Eerdere duels
FC Kopenhagen - PSV | 1 - 1 |
---|---|
UEFA Europa League, 05 november 2009 |
Ticket- & wedstrijdinformatie
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
FC Kopenhagen - PSV | 1 - 1 |
---|---|
UEFA Europa League, 05 november 2009 |
Je dacht, laat ik dit grapje nog maar een keer maken?#FCKPSV
Ja, dit is toch wel hét topic om hem te maken he!Je dacht, laat ik dit grapje nog maar een keer maken?
Aan de andere kant, ik snap het ook wel. Hier worden bepaalde grapjes wel lekker vaak herhaald. Ongeveer 65% van alle grappen kom je weer vaker tegen.
Geen idee. Denk ook dat dat hem wordt.Ok ik ben benieuwd, wat moet het middenveld / aanval zijn volgens jullie?
Gakpo - Zahavi - Madueke
Götze - Sangare - Guti
Hier zou ik persoonlijk voor kiezen.
Juist, als ze dat gewoon even doen. Dan is her niks aan de handGeen gezeik, gewoon winnen
Ik vermoed vanaf hier een onbeschermde loting na iedere ronde. Maar heb dit niet gecheckt.Vanaf welke ronde is het eigenlijk bekend wat het eventuele verloop van het toernooi zal worden?
Wordt er na deze ronde nog 1 keer geloot? En vanaf dat moment weet je ook welke winnaars tegen elkaar moeten in de vervolg ronde?
In 2019 werd er volgens mij vanaf de kwartfinale in één keer doorgeloot. Ik weet nog dat ik naar Manchester - Tottenham zat te kijken en hoopte dat Tottenham doorging.Ik vermoed vanaf hier een onbeschermde loting na iedere ronde. Maar heb dit niet gecheckt.
In 2019 werd er volgens mij vanaf de kwartfinale in één keer doorgeloot. Ik weet nog dat ik naar Manchester - Tottenham zat te kijken en hoopte dat Tottenham doorging.
Tottenham ging door.Wat gebeurde er daarna dan?
Geen gezeik, iedereen rijk!Geen gezeik, gewoon winnen
Heb je het over die wedstrijd op 8 mei 2019?Tottenham ging door.
Realiteit geworden als ik her en der de programma's lees.Geen gezeik, iedereen rijk!
Wat is daar ooit mee gebeurd!?
Nee.Heb je het over die wedstrijd op 8 mei 2019?