer drive, snelheid en mentaliteit dan alle kilo’s van Bergwijn bij elkaar. Bergwijn moet uitkijken dat hij geen Jetro 2.0 wordt.
 
Ik vind Lozano maar een zeer beperkte voetballer. Mag niet eens de veters strikken van Suarez. Bergwijn heeft veel meer toekomst en daar mogen jullie me over 5 jaar aan helpen herinneren. Buiten dat Lozano alleen maar op de grond ligt vind ik hem qua talent ook zeer beperkt. Bergwijn heeft in zijn linkerteen wat mij betreft meer talent dan Lozano in zijn hele lichaam.

Lachwekkend en tevens onzinnig. Suarez is de lafaard die het gemeen spel heeft uitgevonden. Zelf schoppen, trekken en bijten en om niets op het gras gaan liggen dat is Suarez en vanwege die dingen moest hij weg uit Engeland. En dat Lozano alleen maar op de grond zou liggen dat is een item dat alleen door de Snor en andere idioten wordt gezegd en door nog grotere idioten wordt nagezongen. In het buitenland is dat helemaal geen item.
Voetbaltechnisch zijn zowel Lozano als Suarez klasse voetballers die in elk elftal niet misstaan.
 
Hahaha grapjas. We zullen zien waar beide over 2 jaar spelen. Lozano heeft in zijn rechter teen meer drive, snelheid en mentaliteit dan alle kilo’s van Bergwijn bij elkaar. Bergwijn moet uitkijken dat hij geen Jetro 2.0 wordt.

Ik kan best begrijpen dat de instelling van Bergwijn (of de kilo's...) je soms niet echt bevallen, maar het blijft wel een PSV'er hè ;). Eentje die zich altijd net heeft gedragen en ook altijd hard werkt, maar nu even in een slechte flow zit. Bergwijn en Lozano hebben allebei verschrikkelijk goede kwaliteiten in huis, maar ook totaal verschillende. Ik hoop dat beide spelers volgend jaar nog blijven. Of we moeten Robben halen, dan zou ik de plannen wellicht wijzigen. Al zijn zowel Bergwijn als Lozano gewoon twee PSV'ers die wij allen hopelijk een goed hart toedragen :).
 
Hahaha grapjas. We zullen zien waar beide over 2 jaar spelen. Lozano heeft in zijn rechter teen meer drive, snelheid en mentaliteit dan alle kilo’s van Bergwijn bij elkaar. Bergwijn moet uitkijken dat hij geen Jetro 2.0 wordt.
Dat denk ik niet, we zullen het zien. Ik denk dat Bergwijn veel meer talent heeft, en ook verder gaat komen. Alleen is Lozano nu wel toe aan een transfer, hopelijk voor een goed bedrag (35-40m), en we hebben met Gakpo een prima vervanger. Bergwijn moet nog zeker 1 en eigenlijk 2 jaar bij PSV blijven, en dan naar de top.
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.
 
Dat denk ik niet, we zullen het zien. Ik denk dat Bergwijn veel meer talent heeft, en ook verder gaat komen. Alleen is Lozano nu wel toe aan een transfer, hopelijk voor een goed bedrag (35-40m), en we hebben met Gakpo een prima vervanger. Bergwijn moet nog zeker 1 en eigenlijk 2 jaar bij PSV blijven, en dan naar de top.

Ik vind juist dat Lozano niet toe is aan een transfer. Hij kan technisch nog veel leren en moet daarnaast ook wat meer kalmte bewaren. Tegen Vitesse ging hij drie maal alleen op de keeper af. Hij zou eigenlijk drie maal moeten scoren en het niet zo ver laten komen dat hij een penalty krijgt. Dat eerste getuigt van klasse, het tweede is meer gokken of hopen op fouten. Daarnaast dribbelt hij steeds beter, maar een goed schot of een passje naar medespeler op het laatst ontbreekt dan. Ik denk dat hij deze dingen nog wel kan leren bij PSV, waardoor een jaartje extra hem niet zal misstaan.
 
Hahaha grapjas. We zullen zien waar beide over 2 jaar spelen. Lozano heeft in zijn rechter teen meer drive, snelheid en mentaliteit dan alle kilo’s van Bergwijn bij elkaar. Bergwijn moet uitkijken dat hij geen Jetro 2.0 wordt.

Bewijzen kan ik het uiteraard niet, maar iets zegt me dat Ajacied1900 Bergwijn vooral zoveel beter vindt omdat hij een verleden in de Ajax-jeugd heeft. Als hij van kinds af aan voor PSV had gespeeld had Ajacied1900 hem niet zo opgehemeld.
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.

Kerel, Suarez béét....Ook al in de eredivisie... Bakkal, dat weet je vast wel. Kan best zijn dat Lozano nooit de carrière van Suárez gaat evenaren. Maar ga me niet zeggen dat Lozano zich hetzelfde gedraagt als Suarez. Ik heb althans nog niks gemerkt dat enigszins in de buurt komt van, ja... hoe moet je dat zeggen...


...psychopatisch vampirisme?
 
Nee hoor. Bergwijn is technisch veel verfijnder. Lozano is maar een blinde draver met oogkleppen op. Pereiro, Angelino, Gutierrez zijn technisch verfijnde voetballers. Hebben ook niet bij Ajax gespeeld maar zij hebben veel meer mijn aandacht dan bijvoorbeeld dravers als Lozano en Dumfries.
Technisch is hij zeker niet verfijnd. Maar wel levensgevaarlijk. Daar kan niet alleen de eredivisie over meepraten, maar bijvoorbeeld ook Duitsland.
 
Smeerlap Heerkens? Die kon er echt helemaal niets aan doen. Het was gewoon ongelukkig.
En wat doet de pers verkeerd? Lozano ligt alleen maar op de grond te rollen. Of vond je dat bij Suárez ook niet? Dezelfde soort spelers, alleen presteerde Suarez veel meer dan Lozano.
Gij spoort echt niet. Geen overtreding van die kwal Heerkens? Yeah right !
 
Schoppende Schone? Neres duikelaar? Wat een bullshit zeg!! Tadic is inderdaad een naar mannetje, maar ook veel meer talent dan Lozano. Waar ik niet mee zeg dat ik zijn gedrag goedkeur trouwens.
Elke ajakkes figuur is beter dan iemand van ons psv volgens jou.... oogklepjes eens afdoen! Dit is waarom de rest van nl jullie niet zo mag
 
Zeg ik dat? Het was ongelukkig. Dat is ook het enige wat ik analisten en met name oud voetballers heb horen zeggen. Die hebben er geen verstand van? Jij denkt dat je alleen geblesseerd kunt raken van zware overtredingen?
Ongelukkig was het zeker, want hij heeft hem vast niet zo willen raken. Was dus ook geen opzet. Maar hij ging wel te roekeloos een duel in. Daarvoor had best een gele kaart mogen volgen.
 
Zeg ik dat? Het was ongelukkig. Dat is ook het enige wat ik analisten en met name oud voetballers heb horen zeggen. Die hebben er geen verstand van? Jij denkt dat je alleen geblesseerd kunt raken van zware overtredingen?
Mocht dezelfde situatie gebeuren met bijvoorbeeld Tadic/ Zyach zou je dan ook zo reageren ? Of zou je dan bijna je TV het raam uitgooien, om dan later weer te bedaren?
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.
Ajax begon pas punten te halen die leidde tot de titel toen Suarez halverwege het seizoen verkocht werd. Suarez heeft niks gewonnen bij Ajax, op misschien een beker na?
 
Terug
Bovenaan Onderaan