FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zal je gerust stellen ik werk op Schiphol en daar is de Ajax aanhang in meerderheid aanwezig. 1 kenmerk werd mij al snel duidelijk bij de echte Amsterdammers, als je de helft gelooft wat men zegt is het nog veel te veel. Met de tong zijn ze grootmeester echter als het erop aan komt zijn het zachte eitjes.

Je heb wel een medestander op Schiphol: Quagmire !
 
Dit gaan jullie gewoon redden.

Ik lees ook her en der (hier en in de krant) dat PSV een matige uitgangspositie heeft. Hoezo..?
Je eerste wedstrijd winnen kan nooit een slechte uitgangspositie zijn. Je hoeft nu alleen maar niet te verliezen en zelfs met een nederlaag kun je nog doorgaan als de uitslag goed uitvalt.
 
Dit gaan jullie gewoon redden.

Ik lees ook her en der (hier en in de krant) dat PSV een matige uitgangspositie heeft. Hoezo..?
Je eerste wedstrijd winnen kan nooit een slechte uitgangspositie zijn. Je hoeft nu alleen maar niet te verliezen en zelfs met een nederlaag kun je nog doorgaan als de uitslag goed uitvalt.
Tja, 3-2 winnen is natuurlijk beter dan gelijkspelen of verliezen. Lijkt me duidelijk. Maar met 2 tegengoals is een kleine nederlaag al dodelijk.

Op basis van het spel van vorige week moet PSV het redden. Maar de bal is rond etc etc.
 
Tja, 3-2 winnen is natuurlijk beter dan gelijkspelen of verliezen. Lijkt me duidelijk. Maar met 2 tegengoals is een kleine nederlaag al dodelijk.

Op basis van het spel van vorige week moet PSV het redden. Maar de bal is rond etc etc.
Dat klopt, het is ook geen riante uitgangspositie, maar matig/slecht is het zeker niet.
 
Dit gaan jullie gewoon redden.

Ik lees ook her en der (hier en in de krant) dat PSV een matige uitgangspositie heeft. Hoezo..?
Je eerste wedstrijd winnen kan nooit een slechte uitgangspositie zijn. Je hoeft nu alleen maar niet te verliezen en zelfs met een nederlaag kun je nog doorgaan als de uitslag goed uitvalt.

Het kan altijd slechter natuurlijk, maar thuis met 3-2 winnen houdt niet over. Nederlaag zal het al 4-3 moeten worden om door te gaan.

Maar of de uitgangspositie goed of slecht is: Basel was echt niks. Daar mag je natuurlijk niet van verliezen. Achterin opletten en voorin scherp, dan rol je dit soort ploegen met 3 goals verschil op.
 
Dit gaan jullie gewoon redden.

Ik lees ook her en der (hier en in de krant) dat PSV een matige uitgangspositie heeft. Hoezo..?
Je eerste wedstrijd winnen kan nooit een slechte uitgangspositie zijn. Je hoeft nu alleen maar niet te verliezen en zelfs met een nederlaag kun je nog doorgaan als de uitslag goed uitvalt.
Daar schuilt bij PSV juist vaak het gevaar in. Zie ook Ajax-PSV vorig seizoen. ?

Gewoon spelen om te winnen dus en van eigen kracht uitgaan. Angst is altijd een slechte raadgever.
 
Daar schuilt bij PSV juist vaak het gevaar in. Zie ook Ajax-PSV vorig seizoen. ?

Gewoon spelen om te winnen dus en van eigen kracht uitgaan. Angst is altijd een slechte raadgever.
Uiteraard moet je spelen om te winnen, gokken op een gelijkspel is veel te riskant. Het is alleen fijn dat mocht het niet lukken, het geen ramp hoeft te zijn.
 
Ehm, ik ga er gewoon van uit dat PSV wint en doorgaat. Het is Basel he, geen Barca.

Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, voor de mensen die in willen zetten volgt dan nu mijn tip:
PSV wint gewoon vanavond (ben je dubbel blij).
 
Ik heb er ook wel vertrouwen in ik zeg een 2-0 ondanks onze mindere verdediging. Waarbij het weer een leuke pot wordt.

Zoet

Dumfries / Luckassen / Viergever / Boscagli
Rosario / Bergwijn / Guti
Bruma / Malen / Lozano
 
Wat een wedstrijd is het ook, win je speel je sowieso tot de winterstop Europees, verlies je dan moet je play-offs EL spelen waar niemand zin in heeft.

Come on PSV! :PSV:
 
Wat een wedstrijd is het ook, win je speel je sowieso tot de winterstop Europees, verlies je dan moet je play-offs EL spelen waar niemand zin in heeft.

Come on PSV! :PSV:

Als ze winnen en daarna verliezen, zitten ze nog niet in groepsfase EL toch? Pas als ze daarna verliezen?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan