Coronavirus

Lul niet zo dom man! Wat een vergelijking. Personen als jij maken me echt heel erg kwaad. Lang leve de tweedeling in de maatschappij. Randdebielen zoals jij zorgen voor de tweedeling. Walgelijk! Je had in de oorlog moeten leven! Toen begon het ook met uitsluiten van mensen
Jamie! Welkom terug
 

Ervan uitgaande dat je een man bent, zou je 'obrigado' moeten zeggen. Je zegt 'obrigada' als je een vrouw bent.

Oke, Google translate naar Nederlands is echt heel kut. Geen idee welk betoog je hebt ingetypt maar in het Nederlands zegt "Ack" niet zo heel veel. :grin:

Ack betekent dat ik je antwoord heb erkend, maar eigenlijk niet veel toe te voegen heb. Erken nog steeds dat ik het heb gelezen. IT-mensen zijn raar, ik weet het.

Google Translate
 
Waarom geeft Jaufe niet het respect dat ieder mens verdient en niet alleen de gevaccineerde? Duidelijk voorbeeld van tweedeling. Wat vind jij van 2G? Normaal?
Ik leg het 1x helder uit. Op mijn werk, in mijn familie en andere sociale kringen kom in mensen tegen die bewust geen prik nemen. Ga ik gewoon mee om, behandel ik niet anders dan de mensen die ik tegenkom die wel een prik hebben genomen.

Het enige waar ik tegen ageer is jouw stellingname, dat je ongefundeerd roeptoetert dat 2G er absoluut komt, dat het allang niet meer over corona gaat enzo.

Dat jij in de verdediging duikt en meteen de slachtofferkaart speelt en roept dat ik geen respect hebt omdat jij niet gevaccineerd bent is voor jouw rekening en spreekt wat mij betreft boekdelen.
 
Lul niet zo dom man! Wat een vergelijking. Personen als jij maken me echt heel erg kwaad. Lang leve de tweedeling in de maatschappij. Randdebielen zoals jij zorgen voor de tweedeling. Walgelijk! Je had in de oorlog moeten leven! Toen begon het ook met uitsluiten van mensen
Aangezien je een simpele vraag niet met ja of nee kunt beantwoorden, en vervolgens alleen maar kunt schelden, kan ik je niet serieus nemen. En ik zal alvast afscheid van je willen nemen daar je met dit gedrag niet lang aanwezig zult zijn.
Maar je weet dat ik gelijk heb hè?!! Dat triggert je om zo te reageren. Want met argumenten kom je er niet, en dan word je boos. Ga je schelden. Beetje voorspelbaar.
 
Ik zat er ook al aan te denken, maar ik denk het (nog) niet.
Hetzelfde reactie patroon als Jamie (The Jamester zoals zijn vrienden hem nog wel eens noemen). Zich mengen in een discussie. Vervolgens mensen aanvallen. Als hij daarop aangesproken wordt anderen beschuldigen dat deze juist hem aanvallen. En een escalatie.

Wat me wel elke keer opvalt is dat het niet lijkt te gaan om een trol maar iemand die zich een aantal dingen te persoonlijk aantrekt. (ik herinner me iets van een eigen bedrijf dat naar de knoppen ging).
 
Hetzelfde reactie patroon als Jamie (The Jamester zoals zijn vrienden hem nog wel eens noemen). Zich mengen in een discussie. Vervolgens mensen aanvallen. Als hij daarop aangesproken wordt anderen beschuldigen dat deze juist hem aanvallen. En een escalatie.

Wat me wel elke keer opvalt is dat het niet lijkt te gaan om een trol maar iemand die zich een aantal dingen te persoonlijk aantrekt. (ik herinner me iets van een eigen bedrijf dat naar de knoppen ging).
Ik vind het opvallende vooral dat der Jaufe weer direct de antichrist is. Of zijn wij allemaal slapers dat we niet meer zien dat Der Jaufe (en zijn vriendjes) eigenlijk hier een verborgen agenda uitoefenen? :unsure:
 
Ik vind het opvallende vooral dat der Jaufe weer direct de antichrist is. Of zijn wij allemaal slapers dat we niet meer zien dat Der Jaufe (en zijn vriendjes) eigenlijk hier een verborgen agenda uitoefenen? :unsure:
Omdat de meeste mensen hier slim genoeg zijn om dit soort gasten te negeren gezien ze toch niks bijdrage aan de discussie? Aan de andere kant is hij net nieuw natuurlijk. :grin:
 
Ik vind het opvallende vooral dat der Jaufe weer direct de antichrist is. Of zijn wij allemaal slapers dat we niet meer zien dat Der Jaufe (en zijn vriendjes) eigenlijk hier een verborgen agenda uitoefenen? :unsure:
Jaufe is gewoon de pater familias van het forum. Altijd de sjaak als iemand even een kutdag heeft. ;)
 
Het is wel fijn dat de stijl zo herkenbaar is.

En kennelijk zijn we toch wel een heel leuk forum en jongens, ik waardeer het compliment wat dit uitstraalt.
 
Hetzelfde reactie patroon als Jamie (The Jamester zoals zijn vrienden hem nog wel eens noemen). Zich mengen in een discussie. Vervolgens mensen aanvallen. Als hij daarop aangesproken wordt anderen beschuldigen dat deze juist hem aanvallen. En een escalatie.

Wat me wel elke keer opvalt is dat het niet lijkt te gaan om een trol maar iemand die zich een aantal dingen te persoonlijk aantrekt. (ik herinner me iets van een eigen bedrijf dat naar de knoppen ging).
Misschien dat je eerst een eigen bedrijf moet hebben dat naar de knoppen gaat om te kijken of je dat je persoonlijk aantrekt of niet. ;)
Het zijn voor best veel mensen echt moeilijke tijden, ook al doet men nog zo zijn best om het volk te laten weten dat de economie als een malle draait.
Hoe dan ook zijn er veel verschillende perspectieven. Ik denk oprecht dat de overheid daar best een verbindende rol had kunnen spelen ipv vooral heel erg te laten zien dat samenwerken echt van heel ver moet komen. ;)
 
Misschien dat je eerst een eigen bedrijf moet hebben dat naar de knoppen gaat om te kijken of je dat je persoonlijk aantrekt of niet. ;)
Het zijn voor best veel mensen echt moeilijke tijden, ook al doet men nog zo zijn best om het volk te laten weten dat de economie als een malle draait.
Hoe dan ook zijn er veel verschillende perspectieven. Ik denk oprecht dat de overheid daar best een verbindende rol had kunnen spelen ipv vooral heel erg te laten zien dat samenwerken echt van heel ver moet komen. ;)
Was ook geen aanval/ kritiek/ waardeoordeel. Ikzelf heb een eigen bedrijf dat ook zo zijn tikken krijgt en ik trek me dat ook aan. Het ging me er meer om dat het me geen trol leek, als in iemand die alleen maar anderen wil opnaaien.
 
Misschien dat je eerst een eigen bedrijf moet hebben dat naar de knoppen gaat om te kijken of je dat je persoonlijk aantrekt of niet. ;)
Het zijn voor best veel mensen echt moeilijke tijden, ook al doet men nog zo zijn best om het volk te laten weten dat de economie als een malle draait.
Hoe dan ook zijn er veel verschillende perspectieven. Ik denk oprecht dat de overheid daar best een verbindende rol had kunnen spelen ipv vooral heel erg te laten zien dat samenwerken echt van heel ver moet komen. ;)
Als ik een eigen bedrijf zou hebben, zou ik me zeker laten vaccineren. Straks word ik ziek en moet ik nog langer omzet missen.
 
Was ook geen aanval/ kritiek/ waardeoordeel. Ikzelf heb een eigen bedrijf dat ook zo zijn tikken krijgt en ik trek me dat ook aan. Het ging me er meer om dat het me geen trol leek, als in iemand die alleen maar anderen wil opnaaien.
Jamie bedoel je dan neem ik aan? Heb je zeker een punt, alleen het in een dergelijke situatie zitten ontslaat je niet van gewoon communiceren.

En ja, op deze post reageren met 'hou op met mij te volgen sukkeltje' is in deze natuurlijk volledig toegestaan (a)
 
Terug
Bovenaan Onderaan