FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vind dat wel n goede graadmeter voor hoe goed de oudere generaties nog aansluiting hebben met de digitale wereld. Fijn om te zien dat ze best veel meekrijgen! 👍
Leuke manier om er toch een beetje bij te zijn en wat van die liederen mee te krijgen, ik kende ze niet.
 
Enige wijziging t.o.v zondag is Boscagli voor Obispo.

T.o.v van de vorige wedstrijd tegen Kopenhagen drie andere namen in de basis. Zahavi, Doan en Boscagli spelen
mogen beginnen terwijl
Noni, Veerman en Obispo op de bank zitten.
 
Leuke manier om er toch een beetje bij te zijn en wat van die liederen mee te krijgen, ik kende ze niet.
Klinken toch al jaren in het stadion. Heb ik daar zelf nog meegezongen.
Misschien dat ESPN de microfoons wat dichter bij de Oost kan zetten, dan zijn ze in de huiskamer ook beter te verstaan.
Hopelijk vanavond ook te horen om kwart voor 9 in Kopenhagen. ;)
 
Succes zo, forumvrinden. Kan zelf zo helaas niet kijken anders had ik wel minimaal een helftje meegepikt. Hopelijk maken jullie wel een goede beurt voor het Neerlandsche voetbal en kan de Amsterdamse blamage enigszins weggespoeld worden.
 
Nou, laat ik maar eens positief zijn en voorspellen dat het 1-2 gaat worden, zonder alle persoonlijke fouten van de vorige keer. Het zal geen makkelijke pot worden, maar als we deze pot niet winnen, dan hebben we helemaal niets in Europa te zoeken...
 
Succes zo, forumvrinden. Kan zelf zo helaas niet kijken anders had ik wel minimaal een helftje meegepikt. Hopelijk maken jullie wel een goede beurt voor het Neerlandsche voetbal en kan de Amsterdamse blamage enigszins weggespoeld worden.
Bedankt Brainz. Als ze me maar voor ons als PSV supporters spelen en een goede wedstrijd spelen en winnen. Dat is het belangrijkste.
:PSV:
Voor het Nederlandse voetbal is slechts een bijvangst. En de blamage van Ajax hoeven wij niet weg te spoelen. :geek: ;)
 
Ik snak naar een trainer die met een vaste basiself speelt met de beste en leukste voetballers om naar te kijken. Bedroevend dat Madueke en Veerman op de bank zitten
Daar snak je dan al heel lang naar ;)

 
Los van hoeveel Ajax pakt; We moeten gewoon alles pakken wat we kunnen. We zijn niet bepaald in de situatie dat we lichtzinnig met miljoenen om kunnen gaan.
lichtzinnig met miljoenen om gaan :D
Ik hou 'm er in.
"Schat...Ik zal vanavond niet lichtzinnig met onze miljoenen omgaan!"
 
Succes zo, forumvrinden. Kan zelf zo helaas niet kijken anders had ik wel minimaal een helftje meegepikt. Hopelijk maken jullie wel een goede beurt voor het Neerlandsche voetbal en kan de Amsterdamse blamage enigszins weggespoeld worden.
Blamage? Een waar volksfeest zul je bedoelen.
 
PSV krijgt (terecht) veel kritiek hier na de thuiswedstrijd, maar dat Kopenhagen kan echt heel aardig ballen. Zou een topprestatie zijn als we hun uitschakelen.

stuurde brugge naar huis met 4-0 dus zullen wel iets kunnen. En dat was in het jaar dat brugge de competitie domineerde in België zeer onderschatte ploeg.
Spelen normaal ook gewoon champions league.
 
Ik snak naar een trainer die met een vaste basiself speelt met de beste en leukste voetballers om naar te kijken. Bedroevend dat Madueke en Veerman op de bank zitten
Komt hij straks weer met 1 of andere vage verklaring. Ik hoop dat Schmidt een keer mijn manager wordt, kan hij mij ook sparen.
 
PSV krijgt (terecht) veel kritiek hier na de thuiswedstrijd, maar dat Kopenhagen kan echt heel aardig ballen. Zou een topprestatie zijn als we hun uitschakelen.
In de eerste helft wel maar soms ook slordig. In de 2e helft liet Kopenhagen er gewoon 3 door en mist Gakpo nog een penalty.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan