O
Op Verzoek Verwijderd
Guest
Ik verwacht in beide gevallen geen stormloop. Het zal dus niet uitmaken. Alleen pareltjes als Gakpo en Madueke zullen altijd erg gewild zijn. Maar die zullen meer waard zijn na een verliespartij tegen Man City in de CL dan na een winstpartij tegen Roma in de conference league.Nou, als je nu in de volgende ronde Leicester weet te kloppen en de ronde daarop een AS Roma (kan natuurlijk ook Bodo zijn), dan zullen er genoeg clubs zijn die denken dat de spelers van PSV wel behoorlijk interessant voor hun selectie kunnen zijn. Of verwacht jij dat ze de deur platlopen als er kansloos verloren wordt van een Manchester City?
En verder boeit die hele conference league me bijzonder weinig, net als de Champions League. De Europa League vindt ik nog het leukste tournooi. Maar wat voor mij deze tournooien weer interessant zou maken zijn twee dingen:
1) Een Champions League met enkel de kampioenen van elk land. Met daaronder de Europa league voor bekerwinnaars, nummers 2 t/m ? (geen idee hoe je dat handig inkleedt, dat is mijn werk ook niet).
2) Het allerbelangrijkste vindt ik dat de drie tournooien (of twee) financieel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dichter bij elkaar gebracht moeten worden. Zoals het nu is is het pure competitievervalsing. Ook binnen de Champions League mogen de financiele gaten wel eens kleiner gemaakt worden. Een Barcelona die met 200 miljoen wegloopt waarbij bij een zelfde prestatie een Ajax genoegen moet nemen met 60 miljoen (ik noem maar wat), ik vindt het niks. De grote clubs kijk ik eigenlijk ook al jaren niet meer. Volslagen oninteressant wat die doen. Het zijn grofweg altijd dezelfde acht clubs die ver komen met 1 verrassing aan de onderkant en 1 verrassing aan de bovenkant.
Laatst bewerkt door een ninja: