FC Barcelona - PSV | Dinsdag 18 september | Eindstand 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aflaten kun je niet kopen, die moet je verdienen door goede werken...;)
Hangt ervan af bij welke kerk en welke priester je aanklopt....in de afgelopen 1000 jaar is de RK-kerkinstituut door de verkoop van aflaten wel enorm rijk en machtig geworden....en die rijkdom en macht verdienen ze geenszins
 
Hangt ervan af bij welke kerk en welke priester je aanklopt....in de afgelopen 1000 jaar is de RK-kerkinstituut door de verkoop van aflaten wel enorm rijk en machtig geworden....en die rijkdom en macht verdienen ze geenszins
Aflaten zijn niet fysiek tastbaar maar wel veel sacraler dan menigeen denkt.
Onnodige nederlaag grotendeels komt dit op het conto van van Bommel. Pijnlijk. Toch denk ik dat ajakkes eraan gaat zondag. Hopelijk dan wel met Guti in de basis.
 
Idd....hopelijk heeft Mark geleerd van deze wedstrijd en haalt hij Hendrix eraf en voegt hij Guti toe aan de basis elf.
 

Een stel nazi's (ja letterlijk en figuurlijk, die gasten zijn niet vies van een Hitlergroet) heeft normale PSV-supporters aangevallen in Barcelona. Nu zullen we de huilende Spaanse media en Rajoy wel niet horen zeker :rolleyes:
 
Idd....hopelijk heeft Mark geleerd van deze wedstrijd en haalt hij Hendrix eraf en voegt hij Guti toe aan de basis elf.
Hij heeft in Camp Nou ineens het geweldige tandem Lozano-Guti vermoord ten faveure van een zéér onervaren Rosario. En Bergwijn erafhalen terwijl je hoopt dat er een spits bijkomt. Notabene de beste van PSV tot dat moment. Luuk mocht blijven staan. Ik had Malen voor Luuk gebracht en Bergwijn laten staan en was vanaf het begin begonnen met Gutierrez. En natuurlijk Isimat i.p.v. Viergever omdat de Fransman wél een spits kan uitschakelen. Mogelijk had je dan gelijkgespeeld danwel gewonnen.
 
...
Onnodige nederlaag grotendeels komt dit op het conto van van Bommel. Pijnlijk. ....

Dus jij denkt echt dat als Van Bommel een mannetje anders had opgesteld, tactisch net even wat anders had geinstrueerd en dan 1 of 2 wissels net even anders had gedaan dat we dan niet verloren hadden?

Echt? Serieus?

PSV werd zo zwaar overklast dat het zelfs mijn vrouw opviel ("Uhm, ik wil niet lullig doen, maar die anderen zijn veel sterker, sneller en zelfverzekerder....ze voetballen gewoon veel beter"). Da´s ook niet zo gek. Barca speelde op 70% en het bleef lang genoeg 0-0 en 1-0 dat PSV mocht hopen op een stuntje, maar elke keer dat de Catalanen gas gaven werden we helemaal stuk gespeeld. Hadden we dat huzarenstukje bewerkstelligd, hartsikke leuk, want zo slecht speelde PSV niet. Maar tjemigdepemig...Niemand wint in Barcelona, ook PSV niet.

Dit kun je echt Van Bommel niet aanrekenen. Ik had ook Bergwijn er niet af gehaald, maar wellicht heeft Mark er een goede reden voor. Dat je Viergever eraf haalt zal iedereen snappen. Misschien had hij Sainsbury moeten brengen....misschien wel, maar het is zo lang geleden dat ik Sainsbury heb gesproken of zien spelen dat ik me op dit gebied even op de vlakte houd. De instelling, tactiek en werklust waarmee PSV voor de dag kwam, die kun je Van Bommel aanrekenen, en die was best in orde.
 
PSV kon de eerste helft ondanks dat het tegen Barca was, behoorlijk goed meekomen. Het is onzin om te stellen dat je niets over de wissels moet zeggen omdat je hoe dan ook had verloren en omdat Barca oppermachtig was. Wel nu; Barca werd wel degelijk her en der beproefd door Bergwijn en Lozano en tot aan de wissels ging het best wel redelijk. Het valt gewoon niet goed te praten dat iig 2 van je beste spelers er uit worden gehaald waardoor je de diepgang helemaal kwijt bent. En valt ook niet goed te praten dat Gutti pas zo laat er in mocht komen.
En iemand die al weken er naast zit en totaal geen ritme en zelfvertrouwen heeft is voor centraal achterin niet beter dan een speler met geel op zak en daardoor met de rem er op spelend. Isimat zorgde voor totale onrust achterin, iets wat voor zijn komt op het veld niet echt opviel bij PSV. Barca is 3 klasse beter maar je hoeft ze in 30 minuten tijd ook niet 6 klasse beter te maken....
 
Gracenote Live
FC Barcelona vs PSV was the match with the biggest winning margin today (4-0), but it was the only match in which both teams had at least 12 shot attempts (21-14)

3-2 was een juistere uitslag geweest. ;)
 
Hij heeft in Camp Nou ineens het geweldige tandem Lozano-Guti vermoord ten faveure van een zéér onervaren Rosario. En Bergwijn erafhalen terwijl je hoopt dat er een spits bijkomt. Notabene de beste van PSV tot dat moment. Luuk mocht blijven staan. Ik had Malen voor Luuk gebracht en Bergwijn laten staan en was vanaf het begin begonnen met Gutierrez. En natuurlijk Isimat i.p.v. Viergever omdat de Fransman wél een spits kan uitschakelen. Mogelijk had je dan gelijkgespeeld danwel gewonnen.

Eh....Isimat speelde niet echt sterker dan Viergever. Rosario heeft tot nu toe ster gespeeld, ook in Barcelona.

Verliezen in en tegen Barcelona is geen schande. PSV heeft zich, oo een dramatische 10 minuten na, waarom de 2-0 en de 3-0 viel, goed verweerd.
 
PSV kon de eerste helft ondanks dat het tegen Barca was, behoorlijk goed meekomen. Het is onzin om te stellen dat je niets over de wissels moet zeggen omdat je hoe dan ook had verloren en omdat Barca oppermachtig was. Wel nu; Barca werd wel degelijk her en der beproefd door Bergwijn en Lozano en tot aan de wissels ging het best wel redelijk. Het valt gewoon niet goed te praten dat iig 2 van je beste spelers er uit worden gehaald waardoor je de diepgang helemaal kwijt bent. En valt ook niet goed te praten dat Gutti pas zo laat er in mocht komen.
En iemand die al weken er naast zit en totaal geen ritme en zelfvertrouwen heeft is voor centraal achterin niet beter dan een speler met geel op zak en daardoor met de rem er op spelend. Isimat zorgde voor totale onrust achterin, iets wat voor zijn komt op het veld niet echt opviel bij PSV. Barca is 3 klasse beter maar je hoeft ze in 30 minuten tijd ook niet 6 klasse beter te maken....

Hartstikke lief, IPF, maar ik zei niet dat je niets over de wissels kon zeggen. Sterker nog, ik zei dat je best wat over de wissels kon zeggen. Ik stelde dat je deze nederlaag niet aan Mark van Bommel kon toeschrijven. Geen enkele wissel, tactische troef, toverstaf of natuurramp had een nederlaag vandaag kunnen voorkomen. Dat klasseverschil was gewoon te groot en Barcelona had geen off-day.

Wissels goed/slecht: Oordeel ik liever niet te veel over (te weinig info);
Nederlaag debet Van Bommel: Idiote stelling.
 
Hij heeft in Camp Nou ineens het geweldige tandem Lozano-Guti vermoord ten faveure van een zéér onervaren Rosario. En Bergwijn erafhalen terwijl je hoopt dat er een spits bijkomt. Notabene de beste van PSV tot dat moment. Luuk mocht blijven staan. Ik had Malen voor Luuk gebracht en Bergwijn laten staan en was vanaf het begin begonnen met Gutierrez. En natuurlijk Isimat i.p.v. Viergever omdat de Fransman wél een spits kan uitschakelen. Mogelijk had je dan gelijkgespeeld danwel gewonnen.
Onzin. Rosario was een van de betere spelers en gaat Hendrix straks uit de basis spelen, let maar op.
En Isimat is weliswaar een vermakelijke clown maar voetballen kan hij niet en al helemaal niet als hij al weken lang niet meer heeft gespeeld. Zijn komst was in en al onrust en onkunde op het veld. Nooit meer opstellen! En als die Sainsbury nog slechter is dan Isimat, dan weet ik niet waarom hij gehaald is...
 
Hij heeft in Camp Nou ineens het geweldige tandem Lozano-Guti vermoord ten faveure van een zéér onervaren Rosario. En Bergwijn erafhalen terwijl je hoopt dat er een spits bijkomt. Notabene de beste van PSV tot dat moment. Luuk mocht blijven staan. Ik had Malen voor Luuk gebracht en Bergwijn laten staan en was vanaf het begin begonnen met Gutierrez. En natuurlijk Isimat i.p.v. Viergever omdat de Fransman wél een spits kan uitschakelen. Mogelijk had je dan gelijkgespeeld danwel gewonnen.
Dit is een grapje toch?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan