Hirving Lozano (A)

Hij is iig verstandiger dan Guardado die psv van secundair belang vond en met allerlei pijntjes telkens toch heen en weer ging vliegen.

Maar is het ook verstandiger van PSV zelf? Hij speelt afgelopen weekend gewoon nog 90 minuten tegen De Graafschap, na een zware midweekse wedstrijd op een vreselijk veld, tegen een topploeg. Ik heb liever dat hij tegen Argentinië speelt dan tegen De Graafschap, dus waarom zo'n speler niet eens sparen tegen de mindere broeders, zeker als het in het schema zo uitkomt als nu?
 
Maar is het ook verstandiger van PSV zelf? Hij speelt afgelopen weekend gewoon nog 90 minuten tegen De Graafschap, na een zware midweekse wedstrijd op een vreselijk veld, tegen een topploeg. Ik heb liever dat hij tegen Argentinië speelt dan tegen De Graafschap, dus waarom zo'n speler niet eens sparen tegen de mindere broeders, zeker als het in het schema zo uitkomt als nu?
Het manko van MvB idd. Ik ga niet weer beginnen over de slechte invloed van zijn schoonvader....
 
Modric op 1 :metal:
Het beste wat er uit mijn land gekomen is ever, op de stropdas, balpen en de Dalmatiers na dan..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja, dat is wel het mooie van de lijst. Geen De Ligt, De Jong of Ziyech. Maar wel onze Chucky.

Logisch ook. Lozano is de enige speler uit de Eredivisie die het goed heeft gedaan op het WK. 2e ronde gehaald; belangrijke en mooie goal gemaakt en verkozen tot man van de wedstrijd tegen Duitsland. Het is duidelijk dat het WK een zeer belangrijke rol speelt in deze lijst. (Dat tot het uiterste trekkend zouden zelfs Behich en Sainsbury hoger op de lijst staan dan Ziyech en Tadic.)
 
Laatst bewerkt:
Dr6knDOVAAArXon.jpg


Hirving Lozano met de Avatar van Martijn. :D ;)
 
PSV rekent op snelle rentree Lozano

link

PSV verwacht dat Hirving Lozano volgende week zaterdag gewoon inzetbaar is in het thuisduel met sc Heerenveen (20.45 uur).

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan