Davy Pröpper (M)

Ik post het hier ook maar even. Als Guardado 3 miljoen waard is, mag Pröpper (minder kwaliteit, jongere speler) maximaal hetzelfde kosten naar mijn mening.

En dat geldt ook zeker voor Gudelj
 
Ik lees net dat Gudelj voor ca 3 miljoen is overgenomen van NAC. Dan zullen ze hem niet voor hetzelfde bedrag laten gaan.

Sterker nog; hij had eerst een clausule van 10 miljoen, tot 2015 en daarna en nu dus voor 6 miljoen op te halen. Dan moeten ze hem maar aan een andere gek verkopen. Want 6 miljoen voor een speler die nog niets heeft bewezen dan een paar maanden goed spel bij AZ, is veel te veel.
 
Sterker nog; hij had eerst een clausule van 10 miljoen, tot 2015 en daarna en nu dus voor 6 miljoen op te halen. Dan moeten ze hem maar aan een andere gek verkopen. Want 6 miljoen voor een speler die nog niets heeft bewezen dan een paar maanden goed spel bij AZ, is veel te veel.

Prima. Dan gaat hij toch niet naar PSV?
 
Precies, ik kan me ook niet voorstellen dat een andere Nederlandse club 6 miljoen voor hem gaat betalen.

Misschien Ajax als ze Klaassen kwijtraken. Zou ik me nog kunnen voorstellen een middenveld met Bazoer, Gudelj en Sinkgraven zou toch ook niet misstaan.
 
Ik post het hier ook maar even. Als Guardado 3 miljoen waard is, mag Pröpper (minder kwaliteit, jongere speler) maximaal hetzelfde kosten naar mijn mening.

Dat het een jongere speler is betekend dan toch juist dat hij meer waard is?
Je return is veel hoger. Propper kan meer waard worden, Guardado naar alle waarschijnlijkheid niet.

Maar snap het idee wel dat we meer aan wat oudere spelers hebben. Op het middenveld echter lijkt me dat niet meer nodig, heb je schaars en guardado al. Dan is een talentvolle speler wel handig. En vergeet niet dat Propper ondertussen toch ook al aardig wat ervaring heeft.

Vind wel nog steeds dat een ervaren verdediger geen overbodige luxe zou zijn.
 
4 à 5 miljoen... Krijgen we toevallig ook nog 4 spelers naar keuze daarbij?

Ga toch weg. 5 miljoen voor Pröpper... :lol:

Dit komt van een Vitessesite, en met al die oostblokkers aan de macht daar, hebben ze het waarschijnlijk over 4 a 5 miljoen roebels ?!
 
Bewust rode kaarte pakken, niet komen opdagen omdat je in gesprek bent met een andere club, uh, omdat moeder ziek is.
En je alleen op kunnen laden voor de belangrijkste wedstrijden maar tegen de mindere tegenstanders als een natte krant spelen. En ook nog op de training de trainer uit te schelden.... Tja, dat noemen we hier het Zuid-Amerikaanse temperament. Moet kunnen.....
 
Ik moet het even kwijt: wat een waardeloze naam: Davy Propper.

Toch meer een naam voor een karakter in een homo-erotische film.
 
Bewust rode kaarte pakken, niet komen opdagen omdat je in gesprek bent met een andere club, uh, omdat moeder ziek is.

Tja Zuid Amerikaanse spelers hebben vaak te luisteren naar hun zaakwaarnemers. Vond het wel een goede speler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan