Hirving Lozano (A)

Als we Lozano of Bergwijn zouden moeten verkopen, welke van de 2 zouden jullie dan liever bij PSV zien blijven? Ik vind het een behoorlijke lastige dilemma.
Lozano, Bergwijn kan met gemak vervangen worden door Gakpo. Daarentegen kan Bergwijn wél wereldtop worden.
 
Ik zou altijd voor Bergwijn kiezen.
In de kleine ruimtes veel vaardiger. Kan eerder in zijn eentje een verdediging kapot spelen.
 
Een stuk in AD dat aardig aansluit bij de discussie hier op het forum.

Kan Lozano zoals Luis Suárez worden? Of wordt-ie in zijn verdere carrière meer een Balázs Dzsudzsák?
Suárez kwam in zijn eerste seizoen bij Ajax tot 17 competitiegoals. Lozano vorig jaar bij PSV ook tot 17, in minder duels.
En: zo’n bal als Suárez tegen Liverpool binnengleed, die zou Lozano ook zo kunnen afmaken. Ik zou er toch nog maar geen fortuin op inzetten dat het eerder een Dzsudzsák- dan een Suárez-verhaal wordt bij de Mexicaan.
 
Corriere dello Sport meldt zaterdag dat Psv en Napoli een accoord hebben over Lozano voor een bedrag van 40 miljoen.
Mocht het zo zijn, succes dan Chucky, we gaan je missen.
Ik hoop stiekem nog op een % bij doorverkoop.
 
Ben benieuwd wat PSV onder de streep overhoudt. En 40 M met nog een 4 jarig contract is weinig als je er rekening meehoudt dat het een wereldtopper wordt/is. Een doorverkooppercentage van 20% valt wél te billijken.
 
Corriere dello Sport meldt zaterdag dat Psv en Napoli een accoord hebben over Lozano voor een bedrag van 40 miljoen.
Mocht het zo zijn, succes dan Chucky, we gaan je missen.
Ik hoop stiekem nog op een % bij doorverkoop.

Maar hoeveel van de 40 mln gaat dan ri de kas van PSV...bij Lozano zal er in het contract ook wel weer wat afslagen in zitten voor de oude club en 10 zaakwaarnemers
 
Er staat : non meno di 40 milioni = niet minder dan 40 M, er staat eigemlijk niet : Minstens 40 M. Dat is ergens wel een verschil, omdat de kans dat het bedrag hoger uitvalt dan groter is.
 
Maar hoeveel van de 40 mln gaat dan ri de kas van PSV...bij Lozano zal er in het contract ook wel weer wat afslagen in zitten voor de oude club en 10 zaakwaarnemers
Nou ik weet nog dat zijn club al een doorverkoop percentage van 20% had bedongen destijds... Nee dit vind ik een zeer slechte deal van PSV. Napoli betaalde al voor een niet-onbetwiste spits van Ajax 34 miljoen Euro en destijds was de voetbalwereld nog minder gek dan nu...
 
Nou ik weet nog dat zijn club al een doorverkoop percentage van 20% had bedongen destijds... Nee dit vind ik een zeer slechte deal van PSV. Napoli betaalde al voor een niet-onbetwiste spits van Ajax 34 miljoen Euro en destijds was de voetbalwereld nog minder gek dan nu...
Precies. Denk dat die Mexicanen liever aan Ajax verkopen voortaan. Dan houden ze er een stukje meer aan over.
 
Hij is 'al' 24 en heeft genoeg gebreken: ik vind het een mooi bedrag. Wat Ajax voor een speler als Lozano zou vangen laat mij koud. Zij zijn gewoon in staat hogere bedragen te vragen/krijgen omdat de naam Ajax in het buitenland veel meer aanspreekt en zij bovenal veel meer oud-spelers hebben die bij grote clubs succesvol zijn. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het gerucht waar is, Italiaanse kranten zuigen wel vaker wat uit hun duim.
 
Hij is 'al' 24 en heeft genoeg gebreken: ik vind het een mooi bedrag. Wat Ajax voor een speler als Lozano zou vangen laat mij koud. Zij zijn gewoon in staat hogere bedragen te vragen/krijgen omdat de naam Ajax in het buitenland veel meer aanspreekt en zij bovenal veel meer oud-spelers hebben die bij grote clubs succesvol zijn. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het gerucht waar is, Italiaanse kranten zuigen wel vaker wat uit hun duim.
Corriere dello sport is een genommeerde zéér betrouwbare voetbalkrant hoor, die komen niet met onzin.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Hij is 'al' 24 en heeft genoeg gebreken: ik vind het een mooi bedrag. Wat Ajax voor een speler als Lozano zou vangen laat mij koud. Zij zijn gewoon in staat hogere bedragen te vragen/krijgen omdat de naam Ajax in het buitenland veel meer aanspreekt en zij bovenal veel meer oud-spelers hebben die bij grote clubs succesvol zijn. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het gerucht waar is, Italiaanse kranten zuigen wel vaker wat uit hun duim.
Hij is 23;) en dit heeft niets met Ajax te maken. PSV moet beseffen dat Lozano een Mexicaans internationaal is voor wie de Engelsen veel meer zullen betalen. Plus dat PSV zelf te weinig zal overhouden aan die 40 miljoen. Een tijd terug zei PSV nog dat vanaf 50 miljoen te praten valt en nu moeten we tevreden zijn omdat we ons niet met Ajax moeten vergelijken? Kromme redenering.
En ga er van uit dat dit geen onzin bericht is. In Italië is dit allang bekend.
 
Hij is 'al' 24 en heeft genoeg gebreken: ik vind het een mooi bedrag. Wat Ajax voor een speler als Lozano zou vangen laat mij koud. Zij zijn gewoon in staat hogere bedragen te vragen/krijgen omdat de naam Ajax in het buitenland veel meer aanspreekt en zij bovenal veel meer oud-spelers hebben die bij grote clubs succesvol zijn. Maar goed, eerst maar eens afwachten of het gerucht waar is, Italiaanse kranten zuigen wel vaker wat uit hun duim.

Ik denk eerder dat ze bij Ajax meer geld vangen vanwege het feit dat hun spelers doorgaans vaker slagen in het buitenland, en wat ook meespeelt; vanwege het spel dat ze europees spelen. De naam lijkt me wel het minst uitmaken. Spelers van clubs die de bus parkeren of ander onaantrekkelijk spel spelen op dat niveau om resultaat te halen, spreken wat minder tot de verbeelding bij de grote europese clubs.

Nou ik weet nog dat zijn club al een doorverkoop percentage van 20% had bedongen destijds... Nee dit vind ik een zeer slechte deal van PSV. Napoli betaalde al voor een niet-onbetwiste spits van Ajax 34 miljoen Euro en destijds was de voetbalwereld nog minder gek dan nu...

Eens. Bovendien loopt zijn contract door tot 2024 en ik las ergens ook dat het doorverkooppercentage zelfs 40% was, dus 40 miljoen zou een lachtertje zijn en nergens op slaan.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Is al ontkracht: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws...PSV-is-van-transfer-op-dit-moment-geen-sprake

Update 11.24 uur: PSV ontkent dat het een akkoord heeft bereikt met Napoli over een transfer van Hirving Lozano. De Mexicaan is momenteel geblesseerd aan zijn knie. "Dus op dit moment is er van een transfer geen sprake", benadrukt een woordvoerder van de club in gesprek met Omroep Brabant.

Ontkennen is het nieuwe bekennen. PSV ontkende ook dat ze bezig waren met Lozano toen ze de deal al bijna gemaakt hadden. Weekje later had hij hier een contract getekend.
 
Dus als ze bevestigen dat er een akkoord is dan blijft hij... euhm ja... logisch toch? :rolleyes::eek:;P
Nee, maar de Corriere dello sport verzint dit echt niet. En de toevoeging van 'op dit moment' en het verwijzen naar de blessure zegt ook genoeg. Zo liegen ze niet, maar je kunt het ook uitleggen als: 'Zodra hij weer fit is, is hij weg'.
 
Wanneer het ontkracht wordt, dan weet je dat het al rond is... PSV had ook kunnen zeggen dat hij “voor zulke bedragen niet te koop is”, als ze echt ons wilden gerust stellen.
 
De man die omvalt als je hem alleen al aan kijkt, betekent dus dat die per match ongeveer 82 minuten op de grond zal liggen in Italie..

Good luck dude
:FP:
 
Terug
Bovenaan Onderaan