Coronavirus

Oneens, oneerlijke en premature conclusie/kop imo. Vaccins will take the sting out, en bij besmetting wordt voor een buslading aan additionele virusmarkers herkenning opgebouwd, plus ook specifiek op plekken waar t virus normaal binnenkomt (neus etc). Geef t ff een decenium en herd immunity ontstaat wel. Zou wel fijn zijn als we wereldwijd zorgen dat die route daarheen wat minder catastrofaal verloopt qua ernstig zieken dmv vaccins.
 
Ik kon het niet goed lezen. Misschien ben ik onhandig. Maar ik zag een IJslander zeggen dat er veel mensen COVID krijgen, maar niet ziek worden. Dat boeit toch niet?

We stoppen toch binnenkort ook wel met dat hele testverhaal, neem ik aan? Dan wordt het min of meer als griep.

Haha... het was wat onduidelijk. Je moest nog een keer op het plaatje klikken op die pagina voor de link met het nieuwsartikel. ;)

 
:lmao:

E8qG_X-XoAAVxgG
 
Haha... het was wat onduidelijk. Je moest nog een keer op het plaatje klikken op die pagina voor de link met het nieuwsartikel. ;)

Nog steeds zorgen om niet-gevaccineerden. Daar doe ik niet aan. Het is alleen heel vervelend voor die enkele persoon, die medisch geen inenting kan hebben. Maar die mensen moeten maar die eigenwijzen aanspreken.
 
Maar wat doe je met de niet gevaccineerden die wel naar het ziekenhuis moeten? Want dat is het hele euvel tenslotte? De zorg?
Een vragenlijst!

Vaccinatie ja/nee
Ja; Opname
Nee: waarom niet?

A. allergische reactie
B: Niet aan toegekomen
C: ik twijfel
D: ik geloof niet in vaccins. Met een goed immuunsysteem ben je net zo goed beschermd
E: Van mijn geloof mag dat niet

A: opname
B: Prioriteiten stellen vriend(in)! Nou, doen wij dat ook. Nu opname, daarna meteen een prik. Zet maar even een krabbel.
C: Nou, dan leggen we het nog 1 keer uit. Je hebt toch even niks te doen he?
D: Dat is je goed recht. Hier heb je een sinaasappel, en ga maar lekker in de zon zitten. Daaaaag!
E: Dan mogen we je vast niet helpen. Nou, eerste deur links is een mooie gebedsruimte, als jij even je chef gaat roepen dat hij je beter maakt, dan komt het helemaal in orde. We willen niks tegen je geloof doen. Fijne dag nog!

Bij C na uitleg: wat gaan we doen? B of D?


Kan op een A4-tje. Zo simpel kan het zijn.
 
Aantal besmettingen (positieve tests) - 13 augustus 20212.718 positieve tests vandaag gemeld (1.897.344 totaal) - RIVM
 
Ah, #vaccinatieplicht en #medischeapartheid zijn weer trending. De niet-prikker zijn over de zeik dat testen vanaf november niet meer gratis is.
 
Laatst bewerkt:
Met als risico dat ze zich niet laten testen bij klachten. Maar eeuwig gratis aanbieden is geen optie. Las gister een stuk vanuit Engeland waarin al gesproken werd over het volledig loslaten van het testen, puur beleid op ziekenhuisopnames. Uiteindelijk de kant die we op moeten.
 
Aantal uitgevoerde tests (% positief) - Week 32 2021104.270 getest (14,60% positief) - RIVM
Aantal besmettingen (positieve tests) - 17 augustus 20212.358 positieve tests vandaag gemeld (1.906.434 totaal) - RIVM

% positief getesten gaat nog steeds omhoog, hoewel het aantal besmettingen per dag steeds ongeveer gelijk blijft.
Er wordt dus minder getest, waardoor het aantal gemelde besmettingen minder hoog is, terwijl er in verhouding wel meer mensen besmet zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan