Coronavirus

Bacchus

Batmin
Administrator
Pandemie van stupiditeit enzo.
Ja, echt....
Maar, als je Jezus zelf binnen ziet lopen in een visioen, dan komt het sowieso goed natuulijk. (Of je hebt zelf ook flinke koorts, ik sluit het niet uit)

5xq295vaown71.jpg

Der Jaufe

Internationale Legende
Ja, echt....
Maar, als je Jezus zelf binnen ziet lopen in een visioen, dan komt het sowieso goed natuulijk. (Of je hebt zelf ook flinke koorts, ik sluit het niet uit)

5xq295vaown71.jpg
Ik vind hier heel veel van, ik ga d'r ff niet op in aangezien we een voetbalforum zijn en geen groepje theologen.

Relix

Slimste Forummer 2020
Hoop wel dat ie netjes zijn handen had gewassen en PPE droeg, voor je t weer heb je n superspreader met al die bezoekjes.

Der Jaufe

Internationale Legende
De Jonge: geen coronapas op terras, maar wel voor de wc binnen - https://nos.nl/l/2398540

Ik ben zeker niet tegen een coronapas, maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden...
Ik zou het raar vinden...

Vooralsnog blijven de cijfers dalen, weliswaar nog net hoger als vorig jaar op dit moment maar dat zal als de trend (of de cijfers zich stabiliseren) niet meer zo zijn.

Mikasa

Internationale Legende
De Jonge: geen coronapas op terras, maar wel voor de wc binnen - https://nos.nl/l/2398540

Ik ben zeker niet tegen een coronapas, maar ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden...
Nou bijzonder. Ten eerste is het risico van iemand die een paar minuten binnen is wel erg laag. Daarnaast lastig om een goed terrasbezoek te doen en dan geen gebruik te maken van het toilet. Wie verzint dit nu?

Teamspirit

International
Nou bijzonder. Ten eerste is het risico van iemand die een paar minuten binnen is wel erg laag. Daarnaast lastig om een goed terrasbezoek te doen en dan geen gebruik te maken van het toilet. Wie verzint dit nu?

Volledig terecht, als ik binnen ga zitten om niet naast mensen te zitten die een extra risico zijn te zitten en ze mogen doodleuk komen pissen, dan word ik pislink. We gaan verdomme de regels buigen naar de mongolen die geen enkele moeite willen doen om corona tverspreiding in te dammen? Die mensen mogen allemaal doodvallen .

Ben klaar met dat verdomde pappen en nathouden. Nu doordrukken en ook op de terrassen een coronapas.

Mikasa

Internationale Legende
Volledig terecht, als ik binnen ga zitten om niet naast mensen te zitten die een extra risico zijn te zitten en ze mogen doodleuk komen pissen, dan word ik pislink. We gaan verdomme de regels buigen naar de mongolen die geen enkele moeite willen doen om corona tverspreiding in te dammen? Die mensen mogen allemaal doodvallen .

Ben klaar met dat verdomde pappen en nathouden. Nu doordrukken en ook op de terrassen een coronapas.
Dat laatste is mij ook prima. Maar je kan niet zeggen dat iemand zonder pas op terras mag zitten, maar dan maar in z’n broek moet pissen.

Teamspirit

International
Dat laatste is mij ook prima. Maar je kan niet zeggen dat iemand zonder pas op terras mag zitten, maar dan maar in z’n broek moet pissen.

Dat zeggen ze ook niet. Als je wil pissen of schijten moet je voldoen aan de geldende corona regels, dat is niet meer dan logisch. Je kan niet zeggen, als je binnen wil zitten moet je een coronapas hebben maar als je uitgebreid moet schijten dan hoeft het niet, tijdens het schijten even goed hoesten omdat je corona hebt en het zit overal op de deur. De volgende anti vaccer gaat ook schijten en krijgt corona omdat hij in een lekker dompig hok het virus inademt. Krijg je alsnog het sneeuwbaleffect.

Sorry, maar nu doen we ineens alsof dat soort mensen zielig zijn. Van mij mogen we overal de coronapas invoeren, gewoon verplichten. Geen coronapas, geen toegang tot de winkelstraat, alleen nog de supermarkt en de apotheek als ze niet in een winkelcentrum zitten. Ik ben meer dan helemaal klaar met iedereen die tegen vaccineren is en ook nog zijn zin krijgt.

En door bovenstaande te doen, ook gewoon weer op volle capaciteit draaien, dan kunnen de ondernemers weer wat gaan verdienen.

V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest

Ga jij maar lekker naast iemand zitten met corona maar wel gevaccineerd. Alleen iedereen testen heeft nut want dit slaat nergens op en lijkt op een cadeautje voor gevaccineerden en niet meer dan dat.

Der Jaufe

Internationale Legende
E_WuZ1zXoAQaysD

Vooralsnog lijkt de kans dat je als niet gevaccineerde aangestoken wordt door een andere niet gevaccineerde gewoon hoger Ralf Edström. Dat een deel van de testplicht er af gaat is ook een handreiking naar de horeca, voor iedereen een drempel opwerpen is de doodsteek voor die branche, en daarbij, dit was hetgeen het kabinet lang geleden al beloofde, ze komen zowaar een belofte na.

Bovenaan Onderaan