FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nee hoor, PSV staat er qua doorgang gewoon beter voor, maar zou het een wedstrijd op zichzelf staand zijn, schatten ze Basel iets beter in dan PSV. Ook omdat ze nu thuisspelen.
Mocht PSV daar 0-1 voorkomen dan schiet de quote van Basel weer een stuk omhoog.
Maarre: als Basel de wedstrijd wint, dan is de kans dat ze doorgaan toch behoorlijk groot?
N.b. Ik ben echt totaal geen gokker. :grin:
 
Qua match morgen is het haast gelijk, qua wie door gaat staat psv voor uiteraard. Verder houden de bookies het redelijk safe en grijs omdat ze weten dat het een blinde vs manke match is die alle kanten op kan.

Ik zal het morgen aan de Adriatische kust kijken met 1 van me vrienden in me hand
beer-range.jpg
 
Qua match morgen is het haast gelijk, qua wie door gaat staat psv voor uiteraard. Verder houden de bookies het redelijk safe en grijs omdat ze weten dat het een blinde vs manke match is die alle kanten op kan.

Ik zal het morgen aan de Adriatische kust kijken met 1 van me vrienden in me hand
beer-range.jpg
Dan zou ik die Radler maar even skippen. ;)
 
Dat lijkt me in tegenspraak met elkaar. Of de bookies verwachten een uitslag van 4-3 of groter...
Nee hoor, PSV staat er qua doorgang gewoon beter voor, maar zou het een wedstrijd op zichzelf staand zijn, schatten ze Basel iets beter in dan PSV. Ook omdat ze nu thuisspelen.
Mocht PSV daar 0-1 voorkomen dan schiet de quote van Basel weer een stuk omhoog.
Onzin natuurlijk. Er zit samenhang in. 040 heeft natuurlijk gelijk. Als de kans groot is dat Basel wint, is de kans ook groot dat zij doorgaan.
Qua match morgen is het haast gelijk, qua wie door gaat staat psv voor uiteraard. Verder houden de bookies het redelijk safe en grijs omdat ze weten dat het een blinde vs manke match is die alle kanten op kan.

Ik zal het morgen aan de Adriatische kust kijken met 1 van me vrienden in me hand
beer-range.jpg
Hoort het plaatje bij je uitspraak of probeer je voorzichtig uit de kast te komen? Mag hoor. We zijn hier openminded.
 
Onzin natuurlijk. Er zit samenhang in. 040 heeft natuurlijk gelijk. Als de kans groot is dat Basel wint, is de kans ook groot dat zij doorgaan.

Hoort het plaatje bij je uitspraak of probeer je voorzichtig uit de kast te komen? Mag hoor. We zijn hier openminded.
Deed mij ook even denken aan een songtekst van Henk Wijngaard:
“In de ene hand de knuppel
In de andere hand het stuur”
:grin:
 
Morgen land ik als het goed is om vijf voor acht in Valencia, zal het dus met de Livescore app moeten doen..
Hopelijk een positief resultaat..
 
Heb er geen geweldig gevoel over. 3-2 Is een matige uitgangspositie en zwak is Basel niet te noemen en met het thuisvoordeel erbij wordt dit een zware dobber. De euforie van vorige week kwam voornamelijk door het late doelpunt, maar de achterhoede bij PSV is zeer zwak. De versterkingen zijn dusdanig laat gekomen dat ze nog geen kans hebben gekregen om op elkaar in te spelen dus ook die gaan fouten maken hierdoor. Daarbij Luckassen staat erin en dan moet je al minimaal 2 keer scoren. Lammers geblesseerd.. pff hopen op het beste.
 
Ik gok op dezelfde 11 namen als de eerste wedstrijd. Hoop wel Boscagli te zien op LB. Sadilek doet zijn best maar kiest te vaak voor risicoloze passen.
Lijkt me stug...dan had Van Bommel hem afgelopen zaterdag wel op LB uitgeprobeerd. Daarbij is Sadilek nog het meest in vorm van alle verdedigers.
 
Zoet.
Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadilek .
Rosario, Guti.
Bergwijn.
Bruma, Malen, Lozano.

Moeten de horde die Basel heet gewoon kunnen nemen.

Mensen hebben het hier vaak over Osijek en dat snap ik maar ik denk ook nog vaak aan de avonden tegen Manchester United, CSKA en Wolfsburg.
 
Heb er geen geweldig gevoel over. 3-2 Is een matige uitgangspositie en zwak is Basel niet te noemen en met het thuisvoordeel erbij wordt dit een zware dobber. De euforie van vorige week kwam voornamelijk door het late doelpunt, maar de achterhoede bij PSV is zeer zwak. De versterkingen zijn dusdanig laat gekomen dat ze nog geen kans hebben gekregen om op elkaar in te spelen dus ook die gaan fouten maken hierdoor. Daarbij Luckassen staat erin en dan moet je al minimaal 2 keer scoren. Lammers geblesseerd.. pff hopen op het beste.
Nou, ik noem Basel op zijn minst matig en zou gemakkelijk gewonnen moeten worden. Voorin scherper en het hoeft al niet uit te maken of Basel er 2 in trapt.
 
Lijkt me stug...dan had Van Bommel hem afgelopen zaterdag wel op LB uitgeprobeerd. Daarbij is Sadilek nog het meest in vorm van alle verdedigers.
Verdedigend is hij prima, maar aan de bal is het gewoon niet veel. Ik wil een back zien die verdedigend ruim voldoende is en voorin een meerwaarde is. Dat laatste is nog te weinig het geval bij Sadilek. Alles is risicoloos. Al is dit inderdaad geen wedstrijd om dingen uit te proberen. Dus gewoon de zelfde basis elf hanteren als vorige week.
 
Verdedigend is hij prima, maar aan de bal is het gewoon niet veel. Ik wil een back zien die verdedigend ruim voldoende is en voorin een meerwaarde is. Dat laatste is nog te weinig het geval bij Sadilek. Alles is risicoloos. Al is dit inderdaad geen wedstrijd om dingen uit te proberen. Dus gewoon de zelfde basis elf hanteren als vorige week.


Tja ik snap je punt maar je vraagt eigenlijk om Dumfries, Angelino (in de vorm van kwaliteit) op de backs, maar dat betekend dat de trainer ergens anders verdedigende zekerheid gaat zoeken.
Dan krijg je het bekritiseerde blok Hendrix, Rosario er waarschijnlijk voor terug.

Zal er niet van staan te kijken dat Sadilek zijn taak gewoon uitvoerd want op het middenveld voetbalt hij juist wel makkelijk mee naar voren maar met Rosario, Guit voor je kan het zomaar zijn dat Sadilek de opdracht mee krijgt om behoudender te spelen als back. Om zo Guti meer vooruit te kunnen laten spelen.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wat gebeurt er eigenlijk als PSV het vanavond niet redt? Voorronde EL of definitieve uitschakeling?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan