Davy Pröpper (M)

Is een Ajakes-voetballer geen PSV'er. Haal dan die Gudelj of vis uit het buitenland. Toegegeven: aan de bal is het een ziek goede voetballer. Snap niet dat Ajax Sinkgraven verkoos boven Pröpper, want Sinkgraven is echt 3,4 klassen minder.
 
Laatst bewerkt:
Daar zijn wij voor! :p

OT: Ja? We gaan weer voor het middelmatige Eredivisie-niveau?

Schijnbaar. :(

Zie ik net deze tweet en ik krijg een heel slecht gevoel:

thijsslegers @thijsslegers · 6 sec. 6 seconden geleden
#psv heeft #pröpper (#vitesse) informeel gepolst en denkt tevens aan #corona (#fctwente). Potentiële vervangers Wijnaldum/Memphis.
 
Schijnbaar. :(

Zie ik net deze tweet en ik krijg een heel slecht gevoel:

thijsslegers @thijsslegers · 6 sec. 6 seconden geleden
#psv heeft #pröpper (#vitesse) informeel gepolst en denkt tevens aan #corona (#fctwente). Potentiële vervangers Wijnaldum/Memphis.

Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.
 
Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.

Helemaal eens.
 
Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.

Ik zou eerder gaan voor Gudelj van AZ of Vejinovic van Vitesse : dat zijn karaktervoetballers op het middenveld, type Strootman. Samen met Guardado zou 1 van deze 2 een goed duo vormen op het middenveld en dan hebben we nog wel een creatieve middenvelder nodig, maar Maher is daar te licht voor als we volgend seizoen CL spelen.
 
Schijnbaar. :(

Zie ik net deze tweet en ik krijg een heel slecht gevoel:


thijsslegers @thijsslegers · 6 sec. 6 seconden geleden
#psv heeft #pröpper (#vitesse) informeel gepolst en denkt tevens aan #corona (#fctwente). Potentiële vervangers Wijnaldum/Memphis.
Proper is een prachtige voetballer om naar te kijken maar wel echt een mooi-weervoetballer. Corona is een groot talent, halen. Alleen scoort hij veel minder dan Memphis en is ook een speler die het koppie laat hangen. Maar misschien dat de aanwezigheid van Guardado hem helpt.
 
Schijnbaar. :(

Zie ik net deze tweet en ik krijg een heel slecht gevoel:

thijsslegers @thijsslegers · 6 sec. 6 seconden geleden
#psv heeft #pröpper (#vitesse) informeel gepolst en denkt tevens aan #corona (#fctwente). Potentiële vervangers Wijnaldum/Memphis.

Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.

Ik ben het helemaal met jullie beiden eens.
 
Proper is een prachtige voetballer om naar te kijken maar wel echt een mooi-weervoetballer. Corona is een groot talent, halen. Alleen scoort hij veel minder dan Memphis en is ook een speler die het koppie laat hangen. Maar misschien dat de aanwezigheid van Guardado hem helpt.

Kortom, typisch een speler waar Brands wel een handje van heeft om aan te kopen :( Was dat ook niet diezelfde jongen die toen zo'n preek kreeg van Gert-jan Verbeek en er toen zo totaal apatisch bij stond? Daar win je de oorlog wel mee ja.

Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.

Zie liever dat ze Bergwijn gewoon doorschuiven eigenlijk. Dat was toch een vleugelspeler?
 
Laatst bewerkt:
?.....

Zie liever dat ze Bergwijn gewoon doorschuiven eigenlijk. Dat was toch een vleugelspeler?

Ben ik ook voorstander van.
Om te overleven en misschien de selectie naar hoger niveau te tillen, moet PSV gezien de (minder) beschikbare financiële middelen, de talenten zo veel mogelijk uit eigen opleiding halen, sterspelers kopen lukt vanwege de prijs niet zo makkelijk meer.
Ervaring om die talenten naar hoger niveau te tillen eventueel kopen, het mooiste zou natuurlijk als daar ex-PSV-sterspelers voor terugkeren zoals onze huidige trainer om bij PSV enkele jaren af te bouwen, wel graag iets eerder dan van Bommel terugkeren om effect te hebben. 1 a 2 ervaren spelers die mentaal meer gehard zijn heb je minimaal nodig. Goed rondkijken of er nog meer spelers zoals Guardado over te halen zijn naar Eindhoven te komen, tegen schappelijke prijs.
 
Kortom, typisch een speler waar Brands wel een handje van heeft om aan te kopen :( Was dat ook niet diezelfde jongen die toen zo'n preek kreeg van Gert-jan Verbeek en er toen zo totaal apatisch bij stond? Daar win je de oorlog wel mee ja.



Zie liever dat ze Bergwijn gewoon doorschuiven eigenlijk. Dat was toch een vleugelspeler?
Eens. Geef Bergwijn een kans maar ook een Rayhi. Zij zijn veel grotere talenten dan een Vloet die nu bij de selectie zit.
 
Kortom, typisch een speler waar Brands wel een handje van heeft om aan te kopen :( Was dat ook niet diezelfde jongen die toen zo'n preek kreeg van Gert-jan Verbeek en er toen zo totaal apatisch bij stond? Daar win je de oorlog wel mee ja.

[....]

Eerlijk is eerlijk, dat was Jan Arie van der Heijden.

Eens. Geef Bergwijn een kans maar ook een Rayhi. Zij zijn veel grotere talenten dan een Vloet die nu bij de selectie zit.

Vloet heeft op mij nog weinig indruk gemaakt in die enkele speelminuten, die hij gekregen heeft.
 
Proper is een prachtige voetballer om naar te kijken maar wel echt een mooi-weervoetballer. Corona is een groot talent, halen. Alleen scoort hij veel minder dan Memphis en is ook een speler die het koppie laat hangen. Maar misschien dat de aanwezigheid van Guardado hem helpt.

Corona heeft er 9 inliggen, zonder dat hij de penalties neemt. is toch niet slecht voor een vleugelspeler, en dan nog bij twente
 
Eerlijk is eerlijk, dat was Jan Arie van der Heijden.



Vloet heeft op mij nog weinig indruk gemaakt in die enkele speelminuten, die hij gekregen heeft.

Hoe kan je indruk maken in een paar wedstrijdjes voor een minuut of 5 meedoen?
 
Hoe kan je indruk maken in een paar wedstrijdjes voor een minuut of 5 meedoen?

Dat gaat ook haast niet. JPSV zie ik nooit, dus geen idee of hij daar presteert. Qua uitstraling kan hij best de opvolger van Memphis worden, maar ik ben toch bang dat dat er qua talent niet inzit.
 
Pröpper, tja.... Aardige voetballer. Kan wellicht nog doorgroeien. Geen voetballer, die het huidige PSV sterker maakt.

Over Corona ben ik wat positiever. Die moet de concurrentie met Narsingh kunnen winnen.

Kortom, in mijn ogen eerder opvolgers van Narsingh en Ritzmaier dan Memphis en Wijnaldum.

De concurrentie zonder te spelen wint hij al van Narsingh, vind Propper ook niks voor Psv,eerder Gudelj

En als ze toch verjongen misschien wel dat spelertje van Heracles op links buiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan