FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jongens, kom op he. We spelen vanavond niet tegen de nummer 1 van Frankrijk of Italië. We spelen tegen een team zonder spits, een team dat speelt met Boilesen en Diks achterin. We hebben in de thuiswedstrijd na 4 keer goed aanzetten, 4 doelpunten gemaakt. Vervolgens geven we hen de kans op een goed resultaat door 4 ontiegelijk grote fouten. De fout werd leuk uitgespeeld, maar ik heb niks gezien waarvan ik dacht WOW!.

En nee, ik ga ze ook niet neerzetten als een stel prutsers. Ze kunnen echt wel iets, en verdedigend hebben ze het goed staan ook gezien de uitslagen in eigen land. Maar wij zijn verdomme PSV he, wij moeten hier gewoon overheen klappen. Als we dit verliezen dan is er bij mij geen sprake van 'ach kan gebeuren'. Nee dan moet je jezelf, ook met die thuiswedstrijd in je achterhoofd, gewoon kapot schamen.
 
Jongens, kom op he. We spelen vanavond niet tegen de nummer 1 van Frankrijk of Italië. We spelen tegen een team zonder spits, een team dat speelt met Boilesen en Diks achterin. We hebben in de thuiswedstrijd na 4 keer goed aanzetten, 4 doelpunten gemaakt. Vervolgens geven we hen de kans op een goed resultaat door 4 ontiegelijk grote fouten. De fout werd leuk uitgespeeld, maar ik heb niks gezien waarvan ik dacht WOW!.

En nee, ik ga ze ook niet neerzetten als een stel prutsers. Ze kunnen echt wel iets, en verdedigend hebben ze het goed staan ook gezien de uitslagen in eigen land. Maar wij zijn verdomme PSV he, wij moeten hier gewoon overheen klappen. Als we dit verliezen dan is er bij mij geen sprake van 'ach kan gebeuren'. Nee dan moet je jezelf, ook met die thuiswedstrijd in je achterhoofd, gewoon kapot schamen.
Dat team zonder spits scoorde wel 4 keer in Eindhoven. Het maakt allemaal niet uit zolang onze verdediging een brok onzeker- en onberekenbaarheid blijft.
 
Jongens, kom op he. We spelen vanavond niet tegen de nummer 1 van Frankrijk of Italië. We spelen tegen een team zonder spits, een team dat speelt met Boilesen en Diks achterin. We hebben in de thuiswedstrijd na 4 keer goed aanzetten, 4 doelpunten gemaakt. Vervolgens geven we hen de kans op een goed resultaat door 4 ontiegelijk grote fouten. De fout werd leuk uitgespeeld, maar ik heb niks gezien waarvan ik dacht WOW!.

En nee, ik ga ze ook niet neerzetten als een stel prutsers. Ze kunnen echt wel iets, en verdedigend hebben ze het goed staan ook gezien de uitslagen in eigen land. Maar wij zijn verdomme PSV he, wij moeten hier gewoon overheen klappen. Als we dit verliezen dan is er bij mij geen sprake van 'ach kan gebeuren'. Nee dan moet je jezelf, ook met die thuiswedstrijd in je achterhoofd, gewoon kapot schamen.
Voor een team dat geprezen wordt vanwege de verdediging is het tekenend dat wij 4x weten te scoren. Duimen dat onze spelers vanavond wakker zijn.
 
Ergens eens, maar kijkend naar waar we vandaan komen onder van Bommel en het eerste seizoen van Schmidt zie ik geweldige progressie. We zijn (nog niet) zo ver als Ajax, maar we maken stappen. Kopenhagen uitschakelen zou daarin passen. Helaas voor ons zijn Benfica en Sociedad op dit moment nog een maatje te groot, en dat is geen schande, maar wie weet waar we over 1-2 jaar staan.
Met je eens dat er een stijgende lijn in zit. En ik denk dat de teamgeest steeds beter word omdat iedereen die hard zijn best doet in beeld blijft.

De andere kant is dat er nog een trend loopt die nog doorbroken moet worden als het gaat om grotere affiches/toppers. Tegen bijvoorbeeld Benfica, Ajax (die afstraffing) en die Sociedad ging het mis en nu krijg je er tegen een club die ik niet zo overtuigend vind 3 om de oren na 1 helft voetballen wat natuurlijk enorm zwak is.
Positief vind ik het dat we veerkracht toonden door dit om wisten te buigen naar een gelijkspel. Dat zou vanzelfsprekend moeten zijn maar dat is het helaas niet altijd geweest. Ten koste van Maccabi doorgaan is ook n. Niet bijzonder maar zie ik net als drie goals die inhaalslag wel weer als een positief puntje.

Het ligt ook zo dicht bij elkaar want als Zahavi die enorme kans tegen Benfica af maakt dan ben je gewoon door. Schiet Cody die penal erin dan had je van de Denen gewonnen. Beslist de VAR dat de bal van Blind gewoon over de zijlijn is dan loop je gewoon vier punten in op Ajax dat het op dit moment al lastig heeft tegen laagvliegers. We zijn ze nog steeds niet uit het spoor dus wie weet kunnen we ze het nog erg moeilijk maken. Een 2e plek zou ik zeker acceptabel vinden omdat een CL (voorronde) brengt geld op brengt om verder te bouwen. Misschien willen spelers daardoor ook eerder naar ons komen of hier blijven.
3e of 4e worden zie ik als een teken van enorme zwakte vinden maar dat zie ik niet snel gebeuren.

Voorlopig doen we nog mee voor de bovenste plekken, de beker en liggen er Europees nog mogelijkheden maar na vanavond en wat andere wedstrijden kan het zo weer omdraaien, zo oppertunistisch vind ik het soms.
 



😂😂

Ah ze zijn lekker scherp! :D
 



😂😂
Ik dacht ook dat het tijd werd voor een bril want ik snapte er geen Fck van. Totdat ik na minuten lang staren opeens die link opmerk 😬
 
Hoeveel verdiend PSV eigenlijk met deze Europese campagne?

Na de winterstop stond volgens mij de teller op 16 miljoen ex. recettes. En mochten we de finale halen dan komt daar nog een 8,9 miljoen bij dacht ik.

Dat zou dan pakweg 26 miljoen zijn inclusief. Niet slecht toch!? Iets meer dan een derde van wat Ajax mag ontvangen.
 
Hoeveel verdiend PSV eigenlijk met deze Europese campagne?

Na de winterstop stond volgens mij de teller op 16 miljoen ex. recettes. En mochten we de finale halen dan komt daar nog een 8,9 miljoen bij dacht ik.

Dat zou dan pakweg 26 miljoen zijn inclusief. Niet slecht toch!? Iets meer dan een derde van wat Ajax mag ontvangen.
Los van hoeveel Ajax pakt; We moeten gewoon alles pakken wat we kunnen. We zijn niet bepaald in de situatie dat we lichtzinnig met miljoenen om kunnen gaan.
 
Gaat om de totale professionalisering van de club. Er wordt beter getraind, spelers maken stappen, tactisch worden we wijzer. Natuurlijk zullen op (korte of middellange) termijn spelers als Gakpo, Veerman, Madueke, etc onze club verlaten, maar als we goede vervangers halen en een bepaalde kern behouden kan er iets heel moois ontstaan, daar ben ik van overtuigd.
Wat bedoel je precies met “totale professionalisering”? En per wanneer is dat ingegaan? En hoe weet je dat we “beter trainen”? Volgens mij bewijzen alle langdurige blessures juist dat er niet op de juiste wijze wordt getraind plus dat we een onprofessioneel medische staf hebben.
En tactisch zij we juist niet beter dan andere jaren. Schmidt heeft nooit een tactiek. Hij gaat uit can zijn data over de individuele spelers. Daarom worden juist veel spelers beter onder hem: hij let op het individu en analyseert ze een voor een. Dat maakt hem een goede trainer maar geen goede tacticus.
 
Wat bedoel je precies met “totale professionalisering”? En per wanneer is dat ingegaan? En hoe weet je dat we “beter trainen”? Volgens mij bewijzen alle langdurige blessures juist dat er niet op de juiste wijze wordt getraind plus dat we een onprofessioneel medische staf hebben.
En tactisch zij we juist niet beter dan andere jaren. Schmidt heeft nooit een tactiek. Hij gaat uit can zijn data over de individuele spelers. Daarom worden juist veel spelers beter onder hem: hij let op het individu en analyseert ze een voor een. Dat maakt hem een goede trainer maar geen goede tacticus.

Misschien moet ik Schmidt maar gaan vervangen. Sta namelijk in de top 200 van Onlinesoccermanager.
Varieer erg met formaties en tactieken en mijn spelers worden ook beter. :maniac:

Oh en ik word regelmatig kampioen en pak een beker :party:
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan