Coronavirus

Veel wappie MILFS die slachtoffer zijn uhu :lmao: :lmao: :lmao:


E8doO4sWYAIF95k
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Veel wappie MILFS die slachtoffer zijn uhu :lmao: :lmao: :lmao:


E8doO4sWYAIF95k
Tja als ze zwaar op t wappiepad zijn dan geloven ze mogelijk dat vanaf vandaag wij gevaccineerden bij bosjes gaan neervallen omdat t 5G signaal wordt opgevoerd enzo. Dan zou ik mij ook zorgen maken. Wel bijzonder dat ze allemaal precies hetzelfde posten...
 
Tja als ze zwaar op t wappiepad zijn dan geloven ze mogelijk dat vanaf vandaag wij gevaccineerden bij bosjes gaan neervallen omdat t 5G signaal wordt opgevoerd enzo. Dan zou ik mij ook zorgen maken. Wel bijzonder dat ze allemaal precies hetzelfde posten...
Ik ben pro vax. En toch vind ik het best prettig dat mijn kinderen nog geen 12 zijn en ik deze beslissing nog niet hoef te nemen. Zelf een prik nemen ervaar ik anders als verantwoordelijk zijn voor het feit dat men een prik in je kind zet.
 
Ik ben pro vax. En toch vind ik het best prettig dat mijn kinderen nog geen 12 zijn en ik deze beslissing nog niet hoef te nemen. Zelf een prik nemen ervaar ik anders als verantwoordelijk zijn voor het feit dat men een prik in je kind zet.
Maar als baby zet men toch ook een prik in je kind?

Edit; als reactie op het laatste gedeelte. Dat je blij bent geen beslissing te hoeven nemen voor je kinderen snap ik.
 
Ik ben pro vax. En toch vind ik het best prettig dat mijn kinderen nog geen 12 zijn en ik deze beslissing nog niet hoef te nemen. Zelf een prik nemen ervaar ik anders als verantwoordelijk zijn voor het feit dat men een prik in je kind zet.
Geen enkele moeite mee gehad. Gewoon vanuit dezelfde gedachte als voor mijzelf.

Die post van Quagmire lijken mij meer gestuurde trolaccounts.
 
Ik heb hier een sterk dejavu (geef er lekker je eigen dictee draai aan) gevoel bij..? Was er maanden geleden niet eenzelfde bericht?
Yups in NL bij het AD. Wat dat betreft maakt t voor de kwaliteit van onderzoeken niet uit of t NL of UK betreft.
 
En wat is het punt dat deze mensen proberen te maken🤔
Dat t vermoedelijk geen echte personen zijn, of geen waargebeurde feiten zijn (allemaal n 15 jarige zoon die vandaag toch ging vaccineren), maar berichten die vooral worden geplant om n bepaald gevoel op te hitsen via socials. Categorie Baudets "maar het hadden marokanen kunnen zijn in die trein" in t beste geval.
 
Laatst bewerkt:
Maar als baby zet men toch ook een prik in je kind?

Edit; als reactie op het laatste gedeelte. Dat je blij bent geen beslissing te hoeven nemen voor je kinderen snap ik.
Klopt. Vind ik ook niet leuk. Doe het zonder blikken of blozen, maar leuk vind ik het niet. Ik heb de stille hoop dat als genoeg mensen zich laten prikken dat we de jongste kinderen kunnen overslaan.
 
Maar als baby zet men toch ook een prik in je kind?

Edit; als reactie op het laatste gedeelte. Dat je blij bent geen beslissing te hoeven nemen voor je kinderen snap ik.
Ik neem al zo veel beslissingen voor mijn kinderen, dan kan deze er nog wel bij.
Was trouwens niet zo‘n moeilijke beslissing, trouwens.
 
Prikken en niet tegen Delta beschermd: Holy shit!
- 1e prik: 81.6%
- Volledig gevaccineerd: 67.4%
Alle Nederlanders - 1e prik: 71.2% - Volledig gevaccineerd: 58.8%
- 1e prikken: 12.4 miljoen
- Volledig gevaccineerd: 10.3 miljoen

Niet tegen Delta beschermd: 7.2 miljoen - 41.3%
 
Prikken en niet tegen Delta beschermd: Holy shit!
- 1e prik: 81.6%
- Volledig gevaccineerd: 67.4%
Alle Nederlanders - 1e prik: 71.2% - Volledig gevaccineerd: 58.8%
- 1e prikken: 12.4 miljoen
- Volledig gevaccineerd: 10.3 miljoen

Niet tegen Delta beschermd: 7.2 miljoen - 41.3%
1e6.jpeg
Onderscheid tussen vaccins..
Aandeel al covid gehad..
Besmet raken / ziek worden / zorg nodig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan