FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat gebeurt er eigenlijk als PSV het vanavond niet redt? Voorronde EL of definitieve uitschakeling?
VERLIES ----> PSV krijgt 280.000 euro en gaat naar de 3e voorronde van de Europa League. Mogelijke tegenstanders: Sturm Graz of FK Haugesund
WINST: ---> PSV gaat naar de 3e voorronde van de Champions League. De tegenstander is dan LASK Linz uit Oostenrijk.
Tot Uw Dienst !...:)
 
Qua match morgen is het haast gelijk, qua wie door gaat staat psv voor uiteraard. Verder houden de bookies het redelijk safe en grijs omdat ze weten dat het een blinde vs manke match is die alle kanten op kan.

Ik zal het morgen aan de Adriatische kust kijken met 1 van me vrienden in me hand
beer-range.jpg

Pan drink je toch niet voor je plezier...het Bavaria van Kroatië.
Zlatni Pan is dan nog wel te doen.
 
Wordt gewoon een mooie 1-3 overwinning vanavond. Wij komen 1-2 voor, Basel moet aanvallen, en dan valt de beslissende 1-3. Bergwijn hattrick hero let op mijn woorden :)
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...itserland-en-wil-ado-transfer-beklinken-.html

PSV reist af naar Zwitserland zonder reserve doelman. Dat vind ik een topclub onwaardig. Al neem je je JPSV keeper mee, maar je gaat niet zo'n voor het seizoen belangrijke wedstrijd gokken op één keeper. Misschien haalt Zoet na 5 minuten een doorgebroken speler neer, en dan? Dan zet je dus een veldspeler op doel... in de wedstrijd waarin je kwalificatie voor de CL moet veilig stellen. Dit kán gewoon echt niet, amateurisme :zien:
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...itserland-en-wil-ado-transfer-beklinken-.html

PSV reist af naar Zwitserland zonder reserve doelman. Dat vind ik een topclub onwaardig. Al neem je je JPSV keeper mee, maar je gaat niet zo'n voor het seizoen belangrijke wedstrijd gokken op één keeper. Misschien haalt Zoet na 5 minuten een doorgebroken speler neer, en dan? Dan zet je dus een veldspeler op doel... in de wedstrijd waarin je kwalificatie voor de CL moet veilig stellen. Dit kán gewoon echt niet, amateurisme :zien:
Die kop is misleidend. Ze bedoelen dat PSV zonder de reserverdoelman Koopmans afreist, niet dat er helemaal geen reservedoelman in de selectie zit. Ruiter is er gewoon bij.
 
Ik heb afgelopen zondag geen bericht geplaatst aangezien hier kritiek niet wordt gewaardeerd maar PSV is diep gezonken. MvB maakt Afellay aanvoerder want hij is zo belangrijk in de groep en dan gaat hij niet eens mee??? Zoet op doel blijft een drama! Voor de rest alleen maar 'halfjes' gekocht. Ramselaar al afgeschreven nooit een kans gehad onder MvB en is zeker niet slechter dan onze schopper Hendrix.
Een snotneus als aanvoerder die echt heel matig speelt spelers op de verkeerde plek, geen spits in de selectie nu Lammers eruit ligt.
Ik wens iedereen die afreist naar Basel een superavond en hoop mijn heel mijn hart dat we gaan stunten met deze incapabele trainer en ons plaatsen voor de volgende ronde. Ik word gek van al die arrogante K.... Ajaxieden hier om me heen die mijn PSV elke keer belachelijk maken maar daar hebben de meeste hier op het forum geen last van. Ik woon tussen al die arrogante gasten.
 
Ik heb afgelopen zondag geen bericht geplaatst aangezien hier kritiek niet wordt gewaardeerd maar PSV is diep gezonken. MvB maakt Afellay aanvoerder want hij is zo belangrijk in de groep en dan gaat hij niet eens mee??? Zoet op doel blijft een drama! Voor de rest alleen maar 'halfjes' gekocht. Ramselaar al afgeschreven nooit een kans gehad onder MvB en is zeker niet slechter dan onze schopper Hendrix.
Een snotneus als aanvoerder die echt heel matig speelt spelers op de verkeerde plek, geen spits in de selectie nu Lammers eruit ligt.
Ik wens iedereen die afreist naar Basel een superavond en hoop mijn heel mijn hart dat we gaan stunten met deze incapabele trainer en ons plaatsen voor de volgende ronde. Ik word gek van al die arrogante K.... Ajaxieden hier om me heen die mijn PSV elke keer belachelijk maken maar daar hebben de meeste hier op het forum geen last van. Ik woon tussen al die arrogante gasten.

Ga je weer geld op Basel zetten? Want dan komt het wel goed...
 
Ik heb afgelopen zondag geen bericht geplaatst aangezien hier kritiek niet wordt gewaardeerd maar PSV is diep gezonken. MvB maakt Afellay aanvoerder want hij is zo belangrijk in de groep en dan gaat hij niet eens mee??? Zoet op doel blijft een drama! Voor de rest alleen maar 'halfjes' gekocht. Ramselaar al afgeschreven nooit een kans gehad onder MvB en is zeker niet slechter dan onze schopper Hendrix.
Een snotneus als aanvoerder die echt heel matig speelt spelers op de verkeerde plek, geen spits in de selectie nu Lammers eruit ligt.
Ik wens iedereen die afreist naar Basel een superavond en hoop mijn heel mijn hart dat we gaan stunten met deze incapabele trainer en ons plaatsen voor de volgende ronde. Ik word gek van al die arrogante K.... Ajaxieden hier om me heen die mijn PSV elke keer belachelijk maken maar daar hebben de meeste hier op het forum geen last van. Ik woon tussen al die arrogante gasten.
Hohoho wij hebben in Brabant en ik in mijn woonplaats te maken met vele sucses supporters van die :SC: . En je wil niet weten hoe arrogant die zijn! Zeker vorig seizoen, ineens hingen er ook vlaggen buiten....en al die mensen zijn nog nooit in die vliegende schotel geweest of zullen niet eens de moeite nemen om naar RKC-:SC: te gaan en dat is toch echt maar 10 km van huis!
 
Ik heb afgelopen zondag geen bericht geplaatst aangezien hier kritiek niet wordt gewaardeerd maar PSV is diep gezonken. MvB maakt Afellay aanvoerder want hij is zo belangrijk in de groep en dan gaat hij niet eens mee??? Zoet op doel blijft een drama! Voor de rest alleen maar 'halfjes' gekocht. Ramselaar al afgeschreven nooit een kans gehad onder MvB en is zeker niet slechter dan onze schopper Hendrix.
Een snotneus als aanvoerder die echt heel matig speelt spelers op de verkeerde plek, geen spits in de selectie nu Lammers eruit ligt.
Ik wens iedereen die afreist naar Basel een superavond en hoop mijn heel mijn hart dat we gaan stunten met deze incapabele trainer en ons plaatsen voor de volgende ronde. Ik word gek van al die arrogante K.... Ajaxieden hier om me heen die mijn PSV elke keer belachelijk maken maar daar hebben de meeste hier op het forum geen last van. Ik woon tussen al die arrogante gasten.
Kritiek is prima, en in alle topics komt een enorme berg kritiek voorbij, de positivos zijn op dit moment echt zwaar in de minderheid. Wat niet gewaardeerd wordt is gescheld op de man en denigrerende teksten over PSV spelers/staf en getrol van ajacieden (meesten zijn prima en komen voor echte discussie). Kritiek is absoluut geen punt, zeker als het nog eens onderbouwd wordt.
 
Kritiek is prima, en in alle topics komt een enorme berg kritiek voorbij, de positivos zijn op dit moment echt zwaar in de minderheid. Wat niet gewaardeerd wordt is gescheld op de man en denigrerende teksten over PSV spelers/staf en getrol van ajacieden (meesten zijn prima en komen voor echte discussie). Kritiek is absoluut geen punt, zeker als het nog eens onderbouwd wordt.

Ik merk aan mezelf dat ik het toch ook erg moeilijk vind om een positief gevoel te hebben over het komende seizoen. Doel en achterhoede vind ik zwak bezet en een nummer 10 kan er ook nog wel bij.
 
Ik merk aan mezelf dat ik het toch ook erg moeilijk vind om een positief gevoel te hebben over het komende seizoen. Doel en achterhoede vind ik zwak bezet en een nummer 10 kan er ook nog wel bij.
Ik vind onze selectie goed genoeg om een serieuze gooi te doen naar de titel, zeker als Unnerstal weer helemaal fit is. Ik maak me meer zorgen over de tactische keuzes van Van Bommel en de spelers die hij opstelt/negeert. Als hij nu eindelijk ook in topwedstrijden van eigen kracht durft uit te gaan, heb ik er zeker vertrouwen in. Onze selectie is zeker niet slechter dan die van vorig jaar en toen hadden we ook al kampioen kunnen/moeten worden.
 
Ik vind onze selectie goed genoeg om een serieuze gooi te doen naar de titel, zeker als Unnerstal weer helemaal fit is. Ik maak me meer zorgen over de tactische keuzes van Van Bommel en de spelers die hij opstelt/negeert. Als hij nu eindelijk ook in topwedstrijden van eigen kracht durft uit te gaan, heb ik er zeker vertrouwen in. Onze selectie is zeker niet slechter dan die van vorig jaar en toen hadden we ook al kampioen kunnen/moeten worden.

De titel wel, maar dat zegt meer over de rest van de competitie dan over deze selectie vind in. Wel kan zo'n zwakke competitie twee kanten op werken.

Aan de ene kant doe je altijd mee als je elke week je ding doet, want dan verlies je amper. Maar doe je dat wel 'n paar keer, dan sta je ook bijna meteen op een achterstand die amper nog in te lopen is. Tweede seizoenshelft afgelopen seizoen was echt niet best.

Of het elftal beter of zwakker is geworden is afwachten, maar ik neig naar wat zwakker. Lato moet nog maar laten zien dat hij hetzelfde niveau haalt als Angelino. Baumgartl is misschien wat beter dan Schwaab. In de spits moet nog blijken of de Jong adequaat vervangen kan worden.

En doel zou moeten zijn om in de CL de groep te overleven. Voor clubs als PSV is de CL echt broodnodig. De miljoenen, maar ook de punten die je scoort om een keer in een betere pot te komen. Eenmaal wat beter geplaatst bij de loting, doe je daar ook nog wel je voordeel mee bij de loting. En dat levert dus weer meer geld op.

Maar ook omgekeerd. Zware loting betekent paar mooie affiches, maar levert weinig punten op en kans om door te gaan is klein. Om nog maar niet te spreken over helemaal niet kwalificeren. Dan zet je jezelf echt weer op achterstand.
 
Ik heb afgelopen zondag geen bericht geplaatst aangezien hier kritiek niet wordt gewaardeerd maar PSV is diep gezonken. MvB maakt Afellay aanvoerder want hij is zo belangrijk in de groep en dan gaat hij niet eens mee??? Zoet op doel blijft een drama! Voor de rest alleen maar 'halfjes' gekocht. Ramselaar al afgeschreven nooit een kans gehad onder MvB en is zeker niet slechter dan onze schopper Hendrix.
Een snotneus als aanvoerder die echt heel matig speelt spelers op de verkeerde plek, geen spits in de selectie nu Lammers eruit ligt.
Ik wens iedereen die afreist naar Basel een superavond en hoop mijn heel mijn hart dat we gaan stunten met deze incapabele trainer en ons plaatsen voor de volgende ronde. Ik word gek van al die arrogante K.... Ajaxieden hier om me heen die mijn PSV elke keer belachelijk maken maar daar hebben de meeste hier op het forum geen last van. Ik woon tussen al die arrogante gasten.

Ik zal je gerust stellen ik werk op Schiphol en daar is de Ajax aanhang in meerderheid aanwezig. 1 kenmerk werd mij al snel duidelijk bij de echte Amsterdammers, als je de helft gelooft wat men zegt is het nog veel te veel. Met de tong zijn ze grootmeester echter als het erop aan komt zijn het zachte eitjes.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan