Films & TV

Hopelijk not to late for the party, maar hier mijn top 50:

1. Fight Club
2. The Wolf of wallstreet
3. The Dark Night
4. The Shawshank Redemption
5. The Godfather
6. Cidade de Deus
7. La Haine
8. 12 Angry Men
9. Resevoir dogs
10. Parasite
11. Prisoners
12. RocknRolla
13. Lock, Stock and Two Smoking Barrels
14. Goodfellas
15. Rush
16. Inglourious basterds
17. Trainspotting
18. Children of Men
19. The Departed
20. Interstellar
21. Slumdog Millionaire
22. 12 Years a Slave
23. Stand by Me
24. The Notebook
25. Django Unchained
26. Get Out
27. Inception
28. Forrest Gump
29. The Prestige
30. The Social Network
31. American History X
32. Seven
33. Nightcrawler
34. LOTR
35. A Star is Born
36. Magnolia
37. Hacksaw Ridge
38. Training Day
39. End of Watch
40. Das Leben Der Anderen
41. There Will be Blood
42. The Matrix
43. Intouchables
44. The Girl With the Dragon Tattoo
45. T2 Trainspotting
46. Hell or High Water
47. Rabat
48. Sicario
49. Once upon a time in Hollywood
50. Un Prophete

Toch maar eens voor de gein The Nun gekeken nu ik hoorde dat er een deel 2 komt maar wat zijn die possession horror films toch altijd ranzig

Interressant, met name dat je ziet hoe machtsstructuren werken en dat mensen waarvan Matthijs dacht dat die zich wel zouden uitspreken zich toen niet uitspraken. Komt aardig oprecht over, wat mij betreft verdient ie, net als iedereen, een tweede kans.

Zo, Marvel-reeks t/m Avengers: End Game nu uitgekeken.
Ik ga later wel weer eens verder met de rest.
Thor: Ragnarok was erg leuk!
Ant-man and the wasp vond ik ook erg leuk.
En natuurlijk Avengers: Infinity war en Avengers: End game waren erg leuk.

Black Widow, Black Panther, Doctor Strange, Spiderman: Homecoming waren oke.
Tot nu toe vond ik Thor het minst. (The incredible Hulk was ook geen hoogvlieger).

Pfoe. Ik ben That 70’s Show aan het herkijken. Ongelofelijk leuke serie. Jammer dat de acteurs niet sporen. Hyde heeft 30 jaar cel voor verkrachtingen gekregen, Red, Kitty, Jackie en Kelso hebben positieve verklaring over hem afgelegd, Donna heeft geprobeerd om met Scientology de slachtoffers de mond te snoeren, en Fez heeft veel gedatet met minderjarigen. Geen wonder dat Eric (Topher Grace) de show verliet en niet met de cast om wou gaan. De enige normale, sympathieke persoon.

Pfoe. Ik ben That 70’s Show aan het herkijken. Ongelofelijk leuke serie. Jammer dat de acteurs niet sporen. Hyde heeft 30 jaar cel voor verkrachtingen gekregen, Red, Kitty, Jackie en Kelso hebben positieve verklaring over hem afgelegd, Donna heeft geprobeerd om met Scientology de slachtoffers de mond te snoeren, en Fez heeft veel gedatet met minderjarigen. Geen wonder dat Eric (Topher Grace) de show verliet en niet met de cast om wou gaan. De enige normale, sympathieke persoon.
Daar is toch ook zo'n spin-off van? Dat ze nieuwe kinderen hebben, bij een ouder wordende Kitty en Red in de kelder?

Topher Grace, die is van de Ku Klux Klan! ;)

Boer zoekt vrouw is weeerrrrrrr begonnen, mijn tv-show waar ik elk jaar het meeste naar uitkijk, ik hou het met moeite droog gewoon steeds, zoveel puurheid zie je nergens gewoon :cry:

Kan ook niet anders met al die wiet die ze in de kelder op moesten roken. Waar kun je de show kijken? Heb ook wel zin om die te gaan volgen. Vond 'm toen ik jonger was een van m'n favoriete

Ben bijna door “the bear” heen, leuke serie van twee seizoenen over n restaurant in Chicago. Wmb een aanrader.

Terug
Bovenaan Onderaan