Hirving Lozano (A)

Valt me op dat als Lozano de bal heeft niemand meer beweegt, want je krijgt de bal toch niet. Ja, pas hij er zelf niet meer uitkomt, geeft hij een obligaat passje over 3 meter.
Dat statische begint langzaam over te slaan op de rest van de ploeg, vooral tegen mindere ploegen.
Zorgwekkende ontwikkeling.
 
Valt me op dat als Lozano de bal heeft niemand meer beweegt, want je krijgt de bal toch niet. Ja, pas hij er zelf niet meer uitkomt, geeft hij een obligaat passje over 3 meter.
Dat statische begint langzaam over te slaan op de rest van de ploeg, vooral tegen mindere ploegen.
Zorgwekkende ontwikkeling.
Precies, MvB moet eens met hem praten. Voetbal is een teamsport. Het gaat erom te winnen, niet om zelf zo veel mogelijk goals te maken. En dat walgelijke toneelspel gaat tegen hem en de ploeg werken.
 
Duidelijk uit vorm, al weken. In de Eredivisie kan je dat een beetje verbergen, op een hoger niveau ga je op je bek. Hij doet zijn best en werkt hard maar is oh zo onrustig en vaak niet slim. Itt Bergwijn ontwikkelt hij zich niet. Hem passeren ten faveure van Malen doet men niet. Duivels dilemma.... Jammer dat nu we hem echt nodig hebben, hij hem eigenlijk kwijt is.
 
Ik wil in principe niet dubbelposten, maar hier hoort hij eigenlijk beter thuis:

Dat Lozano vanaf links vele malen gevaarlijker is dan vanaf rechts is iedereen behalve Cocu (en nu helaas dus ook MvB) al heel lang duidelijk. Maar op een of andere manier blijven ze maar aanprutsen met Lozano vanaf rechts. Bovendien vormden Dumfries en Bergwijn een prima tandem op rechts, terwijl Lozano bijna minachtend omgaat met Dumfries.

MvB mag ook wel eens een amicaal gesprekje gaan voeren met Lozano over die krampachtige bewijsdrang en oogkleppen die hij daardoor krijgt.
 
Ik wil in principe niet dubbelposten, maar hier hoort hij eigenlijk beter thuis:

Dat Lozano vanaf links vele malen gevaarlijker is dan vanaf rechts is iedereen behalve Cocu (en nu helaas dus ook MvB) al heel lang duidelijk. Maar op een of andere manier blijven ze maar aanprutsen met Lozano vanaf rechts. Bovendien vormden Dumfries en Bergwijn een prima tandem op rechts, terwijl Lozano bijna minachtend omgaat met Dumfries.

MvB mag ook wel eens een amicaal gesprekje gaan voeren met Lozano over die krampachtige bewijsdrang en oogkleppen die hij daardoor krijgt.
Ja, Lozano valt nog vies tegen dit seizoen. Zou Metalium dan toch gelijk hebben?
 
Ik zei het al in de Inter-wedstrijdtopic, wellicht speelt het WK mee? Je ziet vaker dat spelers in de periode daarna een terugval hebben. Qua rendement draait hij in ieder geval nog prima, gelukkig. Misschien doet de winterstop hem zo meteen goed.
 
Het zou mooi zijn als hij nu een beetje over die vormdip heen is. Tegen VVV was het in ieder geval al een stukkie beter.
 
Waar hebben we het eigenlijk over. Hij heeft in die zogenaamde vormdip 7 keer gescoord in 8 competitiewedstrijden. Wat gaat hij dan doen als hij in vorm komt?
 
We hebben wel echte photoshoppers op het forum hoor! Eerst CNG MrKrateos en nu dit... Niet van echt te onderscheiden.

Overigens eens met Kronos. Belachelijk om te stellen dat Lozano uit vorm is. Tuurlijk gaat niet alles goed, maar dat was vorig jaar ook al zo. Wilde speler, veel op snelheid en passie, maar zo ontzettend gevaarlijk iedere week. Hij heeft nooit de beheersing van Pereiro of Guti gehad, altijd een beetje een snellere, maar minder technische variant van Suarez geweest.
 
We hebben wel echte photoshoppers op het forum hoor! Eerst CNG MrKrateos en nu dit... Niet van echt te onderscheiden.

Overigens eens met Kronos. Belachelijk om te stellen dat Lozano uit vorm is. Tuurlijk gaat niet alles goed, maar dat was vorig jaar ook al zo. Wilde speler, veel op snelheid en passie, maar zo ontzettend gevaarlijk iedere week. Hij heeft nooit de beheersing van Pereiro of Guti gehad, altijd een beetje een snellere, maar minder technische variant van Suarez geweest.
Eens. Maar denk je niet dat we allemaal van Lozano hadden verwacht (ook na zijn interlands) dat hij dat stapje extra naar de absolute top kon maken, en dat hij nu toch wel een twijfelgeval daarvoor is? Of denk jij dat hij wel de absolute Europese top kan halen? Ik denk, en ik val nu wel een beetje in herhaling, dat Bergwijn eigenlijk een veel groter talent is dan Lozano.
 
Eens. Maar denk je niet dat we allemaal van Lozano hadden verwacht (ook na zijn interlands) dat hij dat stapje extra naar de absolute top kon maken, en dat hij nu toch wel een twijfelgeval daarvoor is? Of denk jij dat hij wel de absolute Europese top kan halen? Ik denk, en ik val nu wel een beetje in herhaling, dat Bergwijn eigenlijk een veel groter talent is dan Lozano.

Van mij hoeft Lozano niet de absolute Europese top te halen. Van mij mag Lozano nog 10 jaar bij PSV spelen. ;)
 
Van mij hoeft Lozano niet de absolute Europese top te halen. Van mij mag Lozano nog 10 jaar bij PSV spelen. ;)

Precies, al was het maar omdat ik dan mexicaanse enthousiastelingen commentaar op de wedstrijden kan horen geven. Met een beetje mazzel spreek ik dan over 10 jaar ook een aardig woordje voetbal-spaans. :sneaky:
 
Eens. Maar denk je niet dat we allemaal van Lozano hadden verwacht (ook na zijn interlands) dat hij dat stapje extra naar de absolute top kon maken, en dat hij nu toch wel een twijfelgeval daarvoor is? Of denk jij dat hij wel de absolute Europese top kan halen? Ik denk, en ik val nu wel een beetje in herhaling, dat Bergwijn eigenlijk een veel groter talent is dan Lozano.
Om heel eerlijk te zijn heb ik die verwachting niet meer gehad sinds de winterstop. Toen werden zijn mindere punten al duidelijk. En ja, Bergwijn heeft inderdaad meer potentie.
 
Goals maakt hij in de Eredivisie idd nog regelmatig. Dat rommelige en onbeheerste is er dus nog niet uit. Daar gaat het eigenlijk om. Hij moet echt stappen daarin zetten wil hij verder komen dan pakweg een Southampton straks. Grotere clubs vragen meer dingen van je, meer techniek, goede eerste aanname en overzicht.
 
Om heel eerlijk te zijn heb ik die verwachting niet meer gehad sinds de winterstop. Toen werden zijn mindere punten al duidelijk. En ja, Bergwijn heeft inderdaad meer potentie.

Heeft dat ook niet te maken met zijn positie in het veld. Ik zou het leuk vinden als Bergwijn en Lozano in de wedstrijd regelmatig van kant gaan wisselen. Of zouden ze Bergwijn expres voor Angelino zetten, omdat die veel aanvallender denkt en Bergwijn meer meeverdedigt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan