Hirving Lozano (A)

Heeft dat ook niet te maken met zijn positie in het veld. Ik zou het leuk vinden als Bergwijn en Lozano in de wedstrijd regelmatig van kant gaan wisselen. Of zouden ze Bergwijn expres voor Angelino zetten, omdat die veel aanvallender denkt en Bergwijn meer meeverdedigt?

Waarschijnlijk wel ja. Maar het is een feit dat Lozano veel beter rendeert vanaf links en ook veel dreigender is. Een ander feit is dat Dumfries en Bergwijn elkaar goed aanvoelen op die rechterkant. Maar, als Bergwijn en Lozano regelmatig van kant wisselen tijdens een wedstrijd vind ik dat ook prima. Dat kan toch de tegenstander ontregelen.
 
[B]Bart Frouws[/B]‏ @[B]bartf[/B]


In de eerste negen speelronden zijn 11 gele kaarten gegeven voor overtredingen op Hirving Lozano, zes meer dan iedere andere speler. Sinds Lozano's debuut in augustus 2017 zijn 30 kaarten uitgedeeld voor overtredingen op de Mexicaan.

De beste manier om je spelers te beschermen tegen aanslagen en zwaardere overtredingen is wellicht het omzetten van vrije trappen die gegeven worden naar doelpunten. Ik ben benieuwd hoeveel van de 30 overtreden ons daadwerkelijk een doelpunt hebben opgeleverd? Iemand die dit weet of een gokje wil wagen?
 
Ten Hag had het over in bescherming nemen van FdJ. Dan mag hij ook wel wat zeggen over de acties tegen Lozano. Wat krijgt die een schoppen de laatste tijd. Ik verbaas me telkens weer dat hij opstaat.

Vorig jaar stelde hij zich aan met hier en daar een schwalbe en ook met een slechte reactie.
Ik vind dat hij het dit jaar keurig doet. De bal ligt nu bij de scheidsrechters.

Daarom is dit ook een misplaatst item, een jaar te laat geplaatst:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...en-clinic-vrouwenbasketbal-laten-volgen-.html
 
Laatst bewerkt:
Ja en aan de andere kant. Het is ook zuid/midden amerikaans. Dat word er vroeg ingedrukt. Doe je het daar niet dan ben je bij voorbaat volgensmij al een minder speler (ten minste aanvallend). Denk dat het lastig is af te leren. Zeker omdat het ook vaak beloond word.

Het overdreven vallen bij een terechte actie, waar opeens scheidsrechters Nederland een hekel aan hebben, vind ik minder erg. Het is overdreven maar dat komt ook omdat het lastig te zien is. Dus ga je het een beetje overdrijven. Omdat anders de scheids denkt, ow hij blijft staan er is niks aan de hand. Ook met de VAR heb ik de indruk dat wanneer een speler pas ligt dat dan pas de discussie komt: 'zal de VAR er iets mee doen'.
 
Sorry, maar ik erger me enorm aan die aanstellerij. Rollen en kermen alsof je de brancard nodig hebt. En de 2 minuten later lachend weglopen en doorspelen alsof er niets gebeurd is.

Eens dat er heel veel overtredingen op hem gemaakt worden, waar scheidsrechters meer tegen zouden moeten optreden. Ik denk dat als hij zich wat minder aanstelt, hij veel meer vrije trappen mee zou krijgen.

En overigens hij rolt ook regelmatig zonder dat hij geraakt wordt. Dat zien scheidsrechters ook en dat moet eruit
 
Sorry, maar ik erger me enorm aan die aanstellerij. Rollen en kermen alsof je de brancard nodig hebt. En de 2 minuten later lachend weglopen en doorspelen alsof er niets gebeurd is.

Eens dat er heel veel overtredingen op hem gemaakt worden, waar scheidsrechters meer tegen zouden moeten optreden. Ik denk dat als hij zich wat minder aanstelt, hij veel meer vrije trappen mee zou krijgen.

En overigens hij rolt ook regelmatig zonder dat hij geraakt wordt. Dat zien scheidsrechters ook en dat moet eruit
Er is weinig van zijn aanstellerij over. Hij wordt hier steeds volwassener in. Hopelijk blijft dat zo.
 
Gerbrands: 'Hij blijft twee jaar bij PSV en vertrekt dan naar een grote club'

link

"Iedereen wilde Lozano aantrekken, maar Marcel kwam als winnaar bovendrijven omdat hij altijd een duidelijk plan maakt voor spelers", vertelt Gerbrands aan The Liverpool Echo.

"Het is het persoonlijke", vervolgt de algemeen directeur van PSV. "Marcel is twee keer met Lozano én zijn familie gaan praten en heeft op die manier een relatie opgebouwd. Hij vertelde Lozano dat PSV hem op alle vlakken zou helpen. Daardoor koos Lozano voor PSV. Hij zal twee jaar bij ons blijven en maakt dan de grote stap naar een grote club."
 
Alweer afspraken... hopelijk hebben ze wel gezegd dat het geen koopjesavond wordt bij PSV wanneer de clubs zich aandienen...
 
Gerbrands: 'Hij blijft twee jaar bij PSV en vertrekt dan naar een grote club'

link

"Iedereen wilde Lozano aantrekken, maar Marcel kwam als winnaar bovendrijven omdat hij altijd een duidelijk plan maakt voor spelers", vertelt Gerbrands aan The Liverpool Echo.

"Het is het persoonlijke", vervolgt de algemeen directeur van PSV. "Marcel is twee keer met Lozano én zijn familie gaan praten en heeft op die manier een relatie opgebouwd. Hij vertelde Lozano dat PSV hem op alle vlakken zou helpen. Daardoor koos Lozano voor PSV. Hij zal twee jaar bij ons blijven en maakt dan de grote stap naar een grote club."

Grote club prima, dan ook voor een grote prijs.
 
Grote speler bij een kleine club, ik reken dus ook maar ook een beperkte winst (de winst is voornamelijk wat hij twee jaar op het veld heeft bijgedragen). Leuk hoor, dat we allemaal al de 30-40-60 miljoenen in ons hoofd tellen. Maar een deel gaat naar Pachua, en zijn komst was ongetwijfeld enkel mogelijk door een voor de speler en zijn makelaar interessante constructie.

Enfin, hopelijk laat hij voldoende zien en zijn er in elk geval 2 of meer geinterresseerden waardoor de prijs omhoog gaat.
 
Gerbrands: 'Hij blijft twee jaar bij PSV en vertrekt dan naar een grote club'

link

"Iedereen wilde Lozano aantrekken, maar Marcel kwam als winnaar bovendrijven omdat hij altijd een duidelijk plan maakt voor spelers", vertelt Gerbrands aan The Liverpool Echo.

"Het is het persoonlijke", vervolgt de algemeen directeur van PSV. "Marcel is twee keer met Lozano én zijn familie gaan praten en heeft op die manier een relatie opgebouwd. Hij vertelde Lozano dat PSV hem op alle vlakken zou helpen. Daardoor koos Lozano voor PSV. Hij zal twee jaar bij ons blijven en maakt dan de grote stap naar een grote club."

80 miljoen
 

Precies, zo moet dat. Als we dat maar vaak genoeg roepen, wordt het automatisch werkelijkheid. Wellicht moeten we tags bij onze posts gaan plaatsen met in 15 talen het begrip transferwaarde, met dito bedragen daarbij. Op moment dat een willekeurige tabloid-journalist dan weer een rubriekje moet vullen en denkt 'laat ik dat eens over die rappe Mexicaan doen' en op zoek gaat naar een waarschijnlijk transferbedrag, komt hij bij zijn Google-actie direct op ons forum uit in plaats van op Transfermarkt.com. Dat tabloid-bericht triggert weer een technisch directeur die vervolgens blij is als hij 5 miljoen van dat bedrag af weet te onderhandelen. Iedereen blij.
 
Ik denk dat een vleugelflitser toch altijd minder 'doet' op de markt dan een 10 of spelverdeler. Tenzij absolute buitencategorie, a la Dembélé. Dat is Lozano niet. Ook geen Frenkie-bedragen. Ik zet in op richting 30 miljoen.
 
Ik denk dat een vleugelflitser toch altijd minder 'doet' op de markt dan een 10 of spelverdeler. Tenzij absolute buitencategorie, a la Dembélé. Dat is Lozano niet. Ook geen Frenkie-bedragen. Ik zet in op richting 30 miljoen.
Een bedragje Davy Klaassen, dus....
 
Terug
Bovenaan Onderaan