FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb het gevoel dat tegen Basel je er altijd wel eentje meer in kunt prikken. Helaas zullen we ook wel wat tegendoelpunten krijgen aangezien het achterin nog niet ingespeeld eruit ziet. ik zeg 2-3 of 3-3
Lekker voor het hart..... Maar ik verwacht eigenlijk ook zoiets.
 
Ruiter. Klaar met Zoet.

Dumfries - Luckassen(zucht) - Boscagli - Sadilek
Rosario - Guti
Bergwijn
Lozano - Malen - Bruma

Hopelijk gaan we door. Gasten verloren hun competitiewedstrijd in eigen huis. Gaan dus ook met bar weinig vertrouwen richting dinsdag.

Zo snel mogelijk toeslaan in de counter's.
 
Ik ben bang dat MvB dinsdag voor Rosario en Hendrix kiest omdat we een voorsprong moeten verdedigen. Maar juist nu hebben er de passing nodig van Guti om de ruimte te gaan benutten die Basel hopelijk zal moeten geven op een gegeven moment.
Daar ben ik ook bang voor. Daarom vroeg ik me vorige week al af of die winnende treffer wel zo gunstig was. Misschien was het zowel voor de opstelling als voor de instelling beter geweest als we daar hadden moeten winnen...
 
Wij hoeven geen generale te hebben.
We schakelen Basel gewoon uit, niets meer en niets minder...:fb:
Niet al te grote woorden.....ik denk in Europees verband regelmatig terug aan Osiejek en Ludogorets....toen dachten we ook allemaal dat we met 2 vingers in de neus de volgende ronde zouden halen.....hoe makkelijk wij doelpunten weggeven door een matige verdediging en een clown op doel....dan mag je nog zoveel motivatie hebben en strijd leveren, maar dan vecht je gewoon tegen de bierkaai....en is Leyen in last ....:fear:
 
Gatver Pereiro reist mee....had moeten aansluiten bij het Tweede Mark! Als we zo blijven handelen dan zijn we als club slappe hap naar makelaars toe.
 
Ja, wel zorgwekkend dat hij blijkbaar niet fit genoeg is. Toch geen nieuwe Romero?
Hoop het niet, zie het opzich nog wel in hem zitten. Als het wel zo is, zou het op het laatste moment toch niet lukken van de koop een geluk bij een ongeluk zijn en mogen we blij zijn met de huur :). Zou ook meteen aantonen dat het kopen van spelers met dan weer een relatief lage terugkoopclausule toch niet zo'n goed businessmodel is. Veel te weinig grote winsten, en toch redelijke risico's...
 
Ik ben bang dat MvB dinsdag voor Rosario en Hendrix kiest omdat we een voorsprong moeten verdedigen. Maar juist nu hebben er de passing nodig van Guti om de ruimte te gaan benutten die Basel hopelijk zal moeten geven op een gegeven moment.

MvB heeft Hendrix ook zien voetballen zaterdag. Hij wil graag met 11 man blijven staan.
 
Hoezo is een speler die even niet helemaal fit is meteen de nieuwe Romero?
Nou ja, komt bij nieuwe club., doet even mee en haakte vervolgens al 3 wedstrijden op rij af. Geeft niet veel vertrouwen. Maar misschien is er wel een logische verklaring.
 
O.b.v. de eerste wedstrijd: ik had Basel beter verwacht. PSV zou dit niet mogen verliezen. Wat niet wil zeggen dát PSV niet verliest (herinner je Osijek nog :zien:). Benieuwd hoe PSV gaat spelen. Ik verwacht idem als eerste wedstrijd, misschien dit keer met Boscagli op linksback (?).
 
O.b.v. de eerste wedstrijd: ik had Basel beter verwacht. PSV zou dit niet mogen verliezen. Wat niet wil zeggen dát PSV niet verliest (herinner je Osijek nog :zien:). Benieuwd hoe PSV gaat spelen. Ik verwacht idem als eerste wedstrijd, misschien dit keer met Boscagli op linksback (?).
Ik gok op dezelfde 11 namen als de eerste wedstrijd. Hoop wel Boscagli te zien op LB. Sadilek doet zijn best maar kiest te vaak voor risicoloze passen.
 
Bij de bookmakers is Basel licht favoriet.. wat eerste helft en fulltime betreft.
Wat doorgaan betreft, is PSV licht favoriet.
 
Dat lijkt me in tegenspraak met elkaar. Of de bookies verwachten een uitslag van 4-3 of groter...
Nee hoor, PSV staat er qua doorgang gewoon beter voor, maar zou het een wedstrijd op zichzelf staand zijn, schatten ze Basel iets beter in dan PSV. Ook omdat ze nu thuisspelen.
Mocht PSV daar 0-1 voorkomen dan schiet de quote van Basel weer een stuk omhoog.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan