Hirving Lozano (A)

Ik denk dat een vleugelflitser toch altijd minder 'doet' op de markt dan een 10 of spelverdeler. Tenzij absolute buitencategorie, a la Dembélé. Dat is Lozano niet. Ook geen Frenkie-bedragen. Ik zet in op richting 30 miljoen.
ben niet zo van de grote bedragen, maar 30 miljoen is wel wat weinig, ik denk toch meer aan 40+
 
ben niet zo van de grote bedragen, maar 30 miljoen is wel wat weinig, ik denk toch meer aan 40+

Maar dat is wel de staat van het hedendaagse voetbal. Dus als je mee wilt, zal je ook op soort prijzen moeten inzetten.
 
Maar dat is wel de staat van het hedendaagse voetbal. Dus als je mee wilt, zal je ook op soort prijzen moeten inzetten.
We moeten ook nog maar zien of ajax de genoemde bedragen gaat krijgen voor De ligt en De Jong. Ik vraag het me sterk af. Hun prijskaartjes zullen ook niet boven de 50m uitkomen denk ik.
 
We moeten ook nog maar zien of ajax de genoemde bedragen gaat krijgen voor De ligt en De Jong. Ik vraag het me sterk af. Hun prijskaartjes zullen ook niet boven de 50m uitkomen denk ik.

Aanvallers zijn meer waard dan verdedigers en middenvelders... tenzij het PSV betreft, dan is rond de 30 miljoen al het maximale :unsure::confused:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ach joh.....Lozano doet nu even een ziyechie....in het voordeel van PSV....wat Ajax kan, kan PSV ook....!!
 
Ik hoop met jullie mee, maar eerlijk gezegd is n blessure waarvoor hij interlands af moet zeggen weinig geruststellend..
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop met jullie mee, maar eerlijk gezegd is n blessure waarvoor hij interlands af moeten zeggen weinig geruststellend..

Het zijn 2 vriendschappelijke interlands tegen Argentinië. Het gaat nergens om dus gelukkig dat hij die niet speelt.
Lozano heeft de hele wedstrijd uitgespeeld zaterdag. Als het een ernstige blessure zou zijn was hij wel gewisseld.
Beter rustig aan doen dan omver geschopt worden door Argentijnse slagers. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan