Coronavirus

Ik heb mij niet uitgesproken over de avondklok. En de sla, geen idee, betreft dit krulsla, ijsbergsla of kropsla? Maar over het algemeen ben ik vrij openminded aangaande sla.
Triest! Reageer gewoon op mijn aangepaste post ipv schijtlollig te doen.

Ik ga weer aan het werk, want dat zal ik binnenkort ook wel kwijt zijn zonder prik. Leve de tweedeling in de maatschappij
 
Wat suggereer je met deze post?
Ik 'suggereer' dat het een goed idee is dat je weer aan je werk gaat.
En nu herhaal ik dat. Goed idee dat je weer aan je werk gaat.

Je maakt een uurtje geleden een accountje aan en hebt in die tijd 15 berichten geplaatst die, laat ik het netjes zeggen, nogal scherp van toon zijn.
Daar houden we niet zo van.

Een discussie kan natuurlijk best eens hoog oplopen, maar een eerste indruk maak je maar één keer.
Jouw eerste indruk op mij is vooralsnog geen hele goede. Ook dat is een eufemisme.
Als je hier alleen komt om op deze wijze te 'discussiëren' dan raad ik je aan om vooral veel tijd in je werk te steken en dit forum niet te gebruiken om ruzie te maken. Dat doe je maar ergens anders.
 
Ik 'suggereer' dat het een goed idee is dat je weer aan je werk gaat.
En nu herhaal ik dat. Goed idee dat je weer aan je werk gaat.

Je maakt een uurtje geleden een accountje aan en hebt in die tijd 15 berichten geplaatst die, laat ik het netjes zeggen, nogal scherp van toon zijn.
Daar houden we niet zo van.

Een discussie kan natuurlijk best eens hoog oplopen, maar een eerste indruk maak je maar één keer.
Jouw eerste indruk op mij is vooralsnog geen hele goede. Ook dat is een eufemisme.
Als je hier alleen komt om op deze wijze te 'discussiëren' dan raad ik je aan om vooral veel tijd in je werk te steken en dit forum niet te gebruiken om ruzie te maken. Dat doe je maar ergens anders.
Waarom geeft Jaufe niet het respect dat ieder mens verdient en niet alleen de gevaccineerde? Duidelijk voorbeeld van tweedeling. Wat vind jij van 2G? Normaal?
 
Waarom geeft Jaufe niet het respect dat ieder mens verdient en niet alleen de gevaccineerde? Duidelijk voorbeeld van tweedeling. Wat vind jij van 2G? Normaal?
Een (fundamenteel) meningsverschil hebben is 1 ding, maar de manier waarop we dan met elkaar in discussie daarover gaan is een 2e. Wanneer het agressief / te scherp / op de man wordt, dan komt je punt alleen maar minder sterk over.

Lang niet iedereen hier is het met elkaar eens, en zeker niet in dit topic. Toch kunnen er bij vlagen hele goeie discussies gehouden worden. Dat wil ik (willen we) graag zo houden.
 
Waarom geeft Jaufe niet het respect dat ieder mens verdient en niet alleen de gevaccineerde? Duidelijk voorbeeld van tweedeling. Wat vind jij van 2G? Normaal?
Der Jaufe is doorgaans één van de meest respectvolle bezoekers van dit forum. Jij komt hier met gestrekt been een gesprek in vliegen en dan kun je reactie verwachten.

Ik ga geen antwoord geven op deel twee van je bijdrage. Dat is geen discussie die ik met jou wil voeren. Ik hoop dat je me die vrijheid toestaat.
 
Ik 'suggereer' dat het een goed idee is dat je weer aan je werk gaat.
En nu herhaal ik dat. Goed idee dat je weer aan je werk gaat.

Je maakt een uurtje geleden een accountje aan en hebt in die tijd 15 berichten geplaatst die, laat ik het netjes zeggen, nogal scherp van toon zijn.
Daar houden we niet zo van.

Een discussie kan natuurlijk best eens hoog oplopen, maar een eerste indruk maak je maar één keer.
Jouw eerste indruk op mij is vooralsnog geen hele goede. Ook dat is een eufemisme.
Als je hier alleen komt om op deze wijze te 'discussiëren' dan raad ik je aan om vooral veel tijd in je werk te steken en dit forum niet te gebruiken om ruzie te maken. Dat doe je maar ergens anders.
Misschien zijn wij nog wel het enige forum waar ruimte is voor een beetje discussie. ;)
 
We tend to do that once in a while. Never a dull moment here :)

I knew I'd like it from the moment the first thing someone told me over here was that trolls like me should go back home and that Portuguese teams were shitty, cheating, whiny teams. But I deserved it, because I said "Hey it was a good game wishing you guys all the best."

I'm just kidding though. I am enjoying it here.
 
FF ter nuance: 2G (Geprikt of genezen) en 3G (geprikt, getest of genezen) in Duitsland is per Bundesland geregeld en sterk afhankelijk van het dreigingsniveau en de belasting van de lokale zorg. Zolang deze niet zorgwekkend zijn kom je in Duitsland op de meeste plekken gewoon zonder enige check binnen. En men is sterk voorstander bij het RKI (Duitse RIVM tegenhanger, en de meeste bundeslanden nemen dit over) om hierbij niet te kijken naar de incidence alleen (want dat kunnen veelal jonge mensen zijn die niet zozeer belasten) maar vooral te kijken naar opnamecijfers. En dat lijkt me best een schappelijke oplossing. Op het moment dat de druk te hoog wordt worden er meer maatregelen genomen met als doel besmettingen te verlichten, is de druk wat lager dan krijgen de mensen (en bijvoorbeeld evenementen, Horeca e.d.) meer ruimte. Lijkt me best te verdedigen. "Normaal" zal 2G/3G niet worden dus, zie het zelf tenminste als een tijdelijke maatregel op voorwaarden en onderbouwd met cijfers qua zorgproblemen?
 
Laatst bewerkt:
I knew I'd like it from the moment the first thing someone told me over here was that trolls like me should go back home and that Portuguese teams were shitty, cheating, whiny teams. But I deserved it, because I said "Hey it was a good game wishing you guys all the best."

I'm just kidding though. I am enjoying it here.
No one really cares about PSV.
It's the forum what it's all about. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan