Films & TV

Is het een remake? Dit is toch een ander verhaal? Een soort Prequel achtig iets? Of heb ik een film gemist? (laatste die ik ken is met Depp)
Inderdaad een heel ander verhaal dat zich afspeelt wanneer Wonka jong is en zijn droom najaagt
 
Begin deze maand begonnen met Mad Men, erg goeie serie die de periode tussen 1960-1970 erg mooi weergeeft.
Ook wel een serie die je aan het denken doet zetten terwijl je dat in het begin niet zou verwachten, zeker een aanrader.
 
Willy Wonka of die chocolade films, wat is er leuk aan? Heb ze nooit gezien en wil er misschien 1 kijken met de kerst.
Roald Dahl is gewoon een heel goede verteller en maakt verhalen die voor zowel jong als oud leuk zijn. Ik heb de nieuwste versie niet gezien, maar ik heb begrepen dat die versie wel erg zoet en correct is, terwijl Dahl het juist niet zo geschreven heeft.
 
Ik ben begonnen aan The Crown. Wat een ontzettend goede serie, nu al. De manier hoe ze sfeer creëeren is echt briljant
 
'Even tot hier' was weer top!

De hypocrisie spat er echt aan alle kanten van af bij Bosma en Yesilgöz.

En t liedje van Snelle zou in elk algoritme terecht moeten komen :D
Ik trek die gasten zo slecht.
Snelle vind ik ook helemaal kut.

Ik hoop dat die klojo niet in mijn algoritme opduikt.
 
Ik trek die gasten zo slecht.
Snelle vind ik ook helemaal kut.

Ik hoop dat die klojo niet in mijn algoritme opduikt.
Ik dacht eerst oprecht dat Snelle geestelijk gehandicapt was. Ik kan mijn kinderen goed pesten met die hit van hem. Ik begin ze te bedanken. En als ze dan vragen waarmee.... Kutnummer. En gelukkig denken mijn twee kinderen er ook zo over anders had ik er minder gehad.
 
Arthur the legend of the sword, geregisseerd door Guy Ritchie. Klinkt lekker weg. Bekende humor van Ritchie in de film.
 
Ik ben begonnen aan The Crown. Wat een ontzettend goede serie, nu al. De manier hoe ze sfeer creëeren is echt briljant
topserie (tot aan het laatste seizoen). Het gedoe rondom Lady Di wordt aan het einde wel wat irritant. De rest is fenomenaal goed. Top acteerwerk van de jonge koningin en de jonge prince Charles. Muziek is ook tof.
 
Arthur the legend of the sword, geregisseerd door Guy Ritchie. Klinkt lekker weg. Bekende humor van Ritchie in de film.
Ritchie is m.i. na Snatch zijn mojo volledig kwijtgeraakt. Niks daarna komt ook maar in de buurt van de kwaliteit van Lock, Stock & Two Smoking Barrels en Snatch. Misschien heeft heks Madonna alle creativiteit uit die man gezogen :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan