Davy Pröpper (M)

Vogel, Simons en Strootman vielen nooit op maar waren heel belangrijk voor de teams waar ze in speelden

Maar met drie Vogels of drie Simonsen op een middenveld had je ook niet meegespeeld om het linkerrijtje.
 

Als ik zo de 2 artikelen lees, weet ik niet we je bedoelt met: halen.
Ben wel blij dat Brands dit forum leest en vooral bepaalde schrijvers goed volgt. ;)
Body en goals: dat moeten we hebben!
 
Als ik zo de 2 artikelen lees, weet ik niet we je bedoelt met: halen.
Ben wel blij dat Brands dit forum leest en vooral bepaalde schrijvers goed volgt. ;)
Body en goals: dat moeten we hebben!

Nou, Pröpper als vervanger van Ritzmaier of Hiljemark zie ik wel zitten. Dat de vervanger van Wijnaldum van totaal andere orde moet zijn lijkt me duidelijk.
 
Ben wel blij dat Brands dit forum leest en vooral bepaalde schrijvers goed volgt. ;)

Brands stuurt mij ook altijd berichtjes om advies hier, laatste x ging het om of die Cocu moest ontslaan, maar ik adviseerde dat het maar niet te doen, zal nooit wat worden met Cocu maar met zulke goede spelers word ook hij wel kampioen.. en zie nu 10 maanden later :shifty:
 
Brands stuurt mij ook altijd berichtjes om advies hier, laatste x ging het om of die Cocu moest ontslaan, maar ik adviseerde dat het maar niet te doen, zal nooit wat worden met Cocu maar met zulke goede spelers word ook hij wel kampioen.. en zie nu 10 maanden later :shifty:

Weet jij wie hij nog meer volgt hier? Dan kunnen we een denktankje formeren.
 
Nou, Pröpper als vervanger van Ritzmaier of Hiljemark zie ik wel zitten. Dat de vervanger van Wijnaldum van totaal andere orde moet zijn lijkt me duidelijk.

Maar hij is CAM, Ritzmaier en Hiljemark zijn CM. Ritzmaier hoeft niet vervangen te worden, op links hebben we al Guardado, Hendrix en Schaars. Lijkt mij prima bezet.
Dus dan als vervanger van Hiljemark neem ik aan en concurrentie voor Maher, omdat Vloet nog niet echt doorstoot.
 
Maar hij is CAM, Ritzmaier en Hiljemark zijn CM. Ritzmaier hoeft niet vervangen te worden, op links hebben we al Guardado, Hendrix en Schaars. Lijkt mij prima bezet.
Dus dan als vervanger van Hiljemark neem ik aan en concurrentie voor Maher, omdat Vloet nog niet echt doorstoot.

Brands wil vervanger bij vertrek Ritzmaier of Hiljemark. Kwestie van wie het eerst vertrekt. De noodzaak om positioneel 1 op 1 te vervangen zie ik niet zo. Hendrix is een volwaardig CM, evenals Schaars die ook als linkshalf kan spelen. Daarnaast heeft Guardado zijn meeste wedstrijden als CM gespeeld. Om dan nog een vierde te halen...? Als CAM, of halfspeler heb je nu Maher (blijft) en Wijnaldum (vertrekt). Vloet is kwalitatief nog geen volwaardige back-up, evenals Paal die deze zomer aan de A-selectie zal worden toegevoegd. Als linkshalf blijft dan staan: Maher en Guardado/Schaars. Op rechts zullen 2 nieuwe namen het gat moeten opvullen. Als vervanger van Gini een fysiek sterke speler met loopvermogen en scorend vermogen. Daarachter een type Pröpper.

Met het geld van de transfer van Gini kan PSV het gehele middenveld dus naar een hoger plan brengen. Zelfde gaat op voor de aanval. Ik kijk al uit naar wat komen gaat en heb er veel vertrouwen in.
 
Brands wil vervanger bij vertrek Ritzmaier of Hiljemark. Kwestie van wie het eerst vertrekt. De noodzaak om positioneel 1 op 1 te vervangen zie ik niet zo. Hendrix is een volwaardig CM, evenals Schaars die ook als linkshalf kan spelen. Daarnaast heeft Guardado zijn meeste wedstrijden als CM gespeeld. Om dan nog een vierde te halen...? Als CAM, of halfspeler heb je nu Maher (blijft) en Wijnaldum (vertrekt). Vloet is kwalitatief nog geen volwaardige back-up, evenals Paal die deze zomer aan de A-selectie zal worden toegevoegd. Als linkshalf blijft dan staan: Maher en Guardado/Schaars. Op rechts zullen 2 nieuwe namen het gat moeten opvullen. Als vervanger van Gini een fysiek sterke speler met loopvermogen en scorend vermogen. Daarachter een type Pröpper.

Met het geld van de transfer van Gini kan PSV het gehele middenveld dus naar een hoger plan brengen. Zelfde gaat op voor de aanval. Ik kijk al uit naar wat komen gaat en heb er veel vertrouwen in.

eens, laat ik het algemener stellen dan: rechtspoot lijkt me harder nodig dan linkspoot. Ik heb er ook vertrouwen in en hoop op een aangename verrassing (zoals Stambouli of van een dergelijk kaliber).
 
Ik weet niet waarom, maar ik krijg toch een Maher-gevoel bij deze jongen.......

Ja ik moet het ook nog zien gebeuren. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig Vitesse heb gekeken afgelopen seizoen, dus een echte goeie blik heb ik er niet op.

Beter dan Hiljemark is hij natuurlijk sowieso, dus hopelijk kunnen Guardado en evt. Ibi hem meetrekken.
 
Kan iemand mij uitleggen waarom PSV Propper wil? En, als we hem halen, we niet beter onze mond kunnen houden over de jeugd een kans geven? Hebben we niet Hendrix, Vloet en Paal die op het middenveld spelen?
 
Ja ik moet het ook nog zien gebeuren. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik weinig Vitesse heb gekeken afgelopen seizoen, dus een echte goeie blik heb ik er niet op.

Beter dan Hiljemark is hij natuurlijk sowieso, dus hopelijk kunnen Guardado en evt. Ibi hem meetrekken.

zelfs als je had gekeken, zou je 'm niet gezien hebben :). Ik ben op hem gaan letten toen PSV met hem in verband gebracht werd, maar zelfs dan viel hij niet echt op. Nu moet ik eerlijk bekennen dat Strootman mij ook niet opviel totdat Van Marwijk hem bij Oranje haalde hoor :oops:
 
Kan iemand mij uitleggen waarom PSV Propper wil? En, als we hem halen, we niet beter onze mond kunnen houden over de jeugd een kans geven? Hebben we niet Hendrix, Vloet en Paal die op het middenveld spelen?

als ik het denk te begrijpen halen ze Propper voor RCM. Hendrix is LCM en Vloet en Paal zijn toch CAM?
 
Kan iemand mij uitleggen waarom PSV Propper wil? En, als we hem halen, we niet beter onze mond kunnen houden over de jeugd een kans geven? Hebben we niet Hendrix, Vloet en Paal die op het middenveld spelen?

Paal en Vloet zijn nog geen volwaardige alternatieven denk ik.
 
als ik het denk te begrijpen halen ze Propper voor RCM. Hendrix is LCM en Vloet en Paal zijn toch CAM?

Wij spelen niet met een CAM toch? En Hendrix is toch de controlerende middenvelder die ook als linker middenvelder kan spelen? Ik zie ze eigenlijk allemaal als of aanvallende middenveldre of controlerende middenvelder of allebei. En dan zie ik dat men een ander talent, weliswaar wat verder maar zeker geen top middenvelder die er meteen onbetwist bovenuit steekt, die onze eigen talenten weer een plaatsje op de ladder doet dalen. En dan vinden we het gek dat talenten bij ons vertrekken...
 
Paal en Vloet zijn nog geen volwaardige alternatieven denk ik.

Wanneer dan wel? Is Propper dan zo veel beter? En Bazoer en vele anderen bij ajax en fey krijgen wel de kans en laten zien het helemaal niet slecht te doen. Paal en Vloet zullen nooit op een hoger nivo komen als ze nooit serieus de kans krijgen. We hebben toch allemaal gezien dat Willems noodgedwongen de kans kreeg en zich fantastisch heeft doorontwikkeld. En Clasie en tig ander voorbeelden. Hendrix heeft laten zien dat hij prima in PSV1 kan spelen, geef hem dan ook een serieuze kans.

Als mn Vloet er nu nog niet aan toe is, gaat hij er nooit meer aan toe komen. Ik bedoel aan toe is om een serieuze stand-in te zijn. Ik ga er even vanuit dat Propper niet voor de basis wordt gehaald. Als dat wel het geval is, wie gaat er dan op de bank: Maher of Guardado?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan