Hirving Lozano (A)

Dat PSV slecht is onderhandelen weten we onderhand wel. Het is alleen een beetje jammer dat sommige beste goede en acceptabele argumenten onderuit worden gehaald met dezelfde teksten. Sommige mensen geven wel degelijke goed onderbouwde punten aan.

Ik keur het hele onderhandelen ook niet goed. Maar compleet zwart of wit (vanuit beide kampen) denken en roepen alsof het a piece of cake is om gewoon "nee" te zeggen tegen 42 miljoen als je de begroting van het mislopen van de CL moet dichten. Was het allemaal maar zo makkelijk, dan zou ik maar heel snel gaan solliciteren :S:

Ik sluit me in ieder geval aan bij de reactie van Brainz, die omschrijft het perfect naar mijn inziens (Y)
 
Mikasa, ik ben het vaak met je eens maar ik vind dat IPF hier wel degelijk een punt heeft.

PSV weet dat het nog enkele miljoenen dient af te dragen aan Pachuca, dan betekend dat ook dat PSV hier tijdens de onderhandeling rekening mee kan houden en dus hoger in de boom kan zitten voor de transferprijs van Lozano (die toch al ongekend laag is in mijn optiek).
Ja, natuurlijk kan PSV hoger in de boom zitten. Maar blijkbaar kreeg PSV het bedrag niet boven de 42 miljoen, of er nu 8 miljoen naar Pachuca moet of niet. Je denkt toch niet dat PSV daar achteraf pas achterkwam? Dan hadden ze "nee" moeten zeggen, zie post Ongezouten
Wanneer PSV bij de transfer van Lozano géén doorverkooppercentage heeft afgesproken, kunnen ze zich met een moker wel 10.000 keer voor de kop slaan, en het zou getuigen van mismanagement van gigantische omvang.
Napoli vraagt gewoon voor Lozano 130M...
https://www.psvinside.nl/sky-italia-lozano-vandaag-in-napels-nieuwe-afkoopsom-130-miljoen-euro/
10% levert al 13M op.
15% 19,5M...a.s.o.
Vraagprijs. Het zou me verbazen dat er club is die dat gaat betalen. Het bleek deze transferperiode al lastig om Lozano te verkopen. Hij kan natuurlijk doorgroeien en de pannen van het dak gespeeld hebben. En wie weet heeft PSV wel een doorverkooppercentage afgesproken?
Dat is dan een optie, ja.
 
jBfMoG1.gif

Had je graag punten gegeven hiervoor maar door nieuwe forum moet je het doen met een magere like. Diaz for president ?
 
Ik vind dat je hier over het algemeen gelijk hebt. Maar het feit dat PSV nog miljoenen moet afdragen aan Pachuca kan natuurlijk geen invloed hebben op de transfersom. Lozano kan natuurlijk niet ineens 8 miljoen extra kosten, omdat Pachuca ook geld krijgt. Wat interesseert Napoli dat nou. Dat is in feite een verlies van 2 jaar geleden.

Je zou ook kunnen zeggen dat Lozano 15 miljoen heeft gekost, en dat PSV nu 38-42 miljoen vangt.
 
Wanneer PSV bij de transfer van Lozano géén doorverkooppercentage heeft afgesproken, kunnen ze zich met een moker wel 10.000 keer voor de kop slaan, en het zou getuigen van mismanagement van gigantische omvang.
Napoli vraagt gewoon voor Lozano 130M...
https://www.psvinside.nl/sky-italia-lozano-vandaag-in-napels-nieuwe-afkoopsom-130-miljoen-euro/
10% levert al 13M op.
15% 19,5M...a.s.o.

Ja, en Lato moet 80 miljoen kosten volgens Valencia.

PSV had wellicht een doorverkooppercentage kunnen vangen, maar dan hadden ze minder gekregen. Dat heeft Pacucha ook gedaan.
 
Dat PSV slecht is onderhandelen weten we onderhand wel. Het is alleen een beetje jammer dat sommige beste goede en acceptabele argumenten onderuit worden gehaald met dezelfde teksten. Sommige mensen geven wel degelijke goed onderbouwde punten aan.

Ik keur het hele onderhandelen ook niet goed. Maar compleet zwart of wit (vanuit beide kampen) denken en roepen alsof het a piece of cake is om gewoon "nee" te zeggen tegen 42 miljoen als je de begroting van het mislopen van de CL moet dichten. Was het allemaal maar zo makkelijk, dan zou ik maar heel snel gaan solliciteren :S:

Ik sluit me in ieder geval aan bij de reactie van Brainz, die omschrijft het perfect naar mijn inziens (Y)
Naar jouw inziens? :maniac:
Ik denk dat “beide kanten” herhaaldelijk hebben aangegeven hoe ze het zien. Er zijn veel argumenten zoals het merk Ajax en hun prestaties in Europa enz die sommige bedragen rechtvaardigen. Ik vind dat daar tegenover tal van argumenten zijn die de handelswijze van PSV, los van wat Ajax ook doet, heel goed omschrijven. Jij noemt dat laatste het zwart-wit denken en dat vind ik dan weer niet echt fair.
 
Zijn er ook nog mensen die zich niet druk maken om hoeveel PSV vangt voor Lozano?

Ik heb gehoord dat je naasten en jij het erg naar hun zin hebben gehad in ons Brabant, Lozano. Die woorden doen mij goed. Ik heb veel genoten van jouw eindeloze inzit in ons mooie shirt. Maar gezien je relatie met onze coach en je status in ons Nederland, gun ik je het beste. En dat is helaas niet meer hier, maar elders. Het verlies doet me zeer, maar er is een tijd van komen en gaan. Houdoe Lozano! Het ga je goed!
 
Volgens dit bericht is de medische keuring om 09.00 uur begonnen.
https://www.gazzetta.it/Calcio/Serie-A/Napoli/20-08-2019/lozano-sbarca-roma-trova-subito-tifosi-napoli-domani-visite-firma-3401827065177.shtml
Hirving Lozano landde dinsdagavond op de luchthaven Ciampino vanuit Eindhoven. De Mexicaanse spits wordt vergezeld door zijn familie, terwijl Mino Raiola op het laatste moment niet kon vertrekken, geblokkeerd door andere verplichtingen. Zodra hij het vliegveld binnenkwam, werd Lozano begroet door enkele fans van de Napoli Ostia-club, een legde de sjaal van Napoli op zijn nek, een ander legde de vlag van Mexico in zijn hand, terwijl de speler zichzelf leende voor enkele foto's op verzoek van de aanwezige kinderen.

ROMEINSE AVOND
-
2Lees de opmerkingen
De Mexicaan verliet het Romeinse vliegveld, waar hij op een privévlucht aankwam, en bereikte een hotel in het centrum van Rome, waar hij de nacht doorbracht. Medische onderzoeken zijn gepland voor woensdag om 9 uur, in Villa Stuart. Daarna zal de speler naar het Filmauro-kantoor verhuizen om het contract te ondertekenen dat hem de komende 5 jaar aan Napels zal binden met een salaris van 4,5 miljoen euro per seizoen.
 
Laatst bewerkt:
Ik lees net dat Napoli Lozano wil laten debuteren op 31 augustus tegen de bianconeri...:BALL:
Fiorentina - Napoli van a.s. zaterdag komt nog te vroeg.
Dan had ie mooi tegen Ribery en Co kunnen spelen.
 
13.37: uur de Medische onderzoeken zijn beëindigd.
https://www.tuttonapoli.net/in-primo-piano/live-e-il-giorno-di-lozano-il-messicano-lascia-villa-stuart-visite-terminate-405808
De medische onderzoeken van Hirving Lozano zijn voorbij. Dit werd aangekondigd door Massimo Ugolini, het gezicht van Sky.
https://www.voetbalprimeur.nl/video...ngen-in-napoli-shirt-na-medische-keuring.html
Opvallend: VP is de eerste in Nederland die ermee komt. Blijkbaar is deze site betrouwbaarder dan velen denken.
Nu zullen de Telegraaf en AD wel snel volgen met hun copy/paste...:ROFL:
Opvallend: VP heeft het weer over 42M.
Hiervieng Hiervieng, zo klinkt het rondom hem, gestoken in een Napoli shirt...:)
chucky-lozano-napoli-oficial.jpg
 
Laatst bewerkt:
13.37: uur de Medische onderzoeken zijn beëindigd.
https://www.tuttonapoli.net/in-primo-piano/live-e-il-giorno-di-lozano-il-messicano-lascia-villa-stuart-visite-terminate-405808
De medische onderzoeken van Hirving Lozano zijn voorbij. Dit werd aangekondigd door Massimo Ugolini, het gezicht van Sky.
https://www.voetbalprimeur.nl/video...ngen-in-napoli-shirt-na-medische-keuring.html
Opvallend: VP is de eerste in Nederland die ermee komt. Blijkbaar is deze site betrouwbaarder dan velen denken.
Nu zullen de Telegraaf en AD wel snel volgen met hun copy/paste...:ROFL:
Opvallend: VP heeft het weer over 42M.
Hiervieng Hiervieng, zo klinkt het rondom hem, gestoken in een Napoli shirt...:)
Bekijk bijlage 1378

Hoe gek ook, ondanks dat ik het zelf ook wel prima vond dat hij is vertrokken (gezien zijn behoefte aan een stap hogerop, moeilijke relatie met Mark en daardoor matige vorm) doet het toch een klein beetje pijn hem in dat shirt te zien. Hij is echt weg, toch een van de betere en voetballend leukere spelers die ons shirt hebben gedragen in recente jaren.

Het ga je goed, Chucky :sad:
 
Een goede aankoop lang behouden is lastig tegenwoordig. En andersom raak je mindere goden aan de straatstenen niet kwijt.
 
Hoe gek ook, ondanks dat ik het zelf ook wel prima vond dat hij is vertrokken (gezien zijn behoefte aan een stap hogerop, moeilijke relatie met Mark en daardoor matige vorm) doet het toch een klein beetje pijn hem in dat shirt te zien. Hij is echt weg, toch een van de betere en voetballend leukere spelers die ons shirt hebben gedragen in recente jaren.

Het ga je goed, Chucky :sad:
Er staat nog nergens dat hij medisch goedgekeurd is. Wél dat de onderzoeken zijn afgerond.
Enkel VP heeft een update tot nu toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan