FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Niet alleen aanvallend deed hij te veel domme dingen maar ook verdedigend waaronder die domme actie bij de 2-0
met name die 2e helft vond ik hem aanvallend heel onbesuist doen.
Ik zag Lozano niet bij het doelpunt. Na voorbereidend werk (mee verdedigen)?
 
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.
 
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.
Waren ook een hoop scheidsrechters die hem de eerste niet gegeven had.
 
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.
Deze wissel was ook zeer terecht. Wel is het nu de beurt aan Sainsburry om in te vallen. Het terechte krediet voor Isimat is wel op nu.
 
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.

Het is overigens ook vreselijk om als verdediger koud in te vallen tegen een team dat steeds meer aandrukt. Er staat al 70 minuten lang een collectief te verdedigen en weet inmiddels hoe bepaalde spelers acties maken, dan is een foutje snel gemaakt. Daar had ik in gedurende mijn voetbalcarriere ook altijd een hekel aan, liever in de rust dan in de 70ste minuut.
 
In de 16 zat het tot de 70e minuut dicht voor Messi en co. We hadden zelf wat kansen. Ik vond het geen slechte wedstrijd. De uitslag was wat geflatteerd en individuele klasse van Barca deed ons uiteindelijk de das om
Ik sluit mij hier bij aan!
Heeft niets te maken met zijn visie maar om zijn domme wissels. Hij heeft de ploeg op zijn kop gezet met deze wissels, hoe goed ook zijn visie is. Heeft niets met bashen te maken
Welke wissels had jij dan gedaan?
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.
Eens. Ik vond het ook slim. Helaas was Isi niet altijd slim. Misschien was inderdaad Sainsbury een betere keuze.
 
Die wissel van Viergever is op zich logisch. Sommige scheidsrechters hadden hem al een tweede gele kaart gegeven door dat genaai van Suarez. Veel coaches nemen het risico niet om hem dan te laten staan. Als Isimat niet zo dramatisch was ingevallen had niemand het als een zwakke keuze van Van Bommel gezien.
Niet alleen deze wissel was een domme zet. Ook twee van zijn beste spelers er uit halen, was gewoon dom. Nee, ik ben fan van Mark en zijn visie maar hij heeft wat de wissels betreft gefaald vandaag.
 
Ik sluit mij hier bij aan!

Welke wissels had jij dan gedaan?

Eens. Ik vond het ook slim. Helaas was Isi niet altijd slim. Misschien was inderdaad Sainsbury een betere keuze.
Had ik al uitgelegd:
Geen wissel Viergever
Guti voor Hendrix en niet voor Rosario
En Bergwijn laten staan, zowat de beste PSV’er wisselen...
 
Had ik al uitgelegd:
Geen wissel Viergever
Guti voor Hendrix en niet voor Rosario
En Bergwijn laten staan, zowat de beste PSV’er wisselen...
Eens op Viergever na. Iedere trainer zal hem hebben gewisseld. Hij hinkte echt naar die 2e gele kaart. Dat het slecht uitpakt ok, maar ik had het ook gedaan, en Louis ook, en Josė, en Pep, en.....?
 
Eens op Viergever na. Iedere trainer zal.hem.hebben gewisseld. Hij hinkte echt naar die 2e gele kaart. Dat het slecht uitpakt ok, maar ik had het ook gedaan, en Louis ook, en Josė, en Pep, en.....?
Dan had ik mijn dode opa ingebracht i.p.v. Isimat
 
Had ik al uitgelegd:
Geen wissel Viergever
Guti voor Hendrix en niet voor Rosario
En Bergwijn laten staan, zowat de beste PSV’er wisselen...
Ik ben het eens met IPF en mocht Viergever dan toch gewisseld moeten worden, waarom dan geen Sainsbury...? Is die dan nog minder dan Isimat...???
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is overigens ook vreselijk om als verdediger koud in te vallen tegen een team dat steeds meer aandrukt. Er staat al 70 minuten lang een collectief te verdedigen en weet inmiddels hoe bepaalde spelers acties maken, dan is een foutje snel gemaakt. Daar had ik in gedurende mijn voetbalcarriere ook altijd een hekel aan, liever in de rust dan in de 70ste minuut.
Tja, ik weet niet hoe hoog je gespeeld hebt, maar van een prof met de ervaring van Isimat mag je toch wel meer verwachten? Het is ook niet zo dat je mag invallen tegen bal op het dak...
 
Ik ben het eens met IPF en mocht Viergever dan toch gewisseld moeten worden, waarom dan geen Sainsbury...? Is die dan nog minder dan Isimat...???
Ik ben het ook eens, ooh nee toch niet.
 
Tja, ik weet niet hoe hoog je gespeeld hebt, maar van een prof met de ervaring van Isimat mag je toch wel meer verwachten? Het is ook niet zo dat je mag invallen tegen bal op het dak...

Tuurlijk, dat niveau was niet hoog. Even het niveau van Isimat daargelaten. Maar ik denk dat 9 van de 10 verdedigers hetzelfde zal zeggen. Je ziet heel vaak dat de verdedigers die laat invallen door de mand vallen, als er überhaupt een CV wordt gewisseld.
 
Whoehahahahahahahahaha :S::ROFL::lmao: Derksen vond Hendrix de zwakste. Gelukkig gaat er een paar miljard extra naar de (ouderen)zorg.
Hij had wel gelijk. Hendrix begon nog aardig, maar was samen met Isimat de zwakste man op het veld.

Zoet: 6. Geen fout bij de goals, maar een topkeeper had er één a twee gepakt.

Dumfries: 7. Hield zich goed staande.
Schwaab: 6. Goed, maar niet altijd even goed. Geen schande.
Viergever: 6. Zie Schwaab.
Angeliño: 9. Verrassend goed. Had vandaag zo het andere shirt aan kunnen hebben.

Hendrix: 4. Begon goed, maar was het na een uur volledig kwijt. Bij de 2-0 en 3-0 hoofdschuldige en dan die domme schoten... Kon in balbezit overigens de hele wedstrijd al niet mee.
Rosario: 7. Complimenten. Hij had niet gewisseld moeten worden, maar die andere controleur.
Pereiro: 7. Niet alle passes kwam aan, maar ook hij speelde erg sterk. Kon samen met Bergwijn en Angeliño als enige mee op Barca niveau met de bal.

Lozano: 6. Zo gevaarlijk in de omschakeling. Had wel killer voor het doel moeten zijn en moeten afspelen.
De Jong: 8. Werkte en sleurde, overal op het veld. Ik vond 'm erg goed.
Bergwijn: 8. Ik zie eerder hem dan Lozano bij Barca eindigen. Speelde echt een goede pot.

Isimat viel dramatisch in. Gutierrez wel goed.

Ik schaam me om de Feyenoorder te zijn, maar we mogen best trots zijn. Vandaag hebben we 75 minuten lang goed gespeeld tegen de beste ploeg van de wereld, veertien schoten in het Camp Nou, Barca pakte zelfs rood en een gelijkspel had er echt ingezeten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan