Hirving Lozano (A)

Over de inzet en gedrevenheid van Lozano maak ik mij veel minder zorgen dan over die van Pereiro....die laatste is en blijft zoals voorheen wispelturig.....lijkt wel een wijf..!
voorlopig komen er genoeg grote wedstrijden om zich druk om te maken.. dus zal hem die wispelturigheid wel vergaan
 
Goede avond meneer Edström,

Was u in de gelegenheid om de wedstrijd te zien. lk heb extra mijn best gedaan omdat ik wist dat mijn vriend Erick Gutiérrez naar PSV komt.
Ik heb Gaston Pereiro ook uw bericht laten lezen. Hopelijk bent u nu tevreden.

Veel liefs van Chucky

:D
Zeer tevreden. Hou vol ?
 
Aanstaande zaterdag speelt Mexico tegen Uruguay....zijn Lozano en Gutierrez opgeroepen voor deze wedstrijd?? Zo ja, dan moeten we hopen dat ze niet geblesseerd terugkomen, want PSV heeft belangrijke wedstrijden voor de boeg tegen Barcelona en Ajax.....en uiteraard ook de vraag of Pereiro van de partij is tegen Mexico en ook voor hem geldt dat ik hoop dat hij zonder blessures terugkeert indien hij voor deze wedstrijd opgeroepen is....
 
Aanstaande zaterdag speelt Mexico tegen Uruguay....zijn Lozano en Gutierrez opgeroepen voor deze wedstrijd?? Zo ja, dan moeten we hopen dat ze niet geblesseerd terugkomen, want PSV heeft belangrijke wedstrijden voor de boeg tegen Barcelona en Ajax.....en uiteraard ook de vraag of Pereiro van de partij is tegen Mexico en ook voor hem geldt dat ik hoop dat hij zonder blessures terugkeert indien hij voor deze wedstrijd opgeroepen is....
Uruguay is gelukkig niet meer het slagersteam van heel vroeger.
 
Maar zijn deze 3 spelers van PSV van de partij aanstaande zaterdag...??? Dan houd ik toch even mijn hart vast voor eventuele calamiteiten.....
Zijn alledrie opgeroepen. Pereiro voor het eerst, Guti was op t wk 'slechts' bankzitter. Verwacht niet dat ze alledrie 90 minuten in actie komen.
 
Zijn alledrie opgeroepen. Pereiro voor het eerst, Guti was op t wk 'slechts' bankzitter. Verwacht niet dat ze alledrie 90 minuten in actie komen.
Dan nog, een liesblessure zoals bij Bergwijn kan altijd optreden, zeker bij onze Speedy Lozano....
 
Speler van de Week: Hirving Lozano, topscorer én ambassadeur van PSV

https://www.vi.nl/nieuws/speler-van-de-week-hirving-lozano-topscorer-en-ambassadeur-van-psv

lozano.jpg


PSV gaf zaterdagavond een galavoorstelling in Den Haag en Hirving Lozano speelde daarbij de hoofdrol. De Mexicaan toonde zijn klasse met twee doelpunten en is de VI Speler van de Week.

:)
 
'Lozano kon naar FC Barcelona'
Opvallend was dat sterspeler Hirving Lozano tijdens de persconferentie beaamde dat FC Barcelona in de zomer belangstelling voor hem had. Lozano ging daar niet op in, omdat hij 'het niet de juiste tijd vond' voor deze overstap.

Volgend jaar wordt de Eredivisie ontdaan van veel glans. Lozano, De Ligt en Frenkie de Jong zullen zeker vertrekken. :cautious:
Er zullen volgend seizoen veel van de spelers van Ajax en PSV naar het buitenland vertrekken.
 
'Lozano kon naar FC Barcelona'
Opvallend was dat sterspeler Hirving Lozano tijdens de persconferentie beaamde dat FC Barcelona in de zomer belangstelling voor hem had. Lozano ging daar niet op in, omdat hij 'het niet de juiste tijd vond' voor deze overstap.

Volgend jaar wordt de Eredivisie ontdaan van veel glans. Lozano, De Ligt en Frenkie de Jong zullen zeker vertrekken. :cautious:
Er zullen volgend seizoen veel van de spelers van Ajax en PSV naar het buitenland vertrekken.

Dit is gebaseerd op niks: Lozano blijft volgend jaar om nog één mooi seizoen bij PSV te spelen samen met zijn vriend Guti en zal PSV daarna verlaten met sportieve successen en voor een mooi bedrag.
 
Dit is gebaseerd op niks: Lozano blijft volgend jaar om nog één mooi seizoen bij PSV te spelen samen met zijn vriend Guti en zal PSV daarna verlaten met sportieve successen en voor een mooi bedrag.
Toch schetst Penalty hier geen onrealistisch beeld.
 
'Lozano kon naar FC Barcelona'
Opvallend was dat sterspeler Hirving Lozano tijdens de persconferentie beaamde dat FC Barcelona in de zomer belangstelling voor hem had. Lozano ging daar niet op in, omdat hij 'het niet de juiste tijd vond' voor deze overstap.

Volgend jaar wordt de Eredivisie ontdaan van veel glans. Lozano, De Ligt en Frenkie de Jong zullen zeker vertrekken. :cautious:
Er zullen volgend seizoen veel van de spelers van Ajax en PSV naar het buitenland vertrekken.


Dat zeggen ze ieder jaar, maar elk jaar valt het aantal spelers dat vertrekt naar buitenland, zeker bij PSV, heel erg mee.
 
'Lozano kon naar FC Barcelona'
Opvallend was dat sterspeler Hirving Lozano tijdens de persconferentie beaamde dat FC Barcelona in de zomer belangstelling voor hem had. Lozano ging daar niet op in, omdat hij 'het niet de juiste tijd vond' voor deze overstap.

Volgend jaar wordt de Eredivisie ontdaan van veel glans. Lozano, De Ligt en Frenkie de Jong zullen zeker vertrekken. :cautious:
Er zullen volgend seizoen veel van de spelers van Ajax en PSV naar het buitenland vertrekken.

Volgende keer als je dergelijke info bij de persco geeft, moet je er 's avonds ook 2 in het netje leggen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan