Hirving Lozano (A)

Zie inderdaad kansen voor Gakpo, iets wat me niet nadelig lijkt voor het spel van PSV.

Grootste nadeel lijkt in zijn transferwaarde te zitten. Een vormdip en daarna een knieblessure dat verkoopt een heel stuk lastiger.
Dan blijft ie iig nog een jaartje. Hij is er ook nog niet aan toe vind ik, net als Bergwijn overigens maar die jongens vinden zelf altijd dat ze de Eredivisie al ontgroeid zijn...
 
Aderlating pus sang. Onze gevaarlijkste man uitgeschakeld door smeerlap Heerkens. Heeft laatste wedstrijd voor ons gespeeld komt alleen nog afscheid nemen.
demonisatie van de pers doet zijn werk uitstekend, wordt overal uitgefloten en scheidsrechters laten alles toe, Chucky het ga je goed en als de misselijkmakende pers straks lovende woorden uiten bij je nieuwe club herhaald de geschiedenis zich.
 
Het is bijzonder jammer voor Lozano en ook voor PSV. Dit kan gebeuren ( indertijd van Nistelrooy ). Lozano was de laatste weken ook totaal uit vorm, dus dat biedt kansen voor Malen en Gakpo. Een geluk bij en ongeluk is het dat er prima jeugd klaar staat om dat gat op te vullen. In de verdediging zou vervanging een stuk lastiger worden. Ik wens Lozano veel sterkte om van deze blessure af te komen.
 
Het is bijzonder jammer voor Lozano en ook voor PSV. Dit kan gebeuren ( indertijd van Nistelrooy ). Lozano was de laatste weken ook totaal uit vorm, dus dat biedt kansen voor Malen en Gakpo. Een geluk bij en ongeluk is het dat er prima jeugd klaar staat om dat gat op te vullen. In de verdediging zou vervanging een stuk lastiger worden. Ik wens Lozano veel sterkte om van deze blessure af te komen.
Niks tegenin te brengen.
 
Het is bijzonder jammer voor Lozano en ook voor PSV. Dit kan gebeuren ( indertijd van Nistelrooy ). Lozano was de laatste weken ook totaal uit vorm, dus dat biedt kansen voor Malen en Gakpo. Een geluk bij en ongeluk is het dat er prima jeugd klaar staat om dat gat op te vullen. In de verdediging zou vervanging een stuk lastiger worden. Ik wens Lozano veel sterkte om van deze blessure af te komen.

Van Bommel's meesterplan met De Jong als nr. 10 en Malen als spits heeft toch ook niet geresulteerd in ontzettend veel kansen.

Ik zou gewoon spelen met Malen of Gakpo i.p.v. Lozano, Luuk in de spits en Bergwijn op de andere flank. En dan daar achter Pereiro als nr. 10.
 
Van Bommel's meesterplan met De Jong als nr. 10 en Malen als spits heeft toch ook niet geresulteerd in ontzettend veel kansen.

Ik zou gewoon spelen met Malen of Gakpo i.p.v. Lozano, Luuk in de spits en Bergwijn op de andere flank. En dan daar achter Pereiro als nr. 10.
Precies, meer voetbal.
 
Van Bommel's meesterplan met De Jong als nr. 10 en Malen als spits heeft toch ook niet geresulteerd in ontzettend veel kansen.

Ik zou gewoon spelen met Malen of Gakpo i.p.v. Lozano, Luuk in de spits en Bergwijn op de andere flank. En dan daar achter Pereiro als nr. 10.
Ik vind Malen wel weer veel sterker in de spits dan op RB of LB.
 
Lozano heeft nog een langlopend contract, gewoon vasthouden aan een hoge vraagprijs of nog een jaartje. Psv
 
Ik wil echt niet de Calimero uithangen - maar over cruciale blessures, vormverlies, slechte seizoenen et cetera bij de concurrentie - zowel in de Champions League als in de competitie - heeft Ajax toch écht niet te klagen. Ja, prachtige selectie, goed voetbal - helemaal zelf afgedwongen. Maar dit is toch een aardig duwtje.

Sjaak Swart doet sinds kort aan voodoo, kan niet anders
 
Smeerlap Heerkens? Die kon er echt helemaal niets aan doen. Het was gewoon ongelukkig.
En wat doet de pers verkeerd? Lozano ligt alleen maar op de grond te rollen. Of vond je dat bij Suárez ook niet? Dezelfde soort spelers, alleen presteerde Suarez veel meer dan Lozano.
Nou, of het een smeerlap is, weet ik niet. Hij nam met zijn manier van inkomen wel heel veel risico. En ging met 2 benen om het been van Lozano heen.

Lozano laat zich soms wel te makkelijk vallen. Maar er worden ook wel heel veel overtredingen op hem gemaakt. Ik denk dat er vaker overtredingen over het hoofd gezien worden dan dat hij zich laat vallen.
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.

Ik heb daar zo'n hekel aan... Mensen die hun bericht eindigen met zo'n eigenaardig 'hahahah'tje.
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.
Waar heb jij gelezen dat Lozano zichzelf even goed vindt als Suarez? Je kunt niet ontkennen dat beide spelers tot de beste spelers op dat moment in de Nederlandse competitie behoren.
 
Ja, en? Suarez werd terecht afgemaakt in de media. Lozano wordt terecht afgemaakt in de media. Allebei misbaksels en een schande voor het voetbal. Ik denk dat heel Nederland blij is als Lozano opgerot is uit Nederland. Net zoals jullie hier allemaal blij waren toen Suarez opgerot was uit Nederland. Neemt niet weg dat Suarez veel meer presteerde dan Lozano. Dat kan echt helemaal niemand ontkennen. Maar Lozano gedraagt zich hetzelfde als Suarez en denkt ook nog eens dat hij net zo goed is hahahah.
Vind ik van neres ook! Duikelaar! en wat denk je van die smerige tadic! Of de schoppende schone! Er is voor allemaal wat te zeggen! Chucky is een mooie voetballer waar altijd dreiging vanaf komt, en presteert prima
 
Terug
Bovenaan Onderaan