FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Eerste seizoenshelft was echt goed. Tweede seizoenshelft matig. Tweede seizoen was dramatisch. Had hij toen ook niet echt een topselectie.
Eerste seizoenshelft was goed omdat de automatismen van cocu er nog inzat + fris effect trainerswissel. Nadat de automatismen van cocu eruit gesleten waren, zag je wat er overbleef van V Bommels invloed.
Echt extreem matig. Zakken aardappelen op het veld. Geen visie, geen plan in te herkennen.
 
Misschien moet ik Schmidt maar gaan vervangen. Sta namelijk in de top 200 van Onlinesoccermanager.
Varieer erg met formaties en tactieken en mijn spelers worden ook beter. :maniac:

Oh en ik word regelmatig kampioen en pak een beker :party:
Die beker, is dat zo'n pint bier?
 
Tegenwoordig kunnen we ook reikhalzend uitkijken naar de opstelling, is ook altijd spannend. :unsure:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
2e keer al vandaag. Niet zo scherp meer. Maar ja, op die leeftijd heb je dat wel eens..
Ik vind dat wel n goede graadmeter voor hoe goed de oudere generaties nog aansluiting hebben met de digitale wereld. Fijn om te zien dat ze best veel meekrijgen! 👍
 

Blijven aanvallen, en tegen Sociedad hadden we gewoon pech. Jaja. Daar denk ik toch net wat anders over :cautious:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan