FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.
Helemaal eens met deze Analyse met de kanttekening dat de trainer ook een 5 en dus onvoldoende moet krijgen.
 
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn. :ROFL:
 
Ik vond Angelino een van de betere.
Uur lang zeker. Verdedigde ook kort op de man, maar na dat uur begon hij op wel heel grote afstand te verdedigen.

Onze beide backs speelde goed overigens. Wat kleine foutjes gemaakt, maar niet meer dan gerenommeerde backs bij grote clubs.
 
Ik denk dat Hendrix de klos wordt met de komst van Guti....ik denk dat Mark zal kiezen voor Rosario, Pereiro en Guti op het middenveld...
 
Helemaal eens met deze Analyse met de kanttekening dat de trainer ook een 5 en dus onvoldoende moet krijgen.
Ik snap waarom je het zegt en geef je er gelijk in, maar hij verdient ook de complimenten met de speelwijze waarmee we begonnen. Verkeerde wissels inderdaad, die wegen zwaar mee. Maar PSV voetbalde echt met ballen en de taken waren erg goed verdeeld.
 
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.

Geen woord aan toe te voegen.

Van dit soort potjes, wordt je hard van. Op naar zondag met 35k man achter en Ajax op 5 punten zetten.
 
Ik denk dat Hendrix de klos wordt met de komst van Guti....ik denk dat Mark zal kiezen voor Rosario, Pereiro en Guti op het middenveld...
Na vanavond kan je alleen maar zeggen: terecht. Zakte lelijk door het ijs, waar z'n (vaak jongere) teamgenoten wel op de been bleven.
 
Pereiro speelt een prima pot en de Boer zegt gewoon dat ie uit de toon viel? Heeft hij dezelfde pot gezien???
Pereiro speelde goede eerste helft, maar in tweede helft onzichtbaar.

Ik denk (vraag me af of) dat Van Bommel Guti ingebracht zou hebben voor Pereiro als Barcelona met 11 man was blijven staan. Dat had ik een logische wissel gevonden. Nu begreep ik de wissel wel, maar was ik het er niet mee eens :giggle:.
 
Zoveel analyses na een CL avond en het is pas 21.30 uur.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik snap waarom je het zegt en geef je er gelijk in, maar hij verdient ook de complimenten met de speelwijze waarmee we begonnen. Verkeerde wissels inderdaad, die wegen zwaar mee. Maar PSV voetbalde echt met ballen en de taken waren erg goed verdeeld.
Ja eens. Met zijn visie is ook niets mis en ik juich dat toe. Laten we er op houden dat ook hij veel te leren heeft. Want ook bij hem was er dus paniek getuige die wissels.
 
Na vanavond kan je alleen maar zeggen: terecht. Zakte lelijk door het ijs, waar z'n (vaak jongere) teamgenoten wel op de been bleven.
Had nooit gedacht dat ik voor Rosario zal kiezen, maar laten we het hopen.
 
Na vanavond kan je alleen maar zeggen: terecht. Zakte lelijk door het ijs, waar z'n (vaak jongere) teamgenoten wel op de been bleven.
Wordt tijd dat Hendrix zijn vleugels uitslaat naar het buitenland....misschien in de winterstop of anders aan het eind van dit seizoen....kind van de club PSV, maar iets te licht voor de ambities die het huidige PSV voor ogen heeft...
 
Zoals bekend zijn we opvulling en kanonnen voer voor clubs als, City,PSG,Barca,Real,Liverpool,Bayern München de halve finalisten staan al vast.
 
Zoals bekend zijn we opvulling en kanonnen voer voor clubs als, City,PSG,Barca,Real,Liverpool,Bayern München de halve finalisten staan al vast.
Dat je als PSV verliest van deze clubs is begrijpelijk, maar kanonnenvoer zoals vandaag onnodig verliezen met 4-0 dat vind ik niet kunnen voor een topclub en landskampioen als PSV.....ik had vrede gehad met een 2-0 verlies, maar 4-0 is onbegrijpelijk, zelfs tegen het rijtje van superclubs die jij reeds opsomde....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan