FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een wedstrijd is het ook, win je speel je sowieso tot de winterstop Europees, verlies je dan moet je play-offs EL spelen waar niemand zin in heeft.

Come on PSV! :PSV:
Volgens mij ga je zelfs naar de derde voorronde EL en niet eens naar de PO.

Maar jullie gaan toch wel door, komt goed!
 
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadílek; Rosario, Bergwijn, Gutiérrez; Lozano, Malen, Bruma.

gelukkig staat Guti erin!
 
Te verwachten opstelling. Voor Lato is het nog te vroeg deze wedstrijd denk ik, dus helaas zal ik wel weer tegen Sadilek moeten aankijken. Baumgartner zal ook nog wel even geduld moeten hebben tot ie wedstrijdfit is. In zo'n wedstrijd maar niet gokken.

Ik verwacht een 1 - 2 overwinning. Basel is echt niet zo goed.
 
Opstelling PSV: Zoet; Dumfries, Luckassen, Viergever, Sadílek; Rosario, Bergwijn, Gutiérrez; Lozano, Malen, Bruma.

gelukkig staat Guti erin!

Dat is ook het enige staan maar 2 echte middenvelders in. Ik vind dat echt belachelijk! Bergwijn op 10 is geen succes.
 
Nee, als PSV vandaag wint, zijn ze zeker van groepsfase Europa League.
Niet waar. Staat ergens op Ad. O sorry, dat is bij verlies. Bij verlies nog 2 voorrondes EL.
Te verwachten opstelling. Voor Lato is het nog te vroeg deze wedstrijd denk ik, dus helaas zal ik wel weer tegen Sadilek moeten aankijken. Baumgartner zal ook nog wel even geduld moeten hebben tot ie wedstrijdfit is. In zo'n wedstrijd maar niet gokken.

Ik verwacht een 1 - 2 overwinning. Basel is echt niet zo goed.
Baumgartl is niet speelgerechtigd. Lato zit niet fit te zijn in Eindhoven. Alleen Boscagli zou ook nog een optie zijn ipv Viergever of Sadilek.
 
EAvUyxvWsAIdyed


Dezelfde opstelling als vorige week.
 
Nou, volgens van Bommel staan er nu 11 mannen voor PSV op het veld. Logische opstelling, voor vandaag in ieder geval. We zullen zien.
 
De voorbeschouwing bij Veronica is nu tien minuten bezig en het is al tien minuten PSV belachelijk maken. Inclusief dat 'achter de schermen'-filmpje voor het social media-item rond de komst van Baumgartl. "Ha ha, bij Frenkie de Jong in Barcelona stonden er 25.000". :braak::braak::braak:

/edit - Inmiddels is Van Bommel aan de beurt.
 
De voorbeschouwing bij Veronica is nu tien minuten bezig en het is al tien minuten PSV belachelijk maken. Inclusief dat 'achter de schermen'-filmpje voor het social media-item rond de komst van Baumgartl. "Ha ha, bij Frenkie de Jong in Barcelona stonden er 25.000". :braak::braak::braak:

/edit - Inmiddels is Van Bommel aan de beurt.

Inderdaad belachelijk en bekend men flink kleur bij Fox alhoewel het mij al duidelijk was. Achterlijk bijna iedere PSV ers belachelijk maken incl onze trainer. Boycot opzetten??

Even en e-mail gestuurd naar Fox misschien moet dit nu meer gebeuren
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad belachelijk en bekend men flink kleur bij Fox alhoewel het mij al duidelijk was. Achterlijk bijna iedere PSV ers belachelijk maken incl onze trainer. Boycot opzetten??
Dat lijkt me ook weer overdreven. ;) Het is trouwens Veronica. Fox vind ik doorgaans prima te pruimen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan