FC Kopenhagen - PSV | Donderdag 17 maart | Eindstand: 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hopelijk kan Drommel de goede lijn doorzetten. Hopelijk geen tegendoelpunten en zelf wel 2x scoren. Op naar de kwartfinale! :PSV:
 
Je dacht, laat ik dit grapje nog maar een keer maken? :S:

Aan de andere kant, ik snap het ook wel. Hier worden bepaalde grapjes wel lekker vaak herhaald. Ongeveer 65% van alle grappen kom je weer vaker tegen.
Ja, dit is toch wel hét topic om hem te maken he! :maniac:
 
Ok ik ben benieuwd, wat moet het middenveld / aanval zijn volgens jullie?

Gakpo - Zahavi - Madueke

Götze - Sangare - Guti

Hier zou ik persoonlijk voor kiezen.
 
Vanaf welke ronde is het eigenlijk bekend wat het eventuele verloop van het toernooi zal worden?
Wordt er na deze ronde nog 1 keer geloot? En vanaf dat moment weet je ook welke winnaars tegen elkaar moeten in de vervolg ronde?
 
Vanaf welke ronde is het eigenlijk bekend wat het eventuele verloop van het toernooi zal worden?
Wordt er na deze ronde nog 1 keer geloot? En vanaf dat moment weet je ook welke winnaars tegen elkaar moeten in de vervolg ronde?
Ik vermoed vanaf hier een onbeschermde loting na iedere ronde. Maar heb dit niet gecheckt.
 
Ik vermoed vanaf hier een onbeschermde loting na iedere ronde. Maar heb dit niet gecheckt.
In 2019 werd er volgens mij vanaf de kwartfinale in één keer doorgeloot. Ik weet nog dat ik naar Manchester - Tottenham zat te kijken en hoopte dat Tottenham doorging. :bandage:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan