Coronavirus

Volgens mij zelfs duurder. Aangezien een covid patient gemiddeld 8 dagen op zo`n bed ligt. Maar inderdaad, ook de kosten mogen best meegenomen worden. Of er wordt gezegd, geen prik is zelf de factuur betalen. Wat er nodig is m.i. Na anderhalf jaar achterlijke demonstraties, winkelplunderingen en drammerig en gewelddadig gedrag is het echt klaar. De vraag is, wanneer komt het eerste ziekenhuis die durft te zeggen` de kansen zijn geweest, geen prik is geen behandeling`.
Covid zorg in Amerika gaat minder vergoed worden, of we ons nu aan dat land moeten spiegelen :unsure:
 
Tja, dat mensen met problemen in het auto-immuunsysteem al 1.5 jaar onvrijwillig buiten de samenleving staan vergeten de niet-prikkers die nu een klein stukje kwijt raken (wat niet zo is, want QR-code) voor het gemak even. Ook dat die mensen geen andere keuze hebben en zij wel is dan ff niet van belang.
Voor die mensen moet natuurlijk wel een uitzonderingspositie gemaakt worden. Als je echt niet gevaccineerd kunt worden, is het anders.
 
Tja, dat mensen met problemen in het auto-immuunsysteem al 1.5 jaar onvrijwillig buiten de samenleving staan vergeten de niet-prikkers die nu een klein stukje kwijt raken (wat niet zo is, want QR-code) voor het gemak even. Ook dat die mensen geen andere keuze hebben en zij wel is dan ff niet van belang.
dat is wat anders. Dat zijn mensen die het wel willen maar om een of andere reden niet kunnen. Ik heb het over de wappies die met flutsmoesjes komen en dit bewust niet doen. Mensen met medische problemen zijn geregistreerd, dus die kun je dan bijvoorbeeld testen aanbieden..
 
Welk flintertje bewijs geef ik niet?
Vrije keuze, wij gaan niemand dwingen zei Hugo de Jonge toch ooit?
Nu zegt hij toch zelf ook dat de corona pas als bijwerking heeft dat nog meer mensen het vaccin willen.

Hoe betrouwbaar zijn uitspraken die later gherroepen worden?
Als ik nu tijdens een fietstocht op een terras mag voor koffie mag ik niet naar de wc.
Had ik mijn vrije keuze maar anders moeten invullen.
Hoezo vrije keuze?
Jij hebt dan ook geen keuze meer. Je hebt je keuze al gemaakt namelijk. En dat heeft dus gevolgen.
 
Ik vind serieus dat antivaxxers, zodra ze een beroep op een ziekenhuis of ic moeten doen thuis moeten uitzieken. Er moet gewoon ergens een grens worden getrokken.

En bij de opmerking `ja, maar mijn man redt het anders niet` dat er dan gewoon wordt gezegd
`dat is dan het gevolg van zijn keuze mevrouw`.
Die mensen betalen hun verzekering. Daarin staat geen eis dat je je moet laten vaccineren. Wel dat je recht hebt op zorg.
 
Welk flintertje bewijs geef ik niet?
Vrije keuze, wij gaan niemand dwingen zei Hugo de Jonge toch ooit?
Nu zegt hij toch zelf ook dat de corona pas als bijwerking heeft dat nog meer mensen het vaccin willen.

Hoe betrouwbaar zijn uitspraken die later gherroepen worden?
Als ik nu tijdens een fietstocht op een terras mag voor koffie mag ik niet naar de wc.
Had ik mijn vrije keuze maar anders moeten invullen.
Hoezo vrije keuze?
Je hoeft toch niet naar een terras? Dat is geen eerste levensbehoefte. Dus is het niet verplicht.

Als je geen rijbewijs wilt halen, kun je niet autorijden. Het is toch ook niet verplicht om een rijbewijs te hebben? Maar zonder, kun je bepaalde dingen niet doen.
 
Die mensen betalen hun verzekering. Daarin staat geen eis dat je je moet laten vaccineren. Wel dat je recht hebt op zorg.
Misschien dat verzekeraars dit ook kunnen meenemen dan. Wetende dat mensen te egoistisch zijn een relatief eenvoudige oplossing tegen opnames te nemen en daarmee de druk op de zorg te verlagen. Er zijn meerdere middelen om zoiets toe te passen..
 
Die mensen betalen hun verzekering. Daarin staat geen eis dat je je moet laten vaccineren. Wel dat je recht hebt op zorg.
Omdat dat wettelijk niet is toegestaan. Als de verzekeringen die uitsluitingsgronden mochten toepassen, zouden ze dat direct doen. En van mij mag het. Vaccineren is een kleine moeite.
 
Welk flintertje bewijs geef ik niet?
Vrije keuze, wij gaan niemand dwingen zei Hugo de Jonge toch ooit?
Nu zegt hij toch zelf ook dat de corona pas als bijwerking heeft dat nog meer mensen het vaccin willen.

Hoe betrouwbaar zijn uitspraken die later gherroepen worden?
Als ik nu tijdens een fietstocht op een terras mag voor koffie mag ik niet naar de wc.
Had ik mijn vrije keuze maar anders moeten invullen.
Hoezo vrije keuze?
Ah, jij gaat voorbij aan een stukje dat de mensen in mijn omgeving die zich bewust niet vaccineren niet zo gillen en geen druk voelen. Lekker makkelijk, je mag nog steeds naar de wc, ff je QR fiksen, wil je dat niet, dan zou ik het juist doen omdat dit bewijst dat je een zeikerd bent. Op de vorige pagina is overigens in data inzichtelijk gemaakt de gevaccineerden iid mensen kunne besmetten maar dat deze kas duidelijk lager is dus de keuze om ff een stokje door je neus te moeten halen is gewoon gerechtvaardigd.
 
Je hoeft toch niet naar een terras? Dat is geen eerste levensbehoefte. Dus is het niet verplicht.

Als je geen rijbewijs wilt halen, kun je niet autorijden. Het is toch ook niet verplicht om een rijbewijs te hebben? Maar zonder, kun je bepaalde dingen niet doen.
De regering laat maar weer zien dat het klootjesvolk blind achter ze aanloopt.
 
Omdat dat wettelijk niet is toegestaan. Als de verzekeringen die uitsluitingsgronden mochten toepassen, zouden ze dat direct doen. En van mij mag het. Vaccineren is een kleine moeite.
Voor jou en mij ja. Niet roken kost mij ook geen moeite.
 
Voor die mensen moet natuurlijk wel een uitzonderingspositie gemaakt worden. Als je echt niet gevaccineerd kunt worden, is het anders.
Ehm, dat was niet het punt. Het ging er om dat zij al bewust 1.5 jaar afgezonderd moeten leven, das net ff anders dan een QR moeten regelen als je ff wil zeiken.
 
Ah, jij gaat voorbij aan een stukje dat de mensen in mijn omgeving die zich bewust niet vaccineren niet zo gillen en geen druk voelen. Lekker makkelijk, je mag nog steeds naar de wc, ff je QR fiksen, wil je dat niet, dan zou ik het juist doen omdat dit bewijst dat je een zeikerd bent. Op de vorige pagina is overigens in data inzichtelijk gemaakt de gevaccineerden iid mensen kunne besmetten maar dat deze kas duidelijk lager is dus de keuze om ff een stokje door je neus te moeten halen is gewoon gerechtvaardigd.
Mijn broer is zo`n `ik vaccineer me niet wat de alternatieve media blablabla`. Nu gaan we als het kan altijd met senior en mijzelf naar de nieuwste James Bond. Over 4 dagen gaat de qr check in. Hij wil zich ook niet laten testen (want dwang) dus is hij nu boos dat ie niet meekan. Tsja, eigen keuze zeg ik dan. Ik ga niet solidair zijn en niet zonder hem gaan. Is ie boos.. nou jammer dan. Dit zijn dus de gevolgen van een keuze. Dikke pech..
 
Misschien dat verzekeraars dit ook kunnen meenemen dan. Wetende dat mensen te egoistisch zijn een relatief eenvoudige oplossing tegen opnames te nemen en daarmee de druk op de zorg te verlagen. Er zijn meerdere middelen om zoiets toe te passen..
Wanneer het grootste deel zich laat vaccineren is het probleem van overbelaste zorg weg. Dat was het doel. Nu moet ineens iedereen zich maar laten vaccineren of laten testen. Wilders heeft gelijk. Kappen nu met deze onzin.
 
Sorry dat ik niet wist dat een ongevaccineerde zijn mond dient te houden omdat hij anders een zeikerd is.
Ik ga lekker een eind fietsen en van te voren thuis plassen.
Houdoe.
 
Wanneer het grootste deel zich laat vaccineren is het probleem van overbelaste zorg weg. Dat was het doel. Nu moet ineens iedereen zich maar laten vaccineren of laten testen. Wilders heeft gelijk. Kappen nu met deze onzin.
Ik geloof niet dat een man die twee veroordeelde criminelen in de fractie heeft en een Dion Graus niet durft op non actief te zetten serieus te nemen is.
 
Welk flintertje bewijs geef ik niet?
Vrije keuze, wij gaan niemand dwingen zei Hugo de Jonge toch ooit?
Nu zegt hij toch zelf ook dat de corona pas als bijwerking heeft dat nog meer mensen het vaccin willen.

Hoe betrouwbaar zijn uitspraken die later gherroepen worden?
Als ik nu tijdens een fietstocht op een terras mag voor koffie mag ik niet naar de wc.
Had ik mijn vrije keuze maar anders moeten invullen.
Hoezo vrije keuze?
Draai hem om: er gaat een virus rond dat zonder (en deels met) maatregelen de zorg overspoeld. Maatregelen zijn er daarom gemaakt, drastisch minder sociale contacten door allerlei niet essentiële dingen gesloten te houden, te beperken in omvang, of af te raden. Deze gelden voor iedereen. De uitzondering is mensen die kunnen aantonen een veel lager risico op besmet zijn of andere aansteken te hebben; dus met een vaccin, een bewijs van herstel, of een recente Covid test. Dat zijn de uitzonderingen. Zelfs als 90% zich middels een vaccin, test of bewezen eerdere ziekte tot die uitzonderingsgroep mag rekenen en dus op dit moment in de pandemie meer mag dan jij. Je vrije keuze is of je ook in die uitzonderingsgroep wil, dat kan ook zonder vaccin gewoon (door je te testen).
 
Laatst bewerkt:
Sorry dat ik niet wist dat een ongevaccineerde zijn mond dient te houden omdat hij anders een zeikerd is.
Ik ga lekker een eind fietsen en van te voren thuis plassen.
Houdoe.
Nee, dat zeggen we niet, wel dat keuzes gevolgen hebben. Dat niet snappen is gedrag wat ik van een peuter verwacht. Niet van een gepensioneerde.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan