Hirving Lozano (A)

Mexicanen die van psv afkomen liggen gebaseerd op de cijfers niet zo lekker in de markt.
Ze zijn zeker van meerwaarde, worden gehaald voor een bedrag dat we beschouwen als koopje, maar vertrekken ook nooit voor de hoofdprijs.
Kijk naar Moreno (5.7mio naar Roma, mw 8mio),
Guardado (2.5mio naar Betis, mw 6mio),
Salcido (2mio naar fullham, mw 6mio).

Nee, alles leuk en aardig, maar ik vrees dat Lozano na twee mooie jaren tot onze teleurstelling voor een bedrag tussen de 15 en 18mio overstapt naar een betere club. Al is hij jonger, beter, en heeft een langer contract dan bovengenoemden.
Al hoop ik natuurlijk dat ik er naast zit en hij een beter bedrag opleverd.
 
Ik denk dat een vleugelflitser toch altijd minder 'doet' op de markt dan een 10 of spelverdeler. Tenzij absolute buitencategorie, a la Dembélé. Dat is Lozano niet. Ook geen Frenkie-bedragen. Ik zet in op richting 30 miljoen.

Hm, die indruk heb ik eerlijk gezegd totaal niet. Als je ook kijkt naar de 11 duurste voetbaltransfers ooit, dan zitten daar slechts 2 middenvelders bij, Pogba en Coutinho. Alle anderen zijn echte aanvallers. Ik vind oprecht dat we een absoluut topbedrag voor spelers als Lozano en Bergwijn moeten kunnen krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach Locadia leverde al ruim 16 miljoen op. Dan moet Lozano sowieso 50 miljoen opleveren.
 
Ik denk dat een vleugelflitser toch altijd minder 'doet' op de markt dan een 10 of spelverdeler. Tenzij absolute buitencategorie, a la Dembélé. Dat is Lozano niet. Ook geen Frenkie-bedragen. Ik zet in op richting 30 miljoen.

Is dat buitencategorie ja? Zo bijzonder is die speler toch niet?
 
Haha, nou gaan we alle dialecten van het Nederlands nog krijgen...
Luuuuiwster geinponem, asje Losaano wil hebbe: das geen besolletje! Tachtig miljoen.

(waarmee de cirkel weer rond is, want dit is de enige club die eventueel tachtig miljoen zou kunnen betalen).

80 miljoen. Niets minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan