FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Isimat is nu net het probleem waarom cocu gestopt is met opkomende backs. Hij durft niet naar voren te spelen waardoor er gigantische gaten vallen. Nu stond hij ook weer lucht te dekken waardoor barca gemakkelijk door de ruimtes kon voetballen. Hij is echt debet hieraan.
 
Scroll door de laatste blz met posts en zie een reply op.......jaaaaaa, jajaaaaaaa.....pnt van Der Muzikant!

Eerst dit tupen (met spelfauten vanwege de haast) en dan vlug vlug naar de juiste post.
Vlug.
 
Sjonge jongen. Scroll me inmiddels suf.
Al die posts doorworstelen over de wissel Viergever en de anderen.
 
Hendrix is alleen goed als verdedigende middenvelder óp de helft van de tegenstander, niet/nooit op eigen helft.
 
Laatst bewerkt:
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.

Hehe, gevonden.

Ik heb de wedstrijd niet gezien.
Maar als een ploeg gaat zeiken en schwalbes gaat maken zit het wel goed.

Voor de rest ben ik het sowieso niet eens met deze punten van onze Feyenoorder Der Muzikant, omdat hij-die-al-blij-is-met-een-dooie-mus normaal gesproken naar een andere wedstrijd heeft zitten kijken dan ik.
 
Laatst bewerkt:
Dat je als PSV verliest van deze clubs is begrijpelijk, maar kanonnenvoer zoals vandaag onnodig verliezen met 4-0 dat vind ik niet kunnen voor een topclub en landskampioen als PSV.....ik had vrede gehad met een 2-0 verlies, maar 4-0 is onbegrijpelijk, zelfs tegen het rijtje van superclubs die jij reeds opsomde....

Score bord analyse doe jij nu aan. bovenstaande clubs spelen na 2-0 op halve kracht en het zal ze werkelijk een zorg zijn hoe hoog de score oploopt.
 
Pereiro speelde goede eerste helft, maar in tweede helft onzichtbaar.

Ik denk (vraag me af of) dat Van Bommel Guti ingebracht zou hebben voor Pereiro als Barcelona met 11 man was blijven staan. Dat had ik een logische wissel gevonden. Nu begreep ik de wissel wel, maar was ik het er niet mee eens :giggle:.

Ben ik niet met je eens hoor. Ook in de 2e helft was hij overal met goede passes zo nu en dan. Zeker 1 van de weinigen die dit niveau aankan wat mij betreft.
 
Die vrije trap (1-0) kun je in de Eredivisie ook tegen krijgen.

Zijn d'r maar weinig die de 1e vrije trap die ze mogen nemen in een wedstrijd zo weten in te krullen.

Kom net thuis, 4-0 komt wel ff binnen nadat ik de 1e helft had gezien. Helaas, focus op zondag en ons revancheren.
 
Zijn d'r maar weinig die de 1e vrije trap die ze mogen nemen in een wedstrijd zo weten in te krullen.

Kom net thuis, 4-0 komt wel ff binnen nadat ik de 1e helft had gezien. Helaas, focus op zondag en ons revancheren.

We komen er zondag waarschijnlijk een tegen. :cautious: Lasse Schöne.
 
Jammer dat het 4-0 heeft moeten worden. Hendrix was een van de minderen maar geen onvoldoende. Persoonlijk vond ik Bergwijn de beste man van het veld en het leuke vind ik ook in zulke wedstrijden verwacht je vaak dat zulke jongens of teveel ontzag hebben of teveel gefoceert willen schitteren. Mijn complimenten aan Bergwijn. Ik weet nog niet zo goed wat ik van De Jong moet vinden..
 
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.

Vloeken in de Kerk van Der Muzikant, ik ga het gewoon doen.
Pereiro kon dan wel voetballend mee, na het eerste uur heb ik hem niet meer gezien. Een mager zesje, max.
 
Jammer dat het 4-0 heeft moeten worden. Hendrix was een van de minderen maar geen onvoldoende. Persoonlijk vond ik Bergwijn de beste man van het veld en het leuke vind ik ook in zulke wedstrijden verwacht je vaak dat zulke jongens of teveel ontzag hebben of teveel gefoceert willen schitteren. Mijn complimenten aan Bergwijn. Ik weet nog niet zo goed wat ik van De Jong moet vinden..
Juist, en wie haalt Bommel eraf? Dom-dommer-domst. Nooit verwacht van hem. Dat baart me nu echt zorgen.
 
Isimat is nu net het probleem waarom cocu gestopt is met opkomende backs. Hij durft niet naar voren te spelen waardoor er gigantische gaten vallen. Nu stond hij ook weer lucht te dekken waardoor barca gemakkelijk door de ruimtes kon voetballen. Hij is echt debet hieraan.

Is het probleem niet dat hij te graag wil voetballen? Durf heeft hij wel. Intelligentie helaas wat minder.
 
Las dat Lozano wel n flinke beuk heeft gehad? Is de rest van de selectie (op het oog) ongehavend uit de strijd gekomen?
 
In het zuiden zijn er nogal veel katholieken. In het verleden kon je dat gewoon kopen.
Nee hoor dat beweerde Luther die een ketterse denkwijze had. Behoorlijk off-topic overigens.
Van Bommel is gezakt voor het examen. Dit had ik nooit verwacht van hem.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan