Hirving Lozano (A)

Ik zag gisteren een terugspeelbal op de keeper en Gakpo die een beetje jaagde maar het al snel opgaf. Toen dacht ik nog "Lozano zou gewoon vol doorjagen op die keeper en de bal misschien zelfs veroveren". Niks ten nadele van Gakpo overigens, maar die drive van Lozano ga ik wel missen.
 
Ik zag gisteren een terugspeelbal op de keeper en Gakpo die een beetje jaagde maar het al snel opgaf. Toen dacht ik nog "Lozano zou gewoon vol doorjagen op die keeper en de bal misschien zelfs veroveren". Niks ten nadele van Gakpo overigens, maar die drive van Lozano ga ik wel missen.

Ja en zijn acties,doelpunten gaan we missen. Jammer dat we elke keer spelers moeten verkopen.
 
Schiet lekker op de zgn beklonken deal. Voor je het weet is het 1 sep. En kunnen de miljoenen in de kluis of terecht komen in de zakken van het management.
 
Zou gister toch rond zijn??
In de La Gazetta en Corriere dello Sport staat helemaal niets, laat staan op PSV.nl
Ik vrees met grote vrees dat de deal geen doorgang vindt.
Napoli laat dan de kans liggen een potentiële wereldtopper aan te trekken.
Lozano zat vandaag gewoon als toeschouwer bij de Otten Cup...:rolleyes:
 
In de La Gazetta en Corriere dello Sport staat helemaal niets, laat staan op PSV.nl
Ik vrees met grote vrees dat de deal geen doorgang vindt.
Napoli laat dan de kans liggen een potentiële wereldtopper aan te trekken.
Lozano zat vandaag gewoon als toeschouwer bij de Otten Cup...:rolleyes:

Volgens andere, doorgaans betrouwbare sites wordt hij donderdag gepresenteerd.
 
Laatst bewerkt:
Vriend van mij woonachtig in Mexico zegt dat de Mexicaanse media over een bedrag rond de 30 miljoen praten als het gaat om wat PSV overhoudt aan de transfer van Lozano. Dat zou ik echt dieptriest vinden.
 
Vriend van mij woonachtig in Mexico zegt dat de Mexicaanse media over een bedrag rond de 30 miljoen praten als het gaat om wat PSV overhoudt aan de transfer van Lozano. Dat zou ik echt dieptriest vinden.

Ik vind gezien het door Pachuca bedongen percentage en de huidige knotsgekke spelersmarkt 42 miljoen schoon overhouden aan een speler als Lozano nog net buiten het acceptabele vallen, maar ja, daar heb ik het al genoeg over gehad.
 
Wat vinden de Ajacieden hier eigenlijk van dit bedrag? Ik lees eigenlijk vooral reacties buiten het forum dat 38 miljoen voor Lozano echt een absurd hoog bedrag is en dat PSV goede zaken heeft gedaan.
 
Toch wel weer typische berichtgeving. Lozano wordt verkocht voor 38 + paar miljoen bonus, dus dat is 38 miljoen
Dolberg wordt voor 20 miljoen + 5 miljoen bonus, dus dat is 25 miljoen.
 
Wat vinden de Ajacieden hier eigenlijk van dit bedrag? Ik lees eigenlijk vooral reacties buiten het forum dat 38 miljoen voor Lozano echt een absurd hoog bedrag is en dat PSV goede zaken heeft gedaan.
38 miljoen minus wat naar zijn oude club gaat. De Mexicaanse media melden dat PSV maar 30 miljoen overhoudt aan deze transfer. Vergelijk dat eens met 20 miljoen voor Dolberg die al ruim een jaar geen knikker meer heeft geraakt... Ja diegene die het bedrag voor Lozano absurd hoog vinden zijn voornamelijk Ajacieden die alleen de Ajax spelers meer dan 30 miljoen waard vinden. Die vonden 12 miljoen voor de overbodige El Ghazi destijds ook een waardeloos bedrag maar 15 miljoen voor LdJ vonden ze dan weer te hoog...
 
38 miljoen minus wat naar zijn oude club gaat. De Mexicaanse media melden dat PSV maar 30 miljoen overhoudt aan deze transfer. Vergelijk dat eens met 20 miljoen voor Dolberg die al ruim een jaar geen knikker meer heeft geraakt... Ja diegene die het bedrag voor Lozano absurd hoog vinden zijn voornamelijk Ajacieden die alleen de Ajax spelers meer dan 30 miljoen waard vinden. Die vonden 12 miljoen voor de overbodige El Ghazi destijds ook een waardeloos bedrag maar 15 miljoen voor LdJ vonden ze dan weer te hoog...

Daarom was ik benieuwd naar de mening van de Ajacieden hier, die zijn toch iets objectiever lijkt het wel :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan